וונדרלנד קאמבק: תערוכת הפופ אפ הלוהטת חוזרת למלון אימפריאל

הייתם פה פעם? בואו שוב. מתוך ההזמנה לתערוכה, "אימפריאל הוטל וונדרלנד" (דימוי: אלה אוזן)
הייתם פה פעם? בואו שוב. מתוך ההזמנה לתערוכה, "אימפריאל הוטל וונדרלנד" (דימוי: אלה אוזן)

כזה עוד לא היה לנו: תערוכת הפופ אפ המצליחה "אימפריאל הוטל וונדרלנד", במסגרתה השתלטו עשרות אמנים על חדרי מלון אימפריאל והפכו אותם למתחם קסום של אמנות עתירת דימיון, רק הסתיימה בשבוע שעבר וכבר חוזרת למהדורה שנייה בספטמבר עם אמנים וחדרים חדשים. עשינו דאבל בוקינג

נדיר לפגוש אירוע אמנות ותרבות שמצליח לסחוף המונים מחוץ למוסדות הגדולים והרשמיים, ונדיר עוד יותר למצוא אירוע כזה שזוכה להצלחה כה דרמטית שמיד עם סיומו כבר מוכרזת המהדורה הבאה שלו, אבל זה בדיוק מה שקורה עם "אימפריאל הוטל וונדרלנד", תערוכת הפופ אפ הסוחפת שהתקיימה במלון אימפריאל לאורך ארבעה חודשים ארוכים ונסגרה בשבוע שעבר: מהדורה שנייה של האירוע הפופולרי כבר יוצאת לדרך ותיפתח לקהל בתחילת ספטמבר.

יערה זקס. Wonderland במלון אימפריאל (צילום: רעות ברנע)
יערה זקס. Wonderland במלון אימפריאל (צילום: רעות ברנע)

>> ביקרנו בסיבוב הראשון של "וונדרלנד" והוא שימח אותנו מאוד

לטובת מי שהחמיץ את אירוע האמנות הכי מצליח של השנה נזכיר ונעדכן ש"אימפריאל הוטל וונדרלנד" הוא פרויקט של האמנית והאוצרת יערה זקס, שהייתה אחראית בשנים קודמות למוזיאוני הפופ אפ בבניינים המיועדים להריסה, שהעמידו חצי עיר בתור. בניגוד לאותם אירועים חינמיים, על הכניסה לתערוכה במלון אימפריאל צריך לשלם (119 ש"ח לכרטיס), מה שהופך את הצלחתה למרשימה אפילו יותר. במסגרת הפרויקט קיבלו אמנים את החופש להשתלט על החדרים במלון ולהפוך כל אחד מהם לעולם חזותי אימרסיבי, מקורי ומעורר מחשבה.

אלפים רבים כבר ביקרו באירוע הפופ אפ הראשון במלון, ואם אתם רוצים להרגיע את הפומו אז כדאי לדעת שהמהדורה השנייה של "אימפריאל הוטל וונדרלנד", תחת הכותרת "לדמיין אוטופיה", תקבל את הפתיחה החגיגית שלה ב-3.9 (עוד פרטים וכרטיסים כאן), ותכלול 38 חדרים מעוצבים לכדי יצירות אמנות מאת 58 אמנים ומעצבים צעירים אמנים ומעצבים צעירים ובועטים מתחומי האמנות החזותית, סאונד, ארט דיירקטורים, גרפיטי, סטריט ארט, וידאו ארט, אנימציה, תפאורה ומיצבים. חבל שתחמיצו.
>> "אימפריאל הוטל וונדרלנד", מהדורה שנייה, הירקון 66. א'-ה' 22:45-09:30; ו' 17:00-09:00, שבת 22:45-09:00. פתוח החל מה-3.9