גלידה בוזה לחיילים: הפרויקט הכי מתוק ומקרר של השבוע

טעמים מהגליל. בוזה (צילום: Shaatnez)
טעמים מהגליל. בוזה (צילום: Shaatnez)

מטוויטר בקעה הבשורה: בקליק אחד אתם יכולים גם לסייע למפעל של גלידה בוזה בקיבוץ סאסא, שפועל כבר חודשים ארוכים תחת אש החיזבאללה, וגם לארגן משלוח של גלידה מעולה לחיילים ולמילואימניקים בעזה, וגם להרגיש קצת יותר טוב בתוך כל הדכדוך. כל כך מגיע להם וגם להם וגם לכם

שמונה וחצי חודשים של מלחמה והסוף אינו נראה באופק. הצפון נטוש ומופגז, בעזה המילואימניקים מתמוססים בחום ובדשדוש וקשה למצוא סיבות לאופטימיות. אחת הדרכים להתמודד עם המצב המדכדך היא לעשות משהו טוב, והיום יום שלישי אז פעמיים כי טוב. נגיד, למשל, שהייתם יכולים לסייע בקלות ובקליק אחד גם למפעל אהוב מאוד בגבול הצפון וגם לפנק בקטנה את החיילים בחזית הדרומית? כבר מרגישים יותר טוב. וזה עוד לפני שסיפרנו לכם שבסיפור הזה מעורבת גלידה.

>> שימו לק: 12 הגלידריות הכי טובות בתל אביב

הסכיתו ושמעו: אושיות הטוויטר דנה גת ודורון שבתאי – היא בלוגרית יין וטיולים שהקימה מיד בשבעה באוקטובר חמ"ל סיוע אזרחי מופלא והוא עובד סוציאלי שהיה נצור באותו יום עם משפחתו בממ"ד בשדרות כשבחוץ מחבלי הנוח'בה – יזמו יחדיו מיזם זריז ונהדר: הם ירכשו תוצרת של יום שלם מהמפעל של גלידה בוזה הנהדרת בקיבוץ סאסא שבקצה הגליל העליון, ויעבירו אותה במלואה אל חיילים בעזה כדי לקרר ולהמתיק את ימיהם הקשים. וכאן אתם נכנסים.

כל מה שתצטרכו לעשות כדי לקחת חלק בפרויקט המתוק הזה הוא לגשת אל אפליקציית הפייבוקס הקרובה למקום רביצתכם, להקליק על הלינק כאן, ולהעביר תרומה בכל סכום שתרצו למימון המבצע הגלידתי כדי לספק רגע של נחת לחיילים ולסייע למפעל הגלידה שפועל כבר חודשים בתנאים קשים תחת אש מתמדת של חיזבאללה.

קלאסיקה של ניחומים. גלידה בוזה (צילום: יחסי ציבור)
קלאסיקה של ניחומים. גלידה בוזה (צילום: יחסי ציבור)

גלידה בוזה היא מהגלידות האהובות והמוערכות בארץ, סיפור מרגש שהתחיל בעשור הקודם כשותפות בין אדם זיו מקיבוץ סאסא ועלאא סוויטאת ממעלות תרשיחא (בוזה = גלידה בערבית), ולמרות שזיו עזב את השותפות לפני מספר שנים ועבר לאקספרימנטים מעניינים בגלידה טבעונית (גלידה גןעדן), הם נותרו חברים קרובים ובינתיים התפתחה לה רשת גלידריות בת שבעה סניפים (בתל אביב היא מחכה לכם ברחוב החשמונאים). לרוע המזל, הסניף החדש ביותר שלה התמקם רגע לפני המלחמה בקיבוץ יד מרדכי שבעוטף עזה, מה שלא תרם להפסדים הנערמים. בקיצור, מגיע להם כל הסיוע, ולחיילים מגיעה כל הגלידה. אתם יודעים מה לעשות.