קוקטייל והעיר הגדולה: איפה למצוא את ה-Happy Hour הכי משתלם בניו יורק

מה יותר טוב מהפסקת דרינק קצר מכל השופינג הזה? ולמה לשלם הרבה כשאפשר לשלם מעט? ואיפה בברוקלין מסתתר הדיל הכי שווה? אספנו עבורכם את רשימת הברים שמציעים דיל Happy Hour משתלם במיוחד

קוקטיילים בניו יורק. צילום: שאטרסטוק
קוקטיילים בניו יורק. צילום: שאטרסטוק
10 בספטמבר 2017

בניו יורק אין רגע אחד של מנוחה. או שאתם בשופינג, או שאתם באתר שחובה לבקר בו, או שאתם בפסל החירות, או שאתם אוכלים נקניקייה באמצע הרחוב. אבל למה שלא תעשו לעצמכם טובה ובמקום להיכנס שוב לאורבן אאוטפיטרס, תפרגנו לעצמכם באיזה דרינק חברי. אם יש משהו יותר טוב מלהסתובב בניו יורק סחי, זה להסתובב בניו יורק מבוסם קלות. או קשות, תלוי לאיזה בר תגיעו, מה טיב הקוקטיילים המוגשים בו ובאיזה שעות אתם מתכננים להפציע שם.

כך או כך, עשינו עבורכם את העבודה הקשה ואספנו את הברים עם ה- Happy Hour הכי שווה בעיר לא ישנה לעולם. לגזור ולשמור. ולשתות!

למסעדות הכי שוות בניו יורק
מלונות לפי תקציב ממוצע בניו יורק
מלונות מומלצים בניו יורק
אטרקציות שאסור לפספס בניו יורק

קוקטיילים. צילום: שאטרסטוק
קוקטיילים. צילום: שאטרסטוק

Bossa Nova Civic Club

כאן תוכלו להיות הבוס של ההפי אוור שלכם, 7 ימים בשבוע. נכון, הנחה של שני דולר לא נשמעת כמו המון, אבל למעשה זה מוריד את מחיר הבירה הממוצע ל- 4 דולר, ואת הקוקטיילים, כולל השווים במיוחד, למחיר של 8 דולר. המקום הופך את אווירת הטרופיקה בלילה, ונהיה מיקום מעולה למסיבות. אם תישארו עד הלילה, היכונו למסיבת האוס. עדיף להגיע לפני חצות.

כתובת: 11221 ,1271 Myrtle Ave
שעה שמחה: כל יום משעה 17:00 עד 22:00

Alameda

במקום הרומנטי הזה, אתם יכולים לשתות ולאכול בסכום כולל של 11-12 דולר. אפשר לבחור בין שילוב של המבורגר ובירה, לבין שילוב קצת יותר מפונפן כמו מתאבן של פלפלים מטוגנים או צ'וריסו קטן בתוספת קוקטייל. אחר כך אתם מוזמנים להרווח בכסא ולצפות בכל מי שנכנס אחרי השעה 19:00 נאלץ לשלם 13 דולר עבור חתיכות של גבינה מטוגנת.

כתובת: Brooklyn ,11222 ,195 Franklin St
שעה שמחה: שני עד שישי, 17:00-19:00

Allswell

כאן אתם מוזמנים להתחיל חזק עם דיל של בירה וצ'ייסר ב-7 דולר, כולל דיל של בירת Tecate עם צ'ייסר טקילה. יש גם דילים של בירה ב-4 דולר, אם לא בא לכם ממש לדפוק את הראש. השם נייט סמית' מ"החזיר המנוקד" יגיש לכם צדפות אפויות בדולר, סנדוויצ'ים ב- 6 דולר ודיל של בירה, צ'יפס והמבורגר ב-14 דולר.

כתובת: 11211 ,124 Bedford Ave
שעה שמחה: כל יום, 16:00-19:00

Dutch Kills

המקום הסקסי הזה שווה את הביקור רק בשביל פוטנציאל הלייקים המטורף של התמונות שתצלמו שם לאינסטגרם שלכם. לשאלתכם אם המקום כולל קשים מפונפנים עשויים ממתכת וקרח שנחצב בעבודת יד, התשובה היא כן. בהפי אוור תוכלו למצוא שם קוקטיילים בהנחה של 3 דולר. בדרך כלל הם עולים 8 דולר, שזה לא מעט, אבל בשביל 5 דולר זה דיל שווה להחריד. יש גם בירה מהחבית בחצי מחיר, למי שמעדיף את המשקה שלו מוגז ועשוי משעורה.

כתובת: 11101 ,Queens ,27-24 Jackson Ave
שעה שמחה: ימי שני – 17:00-02:00, ימי שלישי עד חמישי ויום ראשון – 17:00-19:00

The Gorbals

המקום החביב הזה בוויליאמסבורג מציע דרינקים קלאסיים לסוף של יום וגם מבט פנורמי יפה על האיסט ריבר. הדיל כולל משקאות ב-5 דולר, כמו קוקטייל של אננס מעורבב עם שני סוגים של רום, חלב שקדים וקינמון.

כתובת: 11249 , Brooklyn ,98 North 6th St
שעה שמחה: שני עד שישי – 17:00-19:00