רייצ'ל בלום: "האקסית המטורפת" עשויה להפוך למיוזיקל

יוצרות "האקסית המטורפת" דנות ברעיון להפוך את הסדרה המצליחה למחזמר, שיהיה מבוסס על העלילה ויורכב מהשירים שבה. הפרק האחרון ישודר באפריל ואחריו יגיע ספיישל מוזיקלי

רייצ'ל בלום ב"האקסית המטורפת"
רייצ'ל בלום ב"האקסית המטורפת"

יוצרות "האקסית המטורפת", רייצ'ל בלום ואלין ברוש מקנה, זרקו אתמול (רביעי) פצצה משמחת בפסטיבל הטלוויזיה פלייפסט: יש סיכוי גדול שהסדרה המצליחה תהפוך למיוזיקל. בימים אלה משודרת העונה החמישית והאחרונה שלה ברשת CW.

מתברר שבלום, המככבת בסדרה, והקאסט שלצדה, העלו מופע המבוסס על הסדרה והפך פופולרי. עד כמה פופולרי? צוות השחקנים יופיע ברדיו סיטי מיוזיקל הול שבניו יורק במאי הקרוב. בהתחשב בכך, אך הגיוני שהשלב הבא יהיה ברודוויי.

רייצ'ל בלום (משמאל) ואלין ברוש־מקנה (צילום: GettyImages)
רייצ'ל בלום (משמאל) ואלין ברוש־מקנה (צילום: GettyImages)

עוד כתבות מעניינות:
רייצ'ל בלום על הקשר בין יהדות לחרדה
52 סדרות מקור ישראליות שיגיעו למסך השנה
איימי שומר היא קומיקאית מחוננת, אבל בינתיים מקומה לא על הבמה

"אלין ואני רק התחלנו לדבר על זה", אמרה בלום בפסטיבל, שמתקיים בלוס אנג'לס. ברוש מקנה הוסיפה כי בפעם הראשונה שהרעיון עלה היא נשאלה אם הן יכתבו המשך לסיפור ושירים חדשים. על זה היא ענתה: "!Fuck no".

הרעיון עדיין נמצא בחיתוליו, אך בלום אומרת כי המיוזיקל יהיה גרסה מעובה ומרוכזת של הסדרה, וכי הן יבצעו את השירים הקיימים. "למה לכתוב מופע חדש כשיש לנו מופע שאפשר פשוט להעתיק?", צחקה. ברוש מקנה חישבה בזריזות כי אם הן היו יוצרות מיוזיקל שמבוסס על כל הסדרה הוא היה נמשך 55 שעות, ועם הרעיון הזה בלום לגמרי מסתדרת.

הפרק האחרון של העונה ישודר ב־5 באפריל בארה"ב ואחריו ישודר ספיישל מוזיקלי שייקרא "Yes, It’s Really Us Singing: The Crazy Ex-Girlfriend Concert Special!".

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד