השחקן והקומיקאי ג'רמי פיבן בדרך לישראל: כל הפרטים

ג'רמי פיבן ("הפמליה") יגיע בינואר לשתי הופעות בישראל – בירושלים ובתל אביב. בשנה האחרונה החליט פיבן לצלול אל עולמות האימפרוב ויצא לטור עם מופע סטנדאפ משלו

ג'רמי פיבן (צילום: יח"צ)
ג'רמי פיבן (צילום: יח"צ)

ג'רמי פיבן, לנצח בן הדוד של אלן והשחקן שנבחר לגלם את ג'ורג' קוסטנזה בסדרה על כלום – אתם עוד איתנו או שפגשתם אותו לראשונה ב"הפמליה"? – מגיע לישראל לשתי הופעות, בירושלים (12.1) ובתל אביב (13.1).

ה-IMDb של פיבן, שחקן ומפיק טלוויזיה יהודי-אמריקאי, הוא אחד הכייפים: חוץ מ"אלן", "סיינפלד" ו"הפמליה" של HBO, אפשר למצוא בו את "המופע של לארי סנדרס", "עיר החטאים", "מת לצעוק 3" ועוד הופעות אורח בכל מיני גילטי פלז'רז. פיבן הוא הבעלים הגאים של שלושה פרסי אמי וגלובוס זהב אחד.

 

עוד כתבות מעניינות:
הלהקות והאמנים הכי שווים שנוחתים פה בקרוב
הספיישלים הכי טובים של סטנדאפיסטיות בנטפליקס
על במותיך חלל: 6 טיפים לסטנדאפיסטים מתחילים

אז מה הקשר לסטנדאפ? האנשים שסביבו מספרים כי הבחור, בן לאנשי תיאטרון, גדל באווירת האימפרוב ובשנה האחרונה החליט לממש את הגנטיקה בסיבוב הופעות עם מופע סטנדאפ משלו.

בתחילת השנה שעברה האשימה השחקנית אריאן בלאמר את פיבן כי הטריד אותה מינית על הסט של "הפמליה". היא צייצה בטוויטר כי השחקן ניסה לגעת בחזה שלה ותפס את ישבנה בשני מקרים נפרדים. פיבן הכחיש את הדברים.

← ג'רמי פיבן, תיאטרון ירושלים, דוד מרכוס 20, ירושלים, שבת (12.1); בית החייל, ויצמן 60 תל אביב, ראשון (13.1), 199 ש"ח. לכרטיסים 2207*

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד