היום: ברווז הזהב של דודו גבע משתלט על דיזנגוף סנטר

פייר, נראה טעים ועסיסי. הברווז של דודו גבע (צילום: מעין נבו)
פייר, נראה טעים ועסיסי. הברווז של דודו גבע (צילום: מעין נבו)

תחרות ברווז הזהב ע"ש דודו גבע (שלישי, מ-12:00 עד 20:00 בסנטר) תציג השנה גם ליינאפ הופעות מוצלח, תערוכות, דוכנים, סדנאות ופאנל מסקרן עם יוצרי Zoo ארץ Zoo על אחורי הקלעים של יצירת הקאלט. ופרסים! המון פרסים יקרי ערך! ואיראנים יקרי ערך!

אם אתם אוהבים קומיקס ויצירה עצמאית, תקשיבו איזה כיף הולך להיות לכם היום (שלישי, 21.6): תחרות ברווז הזהב ליצירה עצמאית ע"ש דודו גבע תשתלט בין השעה 12:00 ל-20:00 על דיזנגוף סנטר, וליתר דיוק על המעבר שבין הסופר פארם למאק בקומה מינוס אחת, עם שלל הופעות, תערוכות, דוכנים ועניינים.

האירוע, שמנציח את פועלו הדגול של גבע, כולל מגוון התרחשויות כמו תחרות הסיפור הקצרצר (פרטים כאן), סדנת קולאז'ים עם זאב אנגלמאייר (פרטים והרשמה מראש כאן), הקרנת הסרט "הריאיון האחרון עם דודו גבע" (כניסה חופשית), ופאנל מסקרן עם יוצרי Zoo ארץ Zoo, אפרים סידון וחנוך מרמרי על מאחורי הקלעים של היצירה פורצת הדרך.

אירוע שכולו מחווה לכישרון אחד נדיר במיוחד. עבודה של דודו גבע
אירוע שכולו מחווה לכישרון אחד נדיר במיוחד. עבודה של דודו גבע

אירוע השיא צפוי להיות כמובן טקס פרס ברווז הזהב ליוצרי קומיקס מצטיינים שיעניק פרסים בקטגוריות הבאות: ספר הקומיקס של השנה (מבוגרים וילדים), קריקטוריסט השנה, ספרי הפרוזה והשירה האלטרנטיביים של השנה, ההוצאה לאור העצמאית של השנה, הגרפיטי הטוב של השנה ופרס הסיפור הקצרצר של השנה – בשיתוף אתר "מעבורת" – כשהשנה את שורת הפתיחה לסיפור כתבה הסופרת נורית זרחי.

הליינאפ המוזיקלי של האירוע מרשים לא פחות: יובל מנדלסון, גיאגיא, יעל ופתק, נוודי האוכף, רומן אייזנברג, שוהם סכנה מנלה, pink witch ועוד שלל אירועים מיוחדים ברוח הברווז הנצחית ואהבת עולם לגבע עצמו. עוד פרטים בעמוד האיוונט, כמו שאומרים אצלנו.