שבוע וחצי לגמר "האח הגדול VIP": נקודת השבירה הראשונה של עדי

סוף סוף משימה שהונדסה ברוע מחושב, ואילצה את עדי ואורלי להתמודד עם החולשות הכי גדולות שלהם. מסתבר שכל מה שהיה צריך הוא קולפן תפוחי אדמה. "האח הגדול VIP" פרק 12

עדי לאון, המטפל מהגיהנום (מתוך "האח הגדול VIP")
עדי לאון, המטפל מהגיהנום (מתוך "האח הגדול VIP")
21 בפברואר 2019

משימת "אחוזת בית האח", שבה הדיירים תפקדו במעין דיור מוגן, הונדסה בזדוניות מחושבת שהייתה כל כך חסרה העונה (וגם בזאת הקודמת, אם כבר). האח בחר בעדי ואורלי לתפקיד האחים הסיעודיים – הראשון מצליח להיפצע מקילוף תפוחי אדמה והשנייה לא נגעלת מכלום, אלא אם מדובר במשהו חי, צומח או דומם.

למרות הציפייה שאורלי תשבור את הכלים, ליטרלי – הם היו מטונפים וכמעט אפשר היה לראות את הבקטריות תוססות עליהם – היה זה דווקא עדי שנחל כישלון חרוץ, ועוד התגאה בכך. הילד המגודל התנהג כמו כלב בדרך לווטרינר, לא הפסיק להתמרמר, נפצע בהכנות הארוחה ובעיקר התבאס מכך שבזמן שכל החברים בחוג מקרמה, הוא תקוע עם הבישולים.

בפרקים הקודמים של "האח הגדול VIP":
נרי מודחת ושי חי נלחץ
האם זוהי מפלתו הסופית של שי חי?
לירן נחשף ונרי עוברת את הגבול

החברים הריחו את המשבר המתקרב והחלו לפזר לעברו חיזוקים כאילו היה ילד, וכשזה לא עבד הוציאו את התותחים הכבדים ועודדו אותו כמו שמעודדים חולה הנוטה למות. הוא פרש מהמשימה והגיש את התפטרותו לאח – מסתבר שיש אפשרות שכזאת לדיירים פריווילגים – ואז הלך לדבר עם האח עד דמעות. לא ציפינו מעדי למשהו אחר, אבל מכאן ועד להגיע לנקודת השבירה הכי משמעותית שלו בבית?

הטעות של נטלי

אמש נפרדנו מהישאם, אק"א אכזבת העונה. מי שהסתמן בהתחלה כדייר מסקרן התגלה כהצגה ממלכתית – הוא התחמק מדיונים פוליטיים והשמיע קול רק כשחשב שמישהי אמרה שהיא לא אוהבת ערבים. בסוף הישאם בחר להתקרב לכוחות האופל (שי חי), ואיכשהו המשיך לתפקד כדייר חיוור.

שי חי עצמו נכנס לדמות הזקן הנרגן בקלילות, וכל מה שהיה צריך זה שאסף יצחק. הבחור החליט שקולות הצחוק הם כמו סכינים באוזניו ונזף בו לעיני העיזים המביטות מהצד, מלבד נטלי, שהתוודה שצחקה גם היא ומה הוא רוצה בכלל.

על נטלי עבר שבוע לא פשוט. היא שוחחה עם לירן ודאגה לייבש את מעיינות הקראש שלו עליה (רק למה לפני כולם?), אבל זה התאזן עם מה שקרה במשימת תכונות האופי. ויקי צ'יפרה אותה באבן ההתייפייפות וכינתה אותה משכינת שלום משעממת. הישאם הוסיף למדורה את אבן הצביעות, בשל בחירתה העקבית של נטלי להיות תמיד צד ג'. אין ספק שנטלי מתנהגת בממלכתיות בבית, בכל זאת – יש חיים ועוקבים בחוץ, אבל האסטרטגיה הזאת פגעה בה בבית. היא אמנם יכולה הייתה להפוך לדיירת צבעונית, אבל ליפול עליה בבית שבו שי חי מסתובב חופשי? נקווה שהתופעות האלה קשורות בזיקנה שקפצה על הדיירים, ותיעלם בפרק הבא.

לא נגענו

"אני לומד על הבשר שלי" (עדי ליטרלי במיוחד אחרי שנפצע באצבעו)

"אני 10 דקות במקצוע ואני כבר עייף" (עדי מסיר מועמדות מתחרות "עובד השנה")

"אסף אתה דמנטי" (אורלי מחדדת לאסף)

"נראה מגוחך, אבל זה אני" (עדי מפגין מודעות עצמית)

עתידות

הדחה של דייר בקצב של אחד לרבע שעה – בכל זאת, הגמר עוד שבוע וחצי ויש איזה 50 דיירים בבית.

← "האח הגדול VIP", רביעי ב-21:00 ושבת ב-21:15, רשת 13

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד