מחפשים מה לראות? 7 סדרות מעולות שפספסתם השנה

אם תפרתם באדיקות את כל סדרות הבאזז, את אלה שהחברים שלכם בכלל לא מכירים וגם גילטי פלז'ר נטפליקסי בין לבין, אתם כנראה נמצאים בין סדרות. ובכן, הגעתם למקום הנכון

מתוך "The Terror"
מתוך "The Terror"

אגרטסוקו

אחת הסדרות הכי טובות שעלו השנה בנטפליקס הייתה סדרה מצוירת יפנית על פנדה אדומה ששונאת את העבודה המשרדית שלה. באמת. "אגרטסוקו" נראית כמו סדרה לילדים, אבל מתחת למעטפת החמודה עם החיות החמודות מסתתרת קומדיה שנונה, חכמה ואשכרה מרגשת. כל צעיר/ה שמרגישים כלואים במשרה תובענית או בעומס מטלות ימצאו כאן משהו מעצמם, עם תוספת פרוותית.

אדם הורס הכל

כבר כמה שנים שהקומיקאי אדם קונובר וצוות התחקיר האימתני שלו מלמדים אותנו עד כמה חלק מהדברים שאנחנו "יודעים" בעצם לא ממש נכונים. אדם התחיל את השנה עם שישה פרקי אנימציה כיפיים שהתמקדו בהיסטוריה ובעיקר במיתוסים לא נכונים בכלל שעדיין נלמדים בבתי הספר, וסיים אותה עם פרקים (לא מצוירים) חדשים על תעשיית הנשק, טכנולוגיה ושינה. מהסדרות היחידות בטלוויזיה שהן גם מעשירות וגם כיף אדיר, רק חבל שאף ערוץ ישראלי עוד לא אימץ אותה.

פרויקט סיכום שנה חגיגי: הסרטים הכי טובים של 2018 // 7 סרטים מעולים שפספסתם // הדברים הכי מסקרנים שקרו במוזיקה השנה // הסדרות הכי טובות של 2018 // נקמת הטלוויזיה בטראמפ // התופעות שצריכות להסתיים יחד עם 2018

Stories from Norway

סדרת דוקו קומית מוזיקלית מטורפת מבית היוצר של האחים אילביס חסרי הגבולות, שאולי אתם זוכרים מהלהיט הוויראלי שלהם "מה אומר השועל?". הסדרה עוסקת באירועים אמיתיים מההיסטוריה הקרובה של נורבגיה, ומשלבת קטעי ארכיון, ראיונות חדשים עם אנשים שהיו מעורבים באירוע שבו עוסק הפרק ושירים היסטריים שבהם מגלמים שחקנים את המרואיינים. באירועים תוכלו למצוא את מופע הענק של ג'סטין ביבר שהוא נטש אחרי שיר אחד בלבד ואת הפעם ההיא שבה טיל מזג אוויר נורבגי כמעט גרם למלחמת עולם גרעינית.

נסיך הדרקון (The dragon prince)

נטפליקס עשתה כמה דברים מצוינים השנה ו"נסיך הדרקון" הוא לחלוטין אחד מהם. יוצרי סדרת הטלוויזיה הפנומנלית "אווטאר: כשף האוויר האחרון" (שאף קיבלה עיבוד הוליוודי שנוי במחלוקת) חזרו לסיבוב נוסף עם אותו שטיק שפשוט עובד. מסע התבגרות פנטסטי ושובה לב, במרכזו גיבורים-ילדים שנאלצים לשאת בעול הצלת העולם ממלחמה שהתחילו המבוגרים. אם אתם מסוגלים להתעלם מהאנימציה הממוחשבת המשונה לטובת סיפור מקסים שיוציא מכם את הילד החנון, צפוי לכם מסע מהנה.

The Terror

דרמת אימה מפתיעה ומקפיאת דם שמציגה תיאוריה בדיונית לסיבות שהביאו לאובדנה של משלחת מחקר בריטית אמיתית שיצאה לפרוץ מסלול שיט אל החוג הארקטי באמצע המאה ה־19. שתי האוניות במשלחת נתקעות בקרח; ככל שהזמן מתקדם והאספקה מידלדלת, בריאותם הפיזית והנפשית של אנשי הצוות מידרדרת ולאט לאט מתברר שייתכן שיש גורם חיצוני נוסף למזג האוויר שמאיים על הישרדותם. צוות השחקנים הבריטי ברובו, בראשו ג'ארד האריס וטוביאס מנזיס, מרשים מאוד, ואפילו מרשימה ממנו היא בניית העולם הקפוא והמנותק שאליו הם נקלעים. אם אתם זקוקים לדחיפה נוספת – רידלי סקוט הוא אחד המפיקים.

Le Bureau des légendesי(The Bureau)

השנה שודרה עונתה הרביעית של דרמת הריגול המוערכת ובהחלט לא מאוחר מדי להצטרף לעלילותיהם של אנשי סוכנות הביון הצרפתית המתמודדת עם איומים ויריבים בינלאומיים ועם פוליטיקה מחוץ ומבית. במרכז הסדרה נמצא מלוטרו (מתיו קסוביץ), סוכן נערץ שחוזר למשרד הפריזאי אחרי שנים בתפקיד סמוי בסוריה. למרות ההתפתחות הריאליסטית של ההתרחשויות והעיסוק בעבודה המשרדית, מדובר בסדרה מורטת עצבים עם דמויות מעולות, עומק עלילתי והשקעה בפרטים, ועם רפרנסים עדכניים ברמה מפחידה לעתים.

Craithי(Hidden)

דרמת פשע מרתקת מוויילס, חלק מהיבול המצוין של סדרות מושקעות שמופקות במדינה בשנים האחרונות לאחר ההצלחה הבינלאומית של "הינטרלנד". שמה המקורי של הסדרה, שפירושו "צלקת", מתאים לה יותר מהשם האנגלי הגנרי שהודבק לה, "Hidden" ("נסתר"). לאחר מציאת גופתה של צעירה שנחשבה נעדרת, צוות חקירה משטרתי פותח מחדש את התיק ויוצא לגלות מה הוביל להיעלמותה ולבסוף למותה. במקביל מוצג לנו סיפורו של הגבר שהיה אחראי לחטיפתה שנים לפני כן.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד