פיצה ברוקלין: פיצה בסגנון ניו יורקי בצפון דיזנגוף

פיצות בקוטר 50 ס"מ עם תוספות כמו אננס ובייקון, מילקשייקים גדולים וקלצונה נוטלה הם רק חלק קטן מהתפריט שתמצאו בפיצת ברוקלין שנפתחה השבוע בצפון דיזנגוף. חובבי פיצה: היזהרו מהתמכרות

פיצת ברוקלין. צילום: נועה רוזין
פיצת ברוקלין. צילום: נועה רוזין
26 בספטמבר 2016

אנחות רווחה וגרגורי נחת נשמעו בימים האחרונים מכיוון צפון דיזנגוף, עת נפתח הסניף הראשון של פיצה ברוקלין בפינת שדרות נורדאו. ברוקלין, הבייבי החדש של יריב הדרו, אמן הפיצות האיטלקיות מהפיצה בבוגרשוב, עטופה כולה בקונספט ניו יורקי. בסניף גדול וצבעוני עם שלט ניאון מרצד באנגלית תמצאו פיצה ענקית כמו שאמריקאים אוהבים, בקוטר של 50 ס"מ, שנחתכת במקום ונמכרת בסלייסים.

פיצה ברוקלין. צילום: נועה רוזין
פיצה ברוקלין. צילום: נועה רוזין

התפריט מחולק לפיצות, תוספות, קינוחים ומילקשייקים. מחלקת הפיצות (19 ש"ח למשולש, 114 ש"ח למגש) כוללת פיצות כמו הוואי (אננס, האם ובייקון), פטריות הזיה (שמפיניון, פורטובלו, שום, פטרוזיליה), מיטבולס (כדורי בשר עם פרמזן), ביאנקה (קשקבל, מוצרלה, פרמזן, סטרקינו, גבינה כחולה), טבעונית (פלפלים, זוקיני, ארטישוק, גבינה טבעונית) ועוד. המרגריטה (רוטב עגבניות, מוצרלה ופרמזן) נמכרת ב-16 ש"ח למשולש וב-96 ש"ח למגש שלם.

הפיצה הצבעונית, ברוקלין. צילום: נועה רוזין
הפיצה הצבעונית, ברוקלין. צילום: נועה רוזין

הבצק הקריספי המוכר של הדרו מקבל חיפוי חדש של תערובות גבינות בסגנון התפוח הגדול, ומלווה במילקשייקים מושחתים כמו אמרנה ופצפוצי שוקולד (21 ש"ח), קרמל מלוח (21 ש"ח), חלבה וטחינה גולמית (21 ש"ח), בננה, טופי ומייפל (21 ש"ח) ועוד. על מחלקת הקינוחים שורה רוח אמריקאית גם כן עם קלצונה נוטלה (18 ש"ח), גלידה אמריקאית (13 ש"ח), קלצונה נוטלה + גלידה (27 ש"ח).

פיצה ברוקלין. צילום: נועה רוזין
פיצה ברוקלין. צילום: נועה רוזין

בתוך ומחוץ לסניף יש שלל מקומות ישיבה צבעוניים, הצוות צעיר ודינמי והאווירה לא פורמלית. בתקופת ההרצה הסניף ייפתח ב-17:00 ויוציא את הפיצה האחרונה מהתנור בשעה 23:00. לאחר מכן שעות הפתיחה יתארכו ויאפשרו זלילת פיצה עד חצות.

פיצה ברוקלין, דיזנגוף 276, תל אביב. ראשון-חמישי, שבת 16:00-24:00 שישי 12:00-24:00, 6877748־03

[tmwdfpad]