מצפון ייפתח הרעב: סניף חדש לבבקה ברמת אביב ג'

בבקה בייקרי (צילום יח"צ)
בבקה בייקרי (צילום יח"צ)

עבר הירקון כבר לא סובל מחסך של מקומות שווים (אהרוני, M25, הדליקטסן) ונראה שהמגמה רק נמשכת. כעת האחיות גורן פותחות סניף שמוגדר על ידן כ"יפה ביותר שלהן" ומתכננות הפתעות נוספות בהמשך. לנו בא פרעצל

3 באוגוסט 2021

לפחות מבחינת אוכל, השכונות הצפוניות כבר אינן בנות חורגות. יותר מכך – כל מוסד קולינרי שמחזיק מעצמו פותח שלוחה מעבר לירקון, למשל הקצביה והרוטיסרי של אהרוני, הדליקטסן, M25, נונו האיטלקייה והבייקרי הצמוד מימי וגלידריית אוטלו. לרשימה המכובדת מצטרף כעת סניף של מאפיית בבקה שמתמקם בפאתי רמת אביב ג'.

בבקה היא הבייבי של האחיות שיר וקורל גורן. רק בנובמבר האחרון הן פתחו סניף בדיזנגוף, אח לסניף בצהלה. כעת הן חוזרות לטריטוריה הטבעית בצפון העיר ובקרוב פותחות סניף ענק בכיכר הבימה.

"יש לנו הרבה לקוחות מהסביבה ואהבנו את הלוקיישן שהוא שכונתי וביתי, מאוד אנחנו. רצינו לחזור להיות המקום הקטן שבאים אליו לקפה ומאפה בבוקר", מסבירה קורל, שאמונה על הפן העסקי. "התעניינתי בנכס הרבה לפני הקורונה אבל זה לא יצא לפועל. בנוסף, בגלל שהמקום קטן לקח זמן עד שהתאמנו אותו לצרכינו. השקענו מחשבה איך להציג את המוצרים בצורה הטובה ביותר ועכשיו זהו הסניף הכי יפה שלנו".

בבקה רמת אביב ג' (צילום יח"צ)
בבקה רמת אביב ג' (צילום יח"צ)

המאפייה נמצאת במרכז מסחרי קטן סמוך לקאנטרי השכונתי. היא קרובה למרכז שוסטר על בוטיקיו הנוצצים, אך רחוקה מספיק מההמולה, עם חצר מוצלת וסוכת גפנים. בוויטרינה מיוחדת מוצגים קינוחים ששיר, הקונדיטורית בצמד, מכינה, ומולם הוצבו סלסלות פרעצלים ומאפינס, סלטים, כריכים ומאפים. בגלל אופיה המשפחתי של השכונה ניתן להשיג במקום קישים ועוגות בגודל גדול ולא רק אישי: פאי לימון, נמסיס, טארט פקאן, קראק פאי ועוד ועוד (120-149 ש"ח).

מתי תפתחו עוד פיצריה? הפיצות שלכן נכללות ברשימת הפיצות הטובות בעיר
"בקרוב, אבל נגלה את כל הפרטים רק אחרי שהחוזה יהיה חתום".
בבקה בייקרי, ברזאני 4 תל אביב, ראשון-חמישי 07:00-20:00, שישי 07:00-15:00, שבת סגור