איך עושים שלישיה: משהו כיפי לכאורה שלא אחזור עליו לעולם

מנאז'-א-טרואה לי ולך ולכל המשפחה. פנלופה קרוז, סקרלט ג'ונסון וחביאר בארדם (צילום מסך מתוך "ויקי כריסטינה ברצלונה")
מנאז'-א-טרואה לי ולך ולכל המשפחה. פנלופה קרוז, סקרלט ג'ונסון וחביאר בארדם (צילום מסך מתוך "ויקי כריסטינה ברצלונה")

"כל תל אביבי חייב לעשות שלישיה? נו באמת. כולם עושים את זה? לא כולם עושים את זה בכלל. איזה מין דחף עירוני מוזר זה להתנסות ולהתנסות ולהתנסות, לצבור התנסויות מיניות ולסמן אותן על החגורה קווים קווים כמו רוצחים סדרתיים של סקס" // רומי גרינבאום עשתה שלישיה ולא הבינה למה זה טוב

*אחד מ-57 הדברים שכל תל אביבי חייב לעשות לפני המוות. בואו לראות כמה עשיתם*

מה נסגר עם העיר הזאת. מהרגע שעברתי אליה ממחוזות הצפון, באמצע העשור הקודם, מנסים להזרים אותי לשלישיה. זה קרה לי במועדונים ובברים ובמסיבות טבע, אבל זה קרה לי גם במשרדי עורכי דין וסטארטאפיסטים ופעם אחת אפילו בנסיעת רכבת לנהריה. אני מגנט של הצעות לשלישיה. למען השם, קיבלתי הצעות לשלישיה אפילו מזוגות גייז.

אני חייבת לומר שזה אף פעם לא נראה לי מאוד כיף, כל הקטע של להיות עם עוד גבר ואישה, אבל בסוף נשברתי. הלחץ החברתי עשה את שלו. "כוווולם עושים שלישיות", אמרה לי חברתי, לא משנה איך קוראים לה, כשסיפרתי לה על ההצעה המגונה האחרונה שנחתה באינבוקס שלי. הוא בן 36, היא בגילי וצעירה ממנו בחמש שנים, הם נראים חמודים בתמונות, אני יושבת בפיג'מה (טרינינג עם כתמים של מיונז) ובפרצוף מהורהר (עם כתמים של מיונז) וחושבת מה יש לי להפסיד. אין לי מה להפסיד. כווווולם עושים את זה.

אבל זה לא נכון. לא כולם עושים את זה בכלל. פעם בכמה שנים יוצאת בת קול ואומרת שכולם עושים שלישיות ואורגיות עכשיו, בקטע טרנדי, פעם היו עושים מזה פרויקט ב"טיים אאוט" עם הכותרת "למה כולם פתאום עושים שלישיות", היום זה טרנדינג באינסטה ובטוויטר, העיקר שהמחזוריות נשמרת. למה כולם פתאום עכשיו. פתאום היום. איזה מין דחף עירוני מוזר זה להתנסות ולהתנסות ולהתנסות, לצבור התנסויות מיניות ולסמן אותן על החגורה קווים קווים כמו רוצחת של סקס. כוווולם.

עוד דברים שכל תל אביבי חייב לעשות לפני המוות
>>להגיד מה תל אביבי ומה לא תל אביבי
>>להתייאש מהתור בפורט סעיד
>>להתחבר עם הומלס
>>לקפוץ לבריכה בכיכר רבין

בסוף זה כנראה קרה מתוך שעמום. פתחתי טינדר (שוב), עשיתי סווייפים לכל הכיוונים, היו כמה מאצ'ים מעניינים. מעניינים יותר מעוד ערב מול נטפליקס. לא צריך הרבה כדי להיות מעניין יותר מערב מול נטפליקס, הרף שלי נמוך. אחד מהמאצ'ים התגלה כזוג חביב ונאה למראה שהציע שאבוא להכיר ולהשתעשע. אני בפלורנטין והם בצפון הישן. היא שחורת שיער, נמוכה ודקיקה כמו נערה, הוא גברבר בהיר ושרירי. הם הציעו להזמין לי מונית שתביא אותי אליהם. 45 דקות אחר כך דפקתי להם בדלת.

היא פתחה את הדלת בחלוק סאטני. הוא ישב על הספה בחלוק אמבט. הייתה להם דירה מהממת שעוצבה מחדש מתוך שתי דירות שחוברו להן יחדיו. יכולתי לחשוב רק על הדירה שלהם ועל כמה שהיא עולה. זה היה טרן אוף רציני. הם עדיין היו חמודים ולא דושים. מזגו לי יין. הדליקו ג'וינט. שוחחנו על הא לא הגענו לדא. היא התחילה להפשיט אותי, הכל היה נעים ונחמד, אבל בראש שלי הייתה מישהי שטענה בתוקף שאני מטומטמת ובשביל מה לי ושזה לא ייגמר טוב. אמרתי לה יאללה סתמי תביאי להתנסות.

התנסנו איזה שעה-שעתיים בשלל התנסויות. לא התנסיתי הרבה עם נשים קודם לכן. לא כל כך נמשכתי אליו. גם לא אליה. אבל היא נגעה בי היטב בעדינות גדולה וזרמתי. כשהוא הצטרף זה היה אוקוורד. הוא היה להוט מאוד לשכב עם מישהי שאינה אשתו. היא נראתה כמי שזורמת עם זה כמו שאני זורמת עם זה. היה לנו שם מועמד חזק לפרס הרגע הכי פחות סקסי של העשור. 

תוך כדי האקטים שוב חשבתי לעצמי בעוינות שהסלון שלהם גדול יותר מהדירה שלי ושילכו להזדיין, נובורישים בורגנים של הייטק שמשועממים מהחיים ומהזוגיות שלהם והקפיצו אותי אליהם הביתה כאילו אני פיצה. אז חשבתי שאני סתם מגעילה, הם אנשים חמודים וטובים שרק ניסו להנעים לי. בקיצור היה די גרוע וגם די נהניתי. היה די מיותר וגם די כיף ודי דוחה. האם כל תל אביבי חייב לעשות שלישיה לפני מותו? די נו.