סופ"ש דליקטס: הסוד הקולינרי הגדול של שכונות הדרום חוזר

מלחמה על כל חקלאי. שוק הדליקטסן בבית פנורמה (צילום: דליקטסן/פייסבוק)
מלחמה על כל חקלאי. שוק הדליקטסן בבית פנורמה (צילום: דליקטסן/פייסבוק)

שששש, אל תספרו לאף אחד, אבל מחר (שישי) וכמו שקורה לאחרונה פה ושם, תהפוך חנות המפעל של הדליקטסן והבייקרי למקום הכי שמח בדרום העיר ותספק לתושבי האזור בדיוק את מה שחסר להם: מקום לקפה ומאפה בשישי בבוקר

אוקיי, תקשיבו, זה כנראה הסוד הכי שמור בדרום העיר אבל אנחנו הולכים לשתף אתכם ואתכן בכל זאת, כי אתן ואתם חמודים וחמודות וכי משלמים לנו על זה ביד יפה: נכון אין איפה לשתות קפה בין נווה עופר, תל כביר וקריית שלום? ונכון שאפילו בשכונת שפירא המצב לא טוב בהרבה, ויש אמנם את קפה גרגר ואת קפה שפירא, אבל תתקשו למצוא מקום בשישי בבוקר-צהריים? ונכון שזאת בעיה? אז זאת לא באמת בעיה יותר.

וכמו הרבה דברים שהיו בעיה ואינם עוד, אתם צריכים לומר על כך תודה לרותי ברודו וקבוצת R2M. מעטים יודעים, כאמור, אך חנות המפעל של הדליקטסן – כלומר המטבח התפעולי שממנו משוגרים מאפי הבייקרי ותוצרי הדליקסן – ממוקם במרכז פנורמה שבדרך בן צבי 84, ותושבי השכונות הסמוכות כבר יודעים שאפשר למצוא שם עונג שישי תל אביבי מהזן שכמעט ואינו בנמצא באזור, עם קפה ומאפה וכל מה שצריך.

איזה כיף שהגיע הסופ״ש! אנחנו מחכים לכם ביום שישי (16.7) בין 8:00-15:00 בדליקטסן חנות המפעל, בית פנורמה. יהיה הכל מהכל לקחת הביתה או לשבת במקום. נתראה אצלנו

Posted by ‎Delicatessen 79/81 דליקטסן‎ on Thursday, July 15, 2021

השבוע לוקחים את זה אנשים הדליקטסן אל הלבל הבא, באירוע "שישי שמח" שבו מוציאים את החנות אל השמש שברחבה הפנימית של מרכז פנורמה, עם אוכל לנשנש במקום או לקחת הביתה, דרינקים של קיץ, עמדת פרחים, עציצים וכלים יפים לבית, מוצרי בייקרי וכמובן קפה קפה קפה והרבה מוזיקה טובה. מבצעים במקום וגם 10% הנחה על כל האוכל המוכן ומאפי הבייקרי.

אם אתם תושבי הדרום העמוק – אז זה חלום של ממש שהתגשם. אם אתם תושבי הצפון והמרכז – תשארו איפה שאתם, הולך להיות לנו מספיק עמוס שם גם ככה. כל הפרטים כאן.