מטבח 2.0: חמישה גאדג'טים שיעזרו לכם לבשל כמו שפים

אספנו בשבילכם 5 גאדג'טים ואביזרים חכמים שיהפכו את אומנות הבישול לפשוטה ומהנה יותר. למעשה, כמעט ולא תצטרכו להרים את הראש ממסך הסמארטפון

בישול חכם. צילום מסך
בישול חכם. צילום מסך
24 בנובמבר 2014

עקב תוכניות הריאלטי לבישול וטרנד ה-Food Porn שצמח לו ברשתות החברתיות, לא מעט אנשים רוצים ללמוד לבשל, או לפחות להשתפר מעט בשביל ללמוד להכין משהו מורכב יותר מחביתה. למרבה המזל, עולם ההיי-טק יצר לא מעט גאדג'טים ואביזרים חכמים שיעזרו לטבחים מתחילים להכין מנות מתוחכמות יותר וילוו אותם לאורך כל שלב בדרך. אספנו בשבילכם 5 מוצרים שיעזרו לכם לשפר את יכולות הבישול שלכם ויוודאו שלא תשרפו שום מנה.

תנור חכם

Maid אמנם נראה כמו תנור רגיל, אך הוא מסוגל להרבה יותר מסתם חימום מזון. התנור החכם מכיל בתוכו מסך טאצ' וחיבור WiFi שבעזרתם תוכלו להתחבר לחנות המתכונים של Maid. בחנות זו תוכלו לחפש מתכונים על פי קטגוריות מועילות כגון קושי הכנה, מצרכים שונים שנמצאים בביתכם, כמות קלוריות במנה ועוד. התנור יסביר לכם מה עליכם לעשות שלב אחר שלב ואף יתריע לכם לסמארטפון כשהגיע הזמן לעבור לשלב הבא. את התנור אפשר לרכוש בהזמנה מוקדמת דרך עמוד הגיוס של Maid בקיקסטרטר במחיר של 449 דולר.

מחבת חכמה

מחבת ה-Pantelligent דומה ברעיון שלה לתנור ה-Maid, אך במקום חימום, היא מתרכזת בצלייה וטיגון. כמו ה-Maid, גם המחבת החכמה מתממשקת עם הסמארטפון ומאפשרת לכם לקבל את הטמפרטורה המדויקת ומתכונים שונים. בעזרת הסמארטפון תוכלו לעקוב בקלות אחר המתכונים ואף לקבל התראות. את המחבת אפשר לרכוש בהזמנה מוקדמת דרך עמוד הגיוס של Pantelligent בקיקסטרטר במחיר של 199 דולר.

סיר חכם לבישול איטי

בשביל להשלים את סדרת כלי המטבח החכמים, רק חסר סיר לבישול איטי. למזלכם, חברת Crock-Pot ייצרה סיר חכם שמאפשר לשלוט בו בעזרת אפליקציית Wemo בסמארטפון. זה מאפשר להציב בו את המצרכים ולהפעיל אותו מכל מקום ובכל שעה בעזרת הנייד. למשל אם אתם נמצאים בשיעור, בעבודה או באימון ובא לכם להגיע הביתה כשהאוכל כבר מוכן, פשוט מכניסים את האוכל לסיר לפני היציאה מהבית, ואז עוקבים אחר הבישול דרך הסמארטפון. אם אתם מתעקבים מסיבה כלשהי, ניתן פשוט לכבות את הסיר דרך בסמארטפון. אפשר לרכוש את הסיר דרך אתר החברה במחיר של 129 דולר.

מדחום חכם לבישול

אחד המאפיינים הכי מרכזיים בבישול הוא שמירה על טמפרטורה נכונה. אם עברתם את הטמפרטורה הרצויה אתם עלולים לשרוף את המנה ולייבש אותה, מצד שני אם לא הגעתם לטמפרטורה מתאימה, האוכל לא יהיה מבושל מספיק. בשביל לעזור לכם לשמור על החום האידיאלי, פותח המדחום החכם לבישול. פשוט מדליקים אותו, בוחרים את הטמפרטורה המתאימה ודוחפים אותו לתוך האוכל. המדחום יעביר את הטמפרטורה של האוכל היישר לסמארטפון, כך שברגע הוא מתחמם יתר על המידה תקבלו מיד התראה. ישנה גם גרסה לגריל שבעזרתה תוכלו להכין סטייק בדיוק במידה המושלמת. ניתן לרכוש את המדחום החל ממחיר של 39 דולר בחנות iDevices.

מכונת קפה חכמה

קפה הוא אמנם לא אוכל, אבל הוא מצרך קריטי לאנשים רבים שבלעדיו הם לא מצליחים להתחיל את היום. הרבה ישראלים אמנם ישמחו להישאר עם הקפה נמס הקבוע, אך לא מעט מוכנים לשתות רק אספרסו מובחר שהוכן בקפידה. לקבוצה שנייה, וגם לראשונה בעת צרה, יש פתרון חדש שיאפשר להם לקבל את הקפה האיכותי שלהם בלחיצת כפתור ברגע שהם קמים, ללא צורך לבקר בבית קפה. מדובר במכונת קפה חכמה שמתממשקת עם הסמארטפון ומסוגלת להכין כל סוג קפה שתבחרו בלחיצת כפתור אחת. ניתן לרכוש את המכשיר במחיר של 699 דולר דרך אתר החברה.

אוהבים קפה? יש לנו כמה שאלות בשבילכם»

הטבות וחוויות בלעדיות מחכות לכם בניוזלטר Quality Time.