ברוריה עד הבית: פורים בלי לעמוד בתור בחנות התחפושות האהובה

מסורת שאפשר בלעדיה? התור לברוריה לפני חג פורים, אי שם ב-2017 (צילום: אלי אטיאס)
מסורת שאפשר בלעדיה? התור לברוריה לפני חג פורים, אי שם ב-2017 (צילום: אלי אטיאס)

טכנולוגיה היא דבר נפלא: השנה תוכלו לדלג על המסורת הנפלאה של עמידה ממושכת בתור בכניסה לחנות התחפושות הכי פופולרית בדיזנגוף סנטר, רגע לפני פורים. אפליקציית דלי יאנגו תביא לכם פריטים של ברוריה עד הבית ב-45 דקות. זהו, אין יותר להיתקע בלי תחפושת ולהגיד "התחפשתי לעצמי"

27 בפברואר 2023

זו כבר הפכה למסורת תל אביבית אהובה בימים ובשבועות שלפני חג פורים: ההמונים מסתערים על חנויות התחפושות ועל הבזארים ועל דוכני האקססוריז, ובפופולריות שבהן משתרך תור ארוך בכניסה וסלקטורית בת 15 חמורת סבר מווסתת את התנועה על בסיס אחד-יוצא-אחד-נכנס. ואין בעיר תור שמסמל את שמחת החג כמו התור לברוריה, חנות החפושות והאקססוריז הוותיקה והפופולרית בדיזנגוף סנטר. אבל השנה מאיים חידוש טכנולוגי להפר את המסורת ולחסוך לכם את ההמתנה החגיגית בכניסה לחנות: ברוריה יוצאת למשלוחים.

מסורת זאת מסורת. פורים בדיזנגוף סנטר (צילום: שלומי יוסף)
מסורת זאת מסורת. פורים בדיזנגוף סנטר (צילום: שלומי יוסף)

כן כן, איך לא חשבו על זה קודם, אבל הנה עכשיו חשבו: אפליקציית המשלוחים יאנגו דלי מארחת לפני החג והחל מהיום את ברוריה, עם מגוון תחפושות ואקססוריז – לא כמו זה שבחנות מן הסתם, אבל בהחלט בטווח של סגירת כל מיני פינות של שופינג לחג ולילדים – שיכולים להגיע אליכם הביתה תוך כמה קליקים ב-45 דקות. אפשר למצוא בשירות גם משלוחי מנות ואוזני המן ושאר עניינים פורימיים, מן הסתם, אבל האפשרות לדלג על חוויית התורים בחנויות התחפושות עשויה לקסום לרבים ולהצדיק הורדה של האפליקציה כשלעצמה.

>> המן, שומע? אלה אוזני ההמן הטובות ביותר בתל אביב
>> מסע בין עסקים: החנויות הקטנות של דיזנגוף סנטר

זה מה שהיה קורה פעם כשהיינו נתקעים בלי תחפושת. פורים 2018 (צילום: שאטרסטוק)
זה מה שהיה קורה פעם כשהיינו נתקעים בלי תחפושת. פורים 2018 (צילום: שאטרסטוק)

ברוריה היא מעצמת תחפושות מוכרת ואייקונית בעיר, חנות שנפתחה כפרפורמריה יוקרתית בשנות ה-80' והפכה בתהליך אבולוציוני לחנות תחפושות ופאות איכותית שפתוחה כל השנה (אנחנו ביקרנו בה ב-2018 ודיברנו עם הבעלים. ברוריה היא אמא שלו והיא זו שפתחה את החנות במקור). אם בכל זאת תחליטו להגיע לסנטר ולנדוד בין חנויות, תוכלו להיפטר מתחפושות ישנות ולקבל תמורתן שובר רכישה על סך 20 ש"ח לברוריה או לחנות היד השנייה "המציאון".