צאו לרבוץ: 3 אפשרויות חדשות לארוחה טובה בפארק

הפיקניק של בנדיקט. צילום: שרית גופן
הפיקניק של בנדיקט. צילום: שרית גופן

בשונה מבעבר כיום כבר אין צורך להצטייד מראש במטעמים ובמשקאות - פשוט ללכת לפארק ממש כמו שאתם ולקבל את הכל שם. עם הופעה לצד הנשנוש או במשלוח בגולף קארט - אספנו עבורכם 3 אופציות חדשות ומעניינות

גל החום האחרון אמנם גרם לנו להישאר צמודים למזגן, אבל גם במהלכו (ובטח שלאחריו) צבירת שעות שמש וירוק היא מוצר צריכה בסיסי. לשמחתנו ישנם שטחים ירוקים שעדיין ניתן לברוח אליהם, ואם הם מגיעים עם אופציות מוצלחות לפיקניק ספונטני או שלא – מה טוב. הנה 3 אפשרויות כאלו.

1. משלוח פיקניק של בנדיקט בגני יהושע

למדנו יופי בקורונה כמה חשוב הוא המרחב הציבורי. כל גינה ובדל פארק הפכו לרקע לפיקניק מאובזר. רשת בנדיקט מנצלת את המומנטום ופותחת בימים אלה את 'בנדיקט פיקניק פארק', בגני יהושע. בין אם תגשו למבנה עצמו או שתזמינו משלוח (בגולף קארט!) – תגיע עד אליכם סלסלה מלאת כל טוב. התפריט מציע ארבעה סוגי סלים: פיקניק DIY – סלט תפוחי אדמה, סלט עדשים, בורקס גבינות, סלט קיסר, פלפלונים במילוי שמנת, באגט, לחמניות פרעצל, קיש אישי, רוגלעך, אבטיח וסודה (249 ש"ח לארגז קרטון ממותג/299 ש"ח לצידנית רב פעמית); פיקניק טבעוני עם בודהה בול, סלט חצילים ופלפלים, באבאגנוש, מיץ טבעי ועוד (195/245 ש"ח); פיקניק קלאסי ובו בין היתר בייגל אבוקדו ובייגל סלמון, קרואסון חמאה ופנקייק קינדר (239/289 ש"ח), ופיקניק בקטנה – שני כריכים ושני מאפים, פעמיים קפה קר ואבטיח+בולגרית (109/159 ש"ח).
בנדיקט פיקניק פארק, גני יהושע, ראשון סגור, שני-חמישי 10:00-20:00, שישי 10:00-17:00, שבת 8:00-20:00

עד לעץ. בנדיקט פיקניק פארק (צילום: שרית גופן)
עד לעץ. בנדיקט פיקניק פארק (צילום: שרית גופן)

2. הופעה ומטעמים של תומר אגאי בפארק שרון

השף האהוב מסנטה קתרינה חבר לאנשי קבוצות בלוסטון והפורום מב"ש למתחם ההופעות המרשים בפארק אריאל שרון. לא עוד נקניקיות מפוקפקות בלחמנייה, אלא נשנושים ברמה לצד הצפייה בהופעה: צלעות תירס עם צ'ילי אדום ואורגנו; קונוס פטאטס ברוואס עם איולי שום ורוטב עגבניות; פרנה ובתוכה נקניקיות מתובלות בבהרט שמייצר במיוחד איש הבשר ג'ורג' דה בף עם טחינה הר ברכה, אריסה וירקות פרוסים; מינוט סטייק בחלה עם איולי עשבים ירוק, רוקט, עגבנייה ובצל סגול; קבב טלה קפיצי ועסיסי בפיתה עם בצל שרוף, עמבה וטחינה; שיפוד פרגית עם צ'יפס, טחינה וסחוג ירוק ולקינוח גלידת מי ורדים עם קוקוס וסירופ פטל. המחירים סבירים יחסית למקובל, 35-50 ש"ח למנה, והכמות נדיבה ותחזיק אתכם עד הבית. עוד נקודה לזכות המקום נזקפת בגין צלחות חד פעמיות מתכלות, חשיבה נכונה במקום שכולו – ובכן – זבל.
מתחם קו רקיע, החל מה-17 ביוני, כרטיסים והזמנות כאן >>

אוכל רחוב בגרסת השף. קו רקיע (צילום: שלומי פינטו)
אוכל רחוב בגרסת השף. קו רקיע (צילום: שלומי פינטו)

3. נשנושים של אייל שני ואופציות נוספות בפארק המסילה

הפארק הזה נפתח ממש לא מזמן וכבר הפך למוקד משיכה רציני, ולא סתם: המיקום המרכזי, הסטייל שמזכיר ערים גדולות אחרות (מישהו אמר ניו יורק?) וכן, גם האופציות הקולינריות באזור. כמובן שאנחנו מדברים על הקיוסק החדש של אייל שני (וכן, דיברנו עליו לא מעט) שמציע, בין השאר: בייגל ג'יבנה, בורקס תרד וצינור חומוס וחציל (18-20 ש"ח) ופלוט עבה במילויים שונים כגון ירקות ושמן זית, קומטה גראן קרו וחמאה, שרימפס קריסטל ושמנת של פעם וסאק דה קוק – תרנגולת צלויה עם עשבים ירוקים ואיולי (28-58 ש"ח). אבל חשוב לנו לומר שישנן עוד אופציות: במתחם התחנה יש את טש וטשה וויקי כריסטינה, בית הקפה האהוב לורנץ ומינץ קרוב גם כן וזו רק ההתחלה של ההתחלה. בקיצור – ממש לא מסובך להצטייד ולבוא לשבת שם. תנסו ותראו.
קפה רומנו, פארק המסילה, ראשון-שבת 07:30-18:00

נחמד מאוד בפארק המסילה. צילום: ספי קרופסקי
נחמד מאוד בפארק המסילה. צילום: ספי קרופסקי