הזעם על חיקוי עידן עמדי מוכיח: אנחנו בלופ המטומטם בהיסטוריה

החיקוי של עידן עמדי בארץ נהדרת. צילום מסך/ קשת 12
החיקוי של עידן עמדי בארץ נהדרת. צילום מסך/ קשת 12

תחזיקו חזק כי הנה זה קורה שוב - לופ הזעם האינסופי של מדינת הטוקבקיסטים חזר אתמול במהדורה מקוצרת במיוחד, עם קיתונות של כעס על חיקוי של עידן עמדי ב"ארץ נהדרת" והמון מהומה על לא דבר, והנה שוב התעסקנו בכלום ושום דבר

31 בינואר 2024

במדינת הטוקבקיסטים, מספיק פריים אחד ממערכון כדי לרכז המון זועם. זה מה שקרה אתמול בשעות הצהריים, אז פורסמה תמונתו של אורי לייזרוביץ' מחופש לעידן עמדי, שהפך בן רגע לסמל של כל מה שאנחנו רוצים שישראל תהיה. עוד לפני שהספקתם להגיד "אורי לייזרוביץ", גל טוקבקיסטים חסר תקדים נשטף על המדיומים, בטוויטר צעקו על חציית גבול, באינסטגרם קראו לבטל את התוכנית, בת'רדס אף אחד לא בדק כמה חודשים אז אין לנו באמת מושג.

>> השאלה היא האם "ארץ נהדרת" הולכת ימינה. התשובה היא שגם אתם

במדינת הטוקבקיסטים כל אתר רכילות שלא מכבד את עצמו, כמו TMI או כיפה, מעלה אייטם שמהדהד את הזעם הטוקבקיסטי, כדי שאז יבואו טוקביקיסטים ויגיבו אצלם זעם. כי כולם נהנים מהזעם. והם יגיבו בזעזוע לעצם הפרובוקציה של לחקות פרה קדושה כמו עמדי, אבל יתסיסו אותו באותה ריאקציונריות של טוקבקיסט. כי לא אכפת להם מכבוד שנפגע, ובטח לא מזה של עמדי. הדבר היחיד שקדוש הוא לא הפרות, אלא הזעם.

כי במדינת הטוקבקיסטים, קודם כל שורפים ורק אחר כך קוראים. הרי המידע היחיד שלכל הזועמים היה זה שארץ נהדרת תשודר בערב, ושאורי לייזרוביץ צפוי לחכות את עידן עמדי. הם לא יודעים איך יחקו את עמדי, מה יגידו עליו, באיזה אור יאירו אותו, למה בכלל מחקים אותו ואיך זה יתגלגל. פשוט ראו פריים וזעמו, כי זה המשחק. כי מראש הם לא סובלים את ארץ נהדרת, אז למה לפספס הזדמנות להיכנס בה? זה לא שהמציאות אי פעם הפריעה למישהו לזעום על משהו שעוד לא קרה.

והעניין הוא שבמדינת הטוקבקיסטים כולם נוגסים בפיתיון. הרי ברור לכל בר דעת שזו לא יד המקרה שדווקא החיקוי של עידן עמדי פורסם לפני שידור הפרק. זה לא סתם פרומו, זה פרומו שכולם ידעו מראש שיגרור תגובות זועמות – גם אם בטח לא העריכו את מידות הזעם. למעשה, הזעם הזה די משרת את התוכנית, כי גם מי שמקשקש שהוא מחרים כנראה ינסה להציץ ולראות עד כמה הוא עצבני על חיקוי עידן עמדי. ואחרי שראינו מערכון הפתיחה נטול השיניים הזה, שכל אמירתו היתה "עידן עמדי כל כך גבר עד שהוא הרס לכל השאר", זה רק אבסורד יותר שהיה עליו איזשהו רעש. זה לא הר מעכבר, זו שריפה מנוד ברוח.

על זה זעמתם? מערכון עידן עמדי בארץ נהדרת. צילום מסך/ קשת 12
על זה זעמתם? מערכון עידן עמדי בארץ נהדרת. צילום מסך/ קשת 12

אבל במדינת הטוקבקיסטים זה לא משנה. הכלבים נובחים, השיירה עוברת, הכלבים נובחים שוב וחוזר חלילה. זה הולך לקרות שוב ושוב, כי זה קל. זה ממש קל לעורר את זעם ההמון, על כלום ושום דבר, סערה בכוס עמק. אתמול בשעות הצהריים פורסמה תמונתו של אורי לייזרוביץ מחופש לעידן עמדי, וחצי אינטרנט איבד את השיט שלו, ואז ראה מערכון שלא עושה כלום ותיכף ישכח מזה. עד שיתחיל הסיבוב הבא, כי חייבים להתעסק בהכל חוץ מתפקוד נבחרי הציבור שלנו בימים הכי קשים שהיתה למדינה. כי אנחנו תקועים בלופ המטומטם בהיסטוריה, במדינת הטוקבקיסטים.