איגי אזליה ומיטב כוכבי הפופ של ישראל יופיעו במצעד הגאווה

האם תגיד "אוחצ'ות"? איגי אזליה. צילום: עטיפת הסינגל Sip It
האם תגיד "אוחצ'ות"? איגי אזליה. צילום: עטיפת הסינגל Sip It

תכינו את את מניפות הריינבואו, כי יש לנו בשורות חמות: איגי אזליה, הזמרת/ראפרית האוסטרלית עם הבלונד והבוטי , מגיעה להופיע ב-"במת האהבה" במצעד הגאווה שלנו, ואם זה לא מספיק, יש לנו רשימה מרשימה למדי של מופיעים מטעם העירייה שמורכבת מהטופ של הפופ הישראלי. בואו להתרגש איתנו לקראת החגיגה

אם לא התרגשנו כבר מספיק ממצעד הגאווה הממשמש ובא ומכל היפיופים האירופאים בלבוש מינימלי ששבים לצעוד בו – עכשיו אנחנו בטוח מאבדות את זה. איגי אזליה, הזמרת-ראפרית האוסטרלית, תגיע להופעה ראשונה בישראל שתתקיים במצעד, ב-"במת האהבה", ביום ו' 10 ביוני.

אזליה – שאחראית על להיטים כמו "Fancy" (שחגג את רוח הריץ'-ביץ'), "Problem" (אותו ביצעה עם אריאנה גרנדה) או Black widow (הבסיס ל-״כמו סמוראית״ של תאומות הפלא נוי והדר, שמבינות איכות מהי) – חוזרת לבמות אחרי תקופה קצרה מחוץ לאור הזרקורים. את אלבום הסטודיו האחרון שלה היא הוציאה ב-2021, וגם תפקדה כמופע הפתיחה בטור של הראפר פיטבול, אך מאז הודיעה שהיא לוקחת הפסקה קצרה מיצירת מוזיקה. חברת הפינטק הישראלית Rapyd, שאחראית על הגעתה של אזליה ונותנת חסות לבמה, הודיעו שהם מטיסים לארץ גם דיג׳יים בינלאומיים נוספים, שעתידים להיחשף בקרוב.

בתווך, עיריית תל אביב-יפו פרסמה רשימה חלקית של האמניות והאמנים שיופיעו על הבמה המרכזית של מסיבת הענק שתערך בסיום המסלול, בגבעת המופעים בגני יהושע. את הבמה ינחו בל אגם ומגי אזרזר, ותוכלו לרקוד לצלילי אגם בוחבוט ושחר סאול, אנה זק, האחיות כרקוקלי, הראל סקעת, ואלרי חמאתי, זהבה בן, יסמין מועלם, נונו, נסרין קדרי, רביב כנר, לירן דנינו, רוני דואני ועוד. זוהי, כאמור, לא הרשימה הסופית, ומהעירייה מבטיחים הפתעות נוספות בהמשך.

מצעד הגאווה, שיתקיים כאמור ביום שישי (ה-10 ביוני) אחרי יותר מדי זמן בלי, יתקיים השנה בצפון תל אביב, כשהמבלים יחלו את הצעדה בשדרות רוקח, סמוך לספורטק, וימשיכו עד גבעת המופעים בפארק גני יהושע, שם יתקיימו המופעים המרכזיים של המצעד. לאורך המצעד ילוו את הצועדים משאיות עם דיג'יים מחיי הלילה של הקהילה הגאה בעיר.