סופת חול: נחשפה רשימת המופיעים הראשונית של אינדינגב 2023

החגיגה חוזרת. אינדינגב (צילום: אמיר וייס)
החגיגה חוזרת. אינדינגב (צילום: אמיר וייס)

הגיע הרגע שאנחנו מחכים לו כל השנה: נחשפה רשימת מופיעים ראשונית של פסטיבל אינדינגב, ולמרות שהיא רק טעימה קטנה ממה שעתיד לבוא, היא כבר מוגזמת - נינט, פלד, אהוד בנאי, קותימן, מאור כהן (במופע מיוחד עם אחיו, די.ג'יי מש) ועוד כ-40 אמנים. וזו, כאמור, רק ההתחלה

מזה 16 שנים שפסטיבל האינדינגב גורר את מיטב אמני האינדי (ופייר, לא מעט אמנים שכבר גדולה מעבר) למצפה גבולות שבצפון הנגב לחגיגה מוזיקלית מוגזמת להפליא. מעל ל-120 אמנים, להקות ודי.ג'יים ידרימו במהלך אוקטובר (12.10-14.10) לעבר המדבר, ולמרות שהיום אנחנו מקבלים רק טעימה ראשונית מהליינאפ המלא – זו חתיכת טעימה ענקית.

אינדינגב 2014, חיים אוליאל על הבמה. צילום: דפנה טלמון
אינדינגב 2014, חיים אוליאל על הבמה. צילום: דפנה טלמון

קחו נשימה גדולה ותתחילו לחשוב מי מהאמנים הבאים אתם לא יכולים לפספס: פלד, נינט טייב, קו אחורי (הסופרגרופ של אהוד בנאי ומיטב נגני הפאנק של ישראל), שי צברי, קותימן, מאור כהן עם אחיו די.ג'יי מש, ליילי, אקו, בום פם, רד אקסס, תמיר בר, איזבו, השמחות, לירז, עדי אולמנסקי, דודא, אפרת גוש, ישי ומיכאל סוויסה במופע משותף, טברנק, שרדהד, אופק אדנק, רם אוריון טריו, צוקוש, פוליאנה פרנק, תמרדה, קלין (מסדאייל, aka, ההרכב שיצר את "חצי"), נערות ריינס – וזו, כאמור, רק ההתחלה.

ליינאפ ראשוני, אינדינגב 2023
ליינאפ ראשוני, אינדינגב 2023

פסטיבל אינדינגב החל את דרכו כאירוע עצמאי, וגדל לממדי הפסטיבל האהוב עלינו של השנה, סוג של עלייה לרגל (או שזה בעצם ירידה?) למדבר של כל תל אביב רבתי לסופ"ש עם כמות מסחררת של מוזיקה. שלושה ימים, שני לילות, כ-15,000 אנשים, חמש במות ואינספור זיכרונות. לצד ההופעות יתקיימו בפסטיבל גם מפגשים, הרצאות והקרנות סרטים, ואף יהי מתחם ילדים, עובודות ומיצגים אינטראקטיבים, אזורי צ'ילאאוט וכמובן את אזור הקמפינג, כי אתם צריכים לישון איפשהו. כרטיסים לשלושת הימים עדיין זמינים בעלות של 490 ש"ח, ואנחנו כבר למודי ניסיון אז אל תתחכמו ותחכו לקנות עד רגע האחרון, כי לא יהיה כזה.

אינדינגב 2023, 12.10-14.10, מצפה גבולות, מועצה אזורית אשכול, לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים