יש יותר מדי ברי יין? פופ-אפ בר יין חדש מאיים לנצח את כולם

שתו לחיים. פופ-אפ יין ב"חדרפרטי". צילום: יח"צ/נתי לוי
שתו לחיים. פופ-אפ יין ב"חדרפרטי". צילום: יח"צ/נתי לוי

בלוקיישן המוזר של בית פנורמה מתחבא בקומה השישית חלל אירוח עם נוף מהמם אל העיר, אשר בשבועות האחרונים מקיים ערבי פופ-אפ בר יין שאתם לא רוצים לפספס. מפגש מיוחד עם בעלי יקבים, מחירים נוחים ביותר ומזון לנשנש לצד הדרינק זה כל מה שאתם צריכים מול הנוף הזה

21 באוגוסט 2023

אם יש משהו שלא חסר בתל אביב שנת 2023, זה ברי יין. בערך בכל שבוע אנחנו מדווחים לכם על בר יין עם טוויסט חדש, וגם הפעם אנחנו לא מתרחקים יותר מדי מאזורי הבקבוק והשעם, אבל הפעם הטוויסט לא קטן בכלל. אייל נאור הוא יזם ומפיק אירועים ותיק שברשותו "חדרפרטי" ו-"לילי מטבח שף" – צמד חללים אורבניים שנמצאים בבית פנורמה, ומארחים אירועי בוטיק עסקיים או פרטיים. בעונת החתונות המקומות בדרך כלל עמוסים לעייפה כמעט במהלך ימי השבוע, אבל בימים שהם פנויים החליט נאור לארח בהם אירועים שמוקדשים כולם ליין. הכירו את פופ אפ יין שמתקיים פעם בשבוע בבית פנורמה. ובחודש אוגוסט, אף פעמיים בשבוע, כי פעמיים כי טוב.

הפופ אפ מתקיים בחדרפרטי שבתוך בית פנורמה. לא נכחיש, התעוררה בנו בהלה קלה כשנכנסנו לבית פנורמה והרגשנו שנחתנו בחניון הכי גדול בעולם בערך. כשמתגברים על הבהלה מהמבנה התעשייתי המאיים ועולים במעלית לקומה השישית, מגיעים לחדרפרטי – שם אפשר לשכוח מהכל, לנשנש בוראטה נוצצת וללגום יין מול נוף תל אביבי עוצר נשימה.

פופ-אפ יין ב"חדרפרטי". צילום: יח"צ/נתי לוי
פופ-אפ יין ב"חדרפרטי". צילום: יח"צ/נתי לוי

במסגרת הפופ-אפ, נאור משתף פעולה עם יצרני יין, יקבים וגם חנויות יין. החודש, למשל, מוקדש לשיתוף פעולה עם חנות "יין בעיר", מה שמבטיח יינות מצוינים במחירים נוחים למדי. וזה נכון שבחנות היינות יהיו זולים יותר, אך במסעדות תל אביב הם יהיו יקרים בהרבה – כך שכאן מקבלים נקודת אמצע מאוזנת. בכל ערב בו מתקיים, פופ-אפ היין נסוב סביב מחוז/יקב אחר, כשגם אנשי היקב עצמו מגיעים להסביר על היינות פרי תוצרתם. היינות בהם מתמקדים יכולים להיות מתוצרת מקומית ישראלית, אך מגיעים גם מאיטליה, צרפת ואפילו ניו זילנד ודרום אפריקה. מחירי הבקבוקים נעים בין 79 ש״ח- ל180 ש״ח, אליהם מוסיפים דמי חליצה על סך 25 ש״ח – מה שמבטיח בילוי יין מוצלח לכל הדעות מבלי לשבור את הכיס. 

חלק ממטרתו של נאור היא להנגיש את המשקה האלכוהולי לתושבי תל אביב, להפוך אותו לאפשרי ולא מאיים. לכן ההסברים של אנשי היקב, כמו גם שלב הטעימות, בהחלט תרמו להנגשה – בתחילת הערב אפשר ורצוי לעשות טעימות של היינות השונים, לבחור את הבקבוק שתרצו, ולהשתכר קלות (או כלוט) כבר בשלב זה. במקום יש אווירה מהנה של אנשים מבושמים קלות, שחלקם סיפרו לנו כי הם שבים ופוקדים את המקום באופן קבוע.

מסיבת נקניקים, אבל כזו שנרצה להשתתף בה. פופ-אפ יין ב"חדרפרטי". צילום: יח"צ
מסיבת נקניקים, אבל כזו שנרצה להשתתף בה. פופ-אפ יין ב"חדרפרטי". צילום: יח"צ

וכמובן שלצד היינות יש גם אוכל נפלא שמשתדך נהדר לדרינק. לפתיחה יש פוקאצ׳ה עם מטבלים שיוצאת חמימה מהטאבון (35 ש״ח), סביצ׳ה מוסר ים רענן (60 ש״ח), סלט עגבניות שרי ובוראטה שהיא אף פעם לא רעיון רע (45 ש״ח). יש גם ברבוניות מטוגנות (60 ש״ח) וגם צלחת גבינות עשירה, כי בכל זאת יין (70/ 100 ש״ח). לקינוח, אבטיח, עוגת גבינה באסקית לפי הספר או פלאן קרמל (40 ש״ח), משהו מתוק לסיים איתו את החוויה. 

לערבי הפופ אפ יש להתעדכן בעמוד האינסטגרם או באונטפו
דרך בן צבי 84, 052-3676767