בצד הצהוב: לסיים את העונה בטעם טוב, על חשבונם

רגע אחד מכבי תל אביב כדורגל אפריל 2019. צילום: ניר קידר
רגע אחד מכבי תל אביב כדורגל אפריל 2019. צילום: ניר קידר

הצהובים והאדומים נפגשים הערב בבלומפילד לגמר גביע שהוא הרבה יותר מאוד דרבי. עודד קרמר בצד הצהוב על רצף הניצחונות שחייב להישמר

2 ביוני 2021

לא סובל את גביע המדינה. מפעל מרגיז במיוחד, שמבחינתי אפשר היה לוותר עליו. מי צריך את כל התקפי הלב האלו? אם זה תלוי בי, עדיף היות מודח כל שנה בסיבוב ח' ולא לעבור את הסיוט המתמשך הזה, שיש בו פוטנציאל לאובדן של שנות חיים, אבל בסוף, הוא בסך הכל ניחומים לקבוצה שלא זכתה באליפות. אבל אז אתה פתאום מקבל דרבי בגמר, ושום דבר מכל זה לא רלוונטי. השבוע, הגביע הוא הרבה יותר מגביע.

השנים האחרונות טובות אלינו, אוהדי מכבי. חווינו שיאים אדירים, הגענו למקומות מופלאים, וגם בשנים שבטעות לא זכינו באליפות, תמיד הייתה לנו קבוצה להתגאות בה. אבל שום דבר לא אדיר כמו העובדה שהפסקנו להפסיד דרבים. ואם יש רצף באמת משמעותי שחשוב לנו להמשיך, הוא להיות הצד השולט בעיר.

המשחק השבוע הוא רגע ייחודי. לא עוד דרבי, לא עוד גמר גביע. אחרי שנים, מכבי והפועל נפגשות למשחק על תואר. כל היריבות (והשנאה) הספורטיביות מתנקזות לערב אחד עם משמעות. וזה בדיוק הרגע שבו אנחנו מצפים להתעלות. אין דרך ראויה מזו לסיים עונה. עוד משחק אחד טוב. עוד ערב אחד לפנתיאון כדי לסיים עם טעם טוב. לא יהיה שום דבר יותר מתוק לצאת לפגרה רגע אחרי ניצחון בדרבי. הגביע יהיה רק הקישוט לחגיגה.