"דברים מוזרים" עונה 3: כל מה שצריך לדעת

מחווה לסרטי קאלט של 1985, קניון שכנראה יהפוך לסיוט ונערה חדשה בשם רובין - עונה 3 של "דברים מוזרים" מחממת מנועים לקראת הקיץ. כל הפרטים החשובים על העונה החדשה

מתוך הטיזר ל"דברים מוזרים" עונה 3
מתוך הטיזר ל"דברים מוזרים" עונה 3

נטפליקס הכריזה אמש (שני) על תאריך עליית העונה השלישית של "דברים מוזרים", שעד כה ידענו רק כי תעלה בקיץ 2019. בטיזר החגיגי, שפורסם בערב השנה חדשה האזרחית, נראה מנחה הטלוויזיה האמריקאי המנוח דיק קלארק בתשדיר ערב השנה החדשה של 1985. על המסך נראית הספירה לאחור המסורתית. התשדיר נקטע ועל המסך מופיע הקוד: "When blue and yellow meet in the west". בסיום התשדיר מופיע תאריך השנה החדשה – והוא מיד מתעדכן לתאריך עליית העונה השלישית של "דברים מוזרים": 4 ביולי 2019.

העונה החדשה תתרחש כמה חודשים מסיום אירועי העונה השנייה. לפי הטיזר ששוחרר ביולי האחרון, חלק ממנה יתרחש בקניון החדש של העיירה הוקינס. הטיזר מעוצב כפרסומת לקניון החדש "סטארקורט" שנבנה בהוקינס, אינדיאנה, העיירה המנומנמת שמתעוררת בכל עונה בשל מקרים משונים שקשורים למפלצות מזוויעות יותר או פחות (בעיקר יותר). הפעם אנחנו מקבלים רמזים לכך שהעונה תתרחש בקיץ 1985 ושלסטיב, שעובד בגלידריה בקניון, מצטרפת חברה חדשה בשם רובין. אם מותר לנו לנחש, היא לא יודעת מה מצפה לה.

עוד כתבות מעניינות:
המשחק החדש של נטפליקס נכשל בדבר היחיד שחשוב
20 הסדרות הכי טובות של 2018
7 סדרות מעולות שעברו מתחת לרדאר

הכרוז בפרסומת, שעולה על גל הרטרו-ווייב בצורה מושלמת, מכריז שהקניון הוא "one of the finest shopping facilities in America… and beyond", מה שעשוי לרמוז על האפסייד-דאון, המקום שמעבר למציאות הפרברית שממנו מגיעים הסיוטים של אילבן, וויל, לוקאס ומייק. מכיוון שעונה 2 הסתיימה עם סגירת המפעל הממשלתי הנורא, לא מופרך להניח שהצרות יגיעו הפעם מהקניון.

על פי שון לוי, הבמאי ומפיק הסדרה, העונה החדשה "תלך למקומות אפלים יותר, שהקהל הולך לאהוב. הוא אמר את הדברים בשבוע שעבר, לאחר שנודע ש"דברים מוזרים" מועמדת ללא פחות מ-12 פרסי אמי, כולל סדרת הדרמה הטובה ביותר. דייוויד הרבור, שמועמד לפרס שחקן המשנה על תפקידו כשריף ג'ים הופר, אמר שהעונה תושפע מסרטי קאלט של 1985.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואי