נחמה קטנה: הברים האהובים שפתוחים לטייק אווי

בפיי פתחו למשקאות בנוסף לתחנת הרדיו העצמאית שפועלת בו, המנזר מציע נשנושים טעימים לצד בירה ובבית אריאלה תוכלו להשקיף על הכביש החדש שנסלל

המנזר סגור: מראות קשים מימי סגר הקורונה הראשון (צילום: מערכת טיים אאוט)
המנזר סגור: מראות קשים מימי סגר הקורונה הראשון (צילום: מערכת טיים אאוט)
18 בנובמבר 2020

חיי הלילה אמנם עדיין סגורים ולא ברור מתי ייפתחו שוב, אך בימים האחרונים זכינו לקבל מעט בשורות טובות עם הפתחם של מקומות המזוהים עם הסצינה במתכונת מוגבלת ובהתאם להנחיות. זה עדיין לא דומה למה שידענו לפני הקורונה – אבל זה גם משהו, אפילו הרבה לנוכח המצב הקיים.

כל העיר פיקניק: אז איפה אוכלים בחוץ הערב?

הפיי

בימים האחרונים פתחו שוב אנשי האלפאבית את הפיי – הלו היא החצר השמחה בין רוטשילד לאחד העם. אז אמנם לא תוכלו עדיין לשבת בה כמו פעם, אבל ניתן ואף רצוי לקחת מהמקום טייק אווי של מיץ בריאות או בירה ולשבת בסביבה הקרובה, למשל בגזיבו הסמוך. כדי לשדרג את החוויה המקום מפעיל "תחנת שידור לתרבות שוליים" כך לפי הבעלים, שניתן לשמוע מכל מקום דרך דף הפייסבוק ABC Radio TLV. בשישי הקרוב הצוות של ליין המסיבות 'מיסשייפס' יגיע לתחנה וזה כדאי. המקום פתוח לטייק אווי בימי ראשון עד חמישי בין 16:00-23:00 ובשישי-שבת בין 14:00-21:00 (אחד העם 54).

המנזר

גם המנזר הוותיק והטוב שב באחרונה לאותה מתכונת משלהי הסגר הראשון ומציע לעוברים ושבים משהו לשתות ולנשנש בטייק אווי, וכרגיל – יש לא מעט דברים טובים לשתות ולנשנש שם. בין השעות 17:00 עד 22:00 תוכלו ליהנות מבירה מהחבית ביחד עם שניצל חזיר או סלט קיסר, וסביר להניח שגם לפגוש מכרה או מכר (אלנבי 60, גדרה 28).

פורט סעיד

מעט דרומית לשם על ציר אלנבי גם פורט סעיד נפתח באחרונה והוא מציע תפריט של אוכל ושתיה לקחת. למי שהתגעגע לנשנש מעט מסבחה לימה או ללגום שבלי על מדרגות בית הכנסת הגדול, תוכלו לעשות זאת בין השעות 12:00-00:00. די ג'ייז מתחלפים גם ינעימו את זמנכם בעודכם בולסים ושותים (הר סיני 5).

האוגנדה

מקום נוסף אהוב ועתיר נוסטלגיה שנפתח באחרונה, כלומר בערך, הוא האוגנדה שמציע שוב את החומוס המפורסם שלו בסופי שבוע – גם כן במתכונת של טייק אווי. וקשה שלא להתגעגע לחומוס של האוגנדה, תודו (סמטת בית הבד 5).

אז כן, זה לא באמת חיי לילה, זה מרגיש יותר כמו נחמה קטנה בתקופה די משוגעת. אבל בואו נודה שזה לגמרי יכול לעשות לנו קצת טוב על הלב (ועל הבטן).