"האח הגדול VIP" פרק 5: לירן נחשף ונרי עוברת את הגבול

עדי ניסה למתג את עצמו מחדש ונכשל, האח הגדול מסכסך בין עדי ולירן לבין עדי ואורלי עולה על המוקד. כל מה שקרה ב"האח הגדול VIP" פרק 5

עדי השדכנית מהגיהנום ולירן (מתוך "האח הגדול VIP")
עדי השדכנית מהגיהנום ולירן (מתוך "האח הגדול VIP")
27 בינואר 2019

אנחנו עדיין בשלב הזה בעונה שבו ההדחות מנומנמות, אבל אמש (שבת) היה נראה שאפילו העורכים נרדמו על המקלדת. הסרטון המסכם של המודחת רומי נסט נראה כל כך מאולתר ומבאס (ברצינות? הכנסתם את הקטע שבו עדי אומר לה שהיא בכלל לא נראית כמו דוגמנית?), שהוא מסגיר את העובדה שכולנו נשכח ממנה עד הפסקה הבאה.

אולי בהשראת סנסאי שי חי, עדי החליט לנסות למתג את עצמו מחדש. אחרי שהבין שהוא נתפש כדוש בלתי נסבל, הוא הפגין גרסה ממותנת של עצמו והתאמץ נורא לסתום את הפה, אבל זה החזיק בערך חצי פרק. במסגרת "גלגל ההצלה", שעשועון הבית מטעם האח הגדול, נרי הצילה את עצמה מהדחה ובחרה בעדי במקומה. "אני חושבת שעדי הוא בעל דעות חשוכות הנוטות לאמונות טפלות", הכריזה. עדי גרסה 2.0 עשה אתחול והשיב ב"אני פותח אותה לארבע", רק כמה שעות אחרי שהתגאה בעצמו על שלא העיר לנרי על שערה הלבן שמשווע לצבע.

רומי מי? (מתוך "האח הגדול VIP")
רומי מי? (מתוך "האח הגדול VIP")

בפרקים הקודמים של "האח הגדול VIP":
שי חי קיבל כאפת מציאות, והיא בדרך לפרצוף של עדי
מה גרם לנרי ליבנה להישבר אחרי שבוע בלבד?
אפילו רשת לא הבינה איזה אוצר יש לה ביד

אבל ההסתבכות הגדולה של עדי הגיעה מכיוון אחר. במסגרת המשחק, האח הקרין בפני עדן קטע שבו עדי מדבר עם לירן על חיזוריו אחר נטלי. הוא סרב להתרגש מחשיפת עבודת השידול שלו, אך עדן הכריזה שהוא מחוק מבחינתה. מה שמוביל אותנו לסוגיה הבאה. עדי הוא דוש, אבל לפחות הוא לא מסתיר את זה. בניגוד אליו, לירן הסתיר את העובש באישיות שלו, ועכשיו עדן מרגישה נבגדת ובצדק. הוא יכול לטעון עד מחר שהוא לא כיוון לקטע זוגי עם עדן, אבל בפועל הוא תחזק אינטימיות מופגנת איתה ופלירטט איתה מהרגע שנפגשו. אבל עדן לא פראיירית ולנטלי יש תכניות אחרות (היא הבהירה לעדי שהיא לא בעניין), כך שבינתיים הבנים משחקים לבד בקקי.

בין לבין גם אורלי עלתה על המוקד, ונרי הביאה יציאה צבועה ולא חיננית. הכל התחיל בדיון על יוקר המחייה – נושא שניכר שלאף אחד בבית אין מושג לגביו. אורלי, שניסתה להשתלב בשיחה, השחילה את מילת הקסם "פריפריה" וציינה שהיא קונה רק תוצרת הארץ. ויקי ניסתה להסביר לה שזאת פריבילגיה, נרי התריעה שהיא יוצאת מתנשאת (בין לבין אורי זרק הערה תמוהה על כך שגם משפחות שמרוויחות 50 אלף שקל בחודש לא יכולות להסתדר) – ואורלי הפסידה, לא רק בוויכוח. בכלל, הנטייה שלה להתרחק, הקושי שלה לשבת בחברה – בשולחן האוכל או להיות במטבח כשמבשלים בו מחשש שהריחות ידבקו בשיערה, לדוגמא, בתוספת הריבון שהיה לה עם ויקי בישיבת התקציב – מרחיקים ממנה את הדיירים בצעדי ענק.

ויקי ואורלי מתכתשות (מתוך "האח הגדול VIP")
ויקי ואורלי מתכתשות (מתוך "האח הגדול VIP")
ויקי ואורלי מתכתשות (מתוך "האח הגדול VIP")
ויקי ואורלי מתכתשות (מתוך "האח הגדול VIP")

ומי שתפסה את המרחק הכי גדול עד עכשיו היא נרי. "היא קצת סתומה", ריכלה בחוסר חינניות, "החל מהשפתיים המנופחות עד הנה". זה מבלבל ונורא קל לשפוט אותה על זה מכיוון שנרי היא מהטובים. היא הליהוק השפוי, האינטליגנט, האנדרדוג שחוטפת בטוקבקים על המראה החיצוני שלה. אפשר רק לקוות שהיא תעצור בזה ולא תכתים את האג'נדה שלה עצמה.

עתידות

בן זיני יגלה שלא הגיע לצילומי "ששטוס" אלא ל"אח הגדול" ובקרוב יסגור את דלת הכניסה מבחוץ.

← "האח הגדול VIP", רביעי ב-21:00 ושבת ב-21:15, רשת 13

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד