יחי המלפוף: ג'וז ולוז נפתחת מחדש בלוקיישן מסקרן בדרום הפרוע

סטייק לחי על ריזוטו חיטה, אבל קודם תקראו עלינו. עלינו! ג'וז ולוז (מתוך עמוד הפייסבוק של המסעדה)
סטייק לחי על ריזוטו חיטה, אבל קודם תקראו עלינו. עלינו! ג'וז ולוז (מתוך עמוד הפייסבוק של המסעדה)

לאחר הפסקה בכלל לא קצרה של קורונה ושלל עניינים, אחת המסעדות הכי מיוחדות בעיר פתחה את שעריה במיקום חדש בחמישי האחרון. באסה שאנחנו עזבנו את האזור ממש לא מזמן, אבל אל דאגה נקפוץ לבקר

25 באוגוסט 2021

כבר ביוני דיווחנו שזה עתיד לקרות, ובחמישי האחרון זה אכן קרה: ג'וז ולוז, אולי המסעדה הכי מיוחדת בעיר, נפתחה שוב בלוקיישן חדש ברחוב התנופה 7. נראה שקריית המלאכה (ליד למעלה המעולה) הוא מיקום אידיאלי למסעדה, רק חבל שאנחנו פה בטיים אאוט עזבנו את האזור ממש לא מזמן.

"עוד נחפור לכם בהתלהבות על איך הנחנו כל בלטה ובנינו קירות במו ידינו", נכתב בחשבונות האינסטגרם והפייסבוק של המסעדה מעט לפני הפתיחה, "ואתם תצחקו עלינו שאנחנו טיפשים ושיכולנו לפתוח לפני חודש ואז יגיע האוכל והצ'ייסר והזמן יהפוך את הכל לסיפור הכי מדויק שיכול להיות". נשמע מבטיח בסך הכך, לא שקשה לשכנע אותנו. כמו כן, כמו רוב המסעדות בעיר – מחפשים פה עובדים, אם במקרה אתן בעניין.

במהלך חייה עברה ג'וז ולוז כמה וכמה גלגולים וידיים, אך הקונספט הייחודי שלה נותר בעינו – היעדר תמחור המנות בתפריט, כך שהאורחים משלמים כראות עיניהם. בתל אביב היקרה זו נראית כהתאבדות עסקית, אך בפועל המסעדה מצליחה ונהנית מקהל אוהד. אווירה ידידותית ואוכל מקומי־עונתי, עוד לפני שהביטוי השתרש בכל מסעדה ובר, תורמים לתחושה שמדובר במקום שמנסה לעשות את הדברים קצת אחרת.
התנופה 7, לפרטים נוספים