בחתונה שלכם: עומר מילר מקים קייטרינג חדש בשם BAZAAR

שבע שנים אחרי פוד ארט השף עומר מילר חובר למתחם האירועים שבע ומקים את קייטרינג BAZZAR

23 בדצמבר 2014

אחרי שהראה לנו מה הוא יודע לעשות בקייטרינג המשובח של פוד ארט, יפתח השף עומר מילר ב-1 בינואר 2015 קייטרינג חדש בשם BAZAAR. זה יקרה בעקבות חבירתו של השף לאולם האירועים שבע בתל אביב.

שירות הקייטרינג יפתח באופן רשמי ב 1.1.15 ויופעל בשלב ההתחלתי בלעדית בשבע. בהמשך מתכננת קבוצת שבע להוציא את הקייטרינג גם לאירועים חיצוניים.

השותפות בין מילר לקבוצת שבע – אילן אלקבץ, זיו שעיה, ירון מלינסקי, אורן פסקל ולירן צפניוק – מגיעה לאחר שלוש שנות פעילות למתחם האירועים. אילן אלקבץ וזיו שעיה מגיעים מתחום הבר וחיי הלילה, בבעלותם מזה 18 שנים חברה לשירותי בר לאירועים בשם "spirit" ומספר מועדונים בתל אביב כמו הארליך וקלרה. אורן פסקל וירון מלינסקי הגיעו גם הם מחיי הלילה כשבבעלותם מועדונים כמו גלינה, סובה מרה, גוסיפ, לנדן וצ'ין צ'ין. לירן צפניוק בעל רקע של כעשור בתחום האירועים, כשבעבר שימש כמנכ"ל אולם האירועים סטואה ומנכ"ל החברה לשירותי אירועים מוסיקה פלוס.

מה כמה? מתחם שבע. צילום: יח"צ
מה כמה? מתחם שבע. צילום: יח"צ

מילר, מה פתאום קייטרינג?

"עבדתי בקייטרינג פוד ארט שהיה מכוון לאלפיון העליון עד לפני שבע שנים, ואמרתי לעצמי שאעזוב את עולם האירועים, אבל אז התחלתי לעבוד בחדר אוכל ובהמשך הקמתי את מסעדת שולחן שחוגגת שלוש בימים אלה. וכך יצא שבפועל לא עזבתי מעולם את תחום האירועים, אם זה כשף אורח בקייטרינג, במלונות או באירועים קטנים בבתים פרטים. הקייטרינג נותר כל הזמן בצד כנישה. לפני שנה פנו אלי מאולם האירועים שבע והציעו לי להקים עבורם קייטרינג משלהם, מכיוון שעד אז הם נעזרו בקייטרינג חיצוני. לא ששתי לזה, אבל נהלנו מספר פגישות והם הצליחו לפתות אותי לבוא לעבוד איתם, ואני שמח שהתפתתי. התחלתי על תקן יועץ, הקמתי מאפס את הכל, העברתי הכשרות לשף ולכל הצוות, ומי שמכיר אותי יודע שאני לא אדם שיכול לייעץ וללכת, ולכן החלטנו שאהיה מעורב בכל כתיבת התפריטים והמנות וגם עיצוב האולם והפכנו להיות מעין שותפים".

עד כמה שונה מה שעשית בפוד ארט לעומת מה שתעשה עכשיו בשבע?

"מבחינות מסוימות זה אותו הדבר, צריך להוציא אוכל ל-500 איש יחד בלי להתפשר, לא במראה ולא בחומרי הגלם, אבל כאן אני יכול להעניק את ההשקפה שלי על אוכל צעיר, ישראלי אורבני. אני לא הולך להמציא את הגלגל מחדש כי זה אוכל לחתונות ולברמצוות ולבריתות, והלקוחות רוצים משהו מוכר אז זה המשהו המוכר הזה אבל עם הטוויסט שלי. בפוד ארט לפני תשע שנים היה חרוט על דגלנו להוציא מהר את האוכל ולא לעכב את החתן והכלה. טוב ומהר. בחדר אוכל התמודדתי עם פיק של 400 איש שיוצאים מהצגה ורוצים מהר את האוכל. היום השפה הקולינרית שלי יותר ברורה, אבל אין שינוי בדרך שבה אני מוציא את האוכל, בזה אני אולד פאשן, אני קשוב ללקוחות ועדיין חושב מחוץ לקופסה. בתוך חלל האירועים הקמנו מאפיה גדולה שבה אנחנו אופים לעיני הלקוח פרונטלית מהבסיס. הצבנו רוטיסרי, שני תנורים אדירים מצרפת , ובקינוחים יש הפתעות מיוחדות".

לאיזה קהל זה פונה?

"לחלוטין לא לקהל אלפיוניסטי. זה קייטרינג בגובה העיניים שמכוון לא רק לקהל של מיליונרים, אלא לקהל הרחב וגם למי שרוצה משהו מיוחד ומעניין. בפוד ארט עברנו אבולציה מעניינת גם בתחום הקייטרינג וגם הקהל העשיר שינה גישה. תמצאי גם אצלם הרבה סטריט פוד שנכנסו למיין סטרים למרות שפעם נחשבו לבזויים".

מלחשים במטבחים בעיר שאתה הולך לפתוח עוד מקום במוזיאון העיצוב בחולון וגם בודק אפשרות הקמה של מסעדה בניו יורק. תגובתך?

"לגבי חולון לא פנו אלי עדיין, אשמח לשמוע מהם. בניו יורק עשיתי כמה סיורים ואני במגעים מתקדמים ומקווה שזה יקרה בשנה הקרובה".

שירות הקייטרינג יפתח באופן רשמי ב 1.1.15 ויופעל בשלב ההתחלתי בלעדית בשבע. בהמשך מתכננת קבוצת שבע להוציא את הקייטרינג גם לאירועים חיצוניים.