מתגעגעים למבוכים של הסנטר? יש לנו פתרון (והוא מפוקסל)

מרכז הקניות האייקוני יצר גרסה וירטואלית של עצמו במשחק הפופולרי Minecraft ומאפשר שוב לכולנו ללכת לאיבוד – בדיוק כמו לפני עידן הקורונה! (אבל הפעם יש גם פרסים)

בסדר, אבל איך מגיעים לכניסה 6? דיזנגוף סנטר במיינקראפט (צילום: יחסי ציבור)
בסדר, אבל איך מגיעים לכניסה 6? דיזנגוף סנטר במיינקראפט (צילום: יחסי ציבור)
27 באוקטובר 2020

כשאתם נמלאים נוסטלגיה לחיים העירוניים שהיו לנו טרום עידן הקורונה, קשה שלא להיזכר במקומות ובפעילויות שהיו מנת חלקינו היומית, כאלה שהתייחסנו אליהם אז כמובנים מאליהם, אפילו כאל מעט מתישים וכרגע כל כך מתחשק לנו לשחזר אותם. תור עצום וצפוף של אנשים בכניסה למועדון, בירה במחיר מופקע בבר, המתנה של שעה לסביח וכן – גם הליכה מסורתית לאיבוד בדיזינגוף סנטר.

אנשי מרכז הקניות האייקוני הידוע בהסתעפויותיו ובמבוכיו כנראה קלטו את הרגש ויצרו גרסה וירטואלית של המקום במשחק הוידאו הפופולרי בעולם, הלא הוא Minecraft. מעתה תוכלו לשחזר כיצד הלכתם לאיבוד בפעם האחרונה שביקרתם בסנטר, לעבור ליד החנויות האהובות עליכם וגם לגלות מקומות נסתרים ונטושים (יותר מהאגף המזרחי) כגון מערות העטלפים, גשר הפיל ופארק הקיימות שעל הגג.

במסגרת הפיצ'ר החדש יתחיל מדי רבע שעה משחק נושא פרסים – שוברי רכישה לחנויות מובחרות בסנטר. בצד הימני של המסך תוכלו לראות איזה משחק פעיל כרגע ומה המשחק הבא. אז מה עליכם לעשות, בעצם? למצוא את המטמון או לנסות ולצאת מהסנטר, בקיצור – שחזור של ימי טרום הקורונה.

ניתן להיכנס לשרת דרך Minecraft ג'אווה 1.16.1 (גרסת הדסקטופ). במסך הראשי בוחרים Multiplayer ואז Add Server. בשדה "Server Address" מכניסים את הכתובת: dizicenter.apexmc.co והופ, תוכלו למצוא את הסנטר ברשימת השרתים שלכם בתפריט Multiplayer ולהיכנס.

דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף של הסנטר, מסר כי "זו האלטרנטיבה האידיאלית שנוכל להציע בימים כאלה לכל מי שמתגעגע אלינו, בנוסף לשירותי המשלוחים החיוניים שהחנויות שלנו מציעות. פיתחנו את הקונספט הזה כדי שנוכל להמשיך להציע תכנים חשובים ולקדם את האג'נדה שלנו, ובהמשך צפויים אירועים וירטואליים מיוחדים, כמו אירועי אימוץ, יריד האוכל והפתעות נוספות". יאללה, לכו לאיבוד.