ביס מניו יורק: הבייגלים הכי טובים בעיר

הבייגל המרהיב של לחם ושות'. מתוך אינסגרם
הבייגל המרהיב של לחם ושות'. מתוך אינסגרם

לצד יום הפיצה הבינ"ל, אנחנו מציינים גם את יום הבייגל ולא נגרום למאפה האהוב להישכח. גרסה קלאסית עם סלמון או עם ממרח פטה טבעוני? כל האפשרויות בפנים

9 בפברואר 2021

כולם כבר יודעים שהיום הוא יום הפיצה הבינלאומי, שלכבודו כבר ערכנו רשימה ושלחנו את המבקר שלנו להשוות בין פיצות שף, אבל רק מיטיבי לכת אמיתיים יודעים שהיום הוא גם לא אחר מיום הבייגל הבינלאומי. אולי הוא מעט חוסה בצלו של אחותו הפחמימתית, אבל לא נאפשר לו להישכח סתם ככה. אז אספנו את הבייגלים הכי טובים בעיר במשלוח ובטייק-אווי (הללויה), ואנחנו נחושים לגרום לכם להרגיש כמו בשבת בבוקר בסנטרל פארק. קדימה.

בייגל לקס | we like you too

בבוטקה המפורסם בשדרות בן ציון וגם אצל אחיו בשדרות בן גוריון, מגישים בייגל לקס לפי הספר. הבייגל, פריך ושחום, משוח בגבינת שמנת אמיתית, צלפים ממולחים, בצל סגול, מעט שמיר וכמובן סלמון מעושן לתפארת. ביס מנצח שכן עם קלאסיקות קשה מאוד להתווכח. עכשיו כשהמתווה מותיר, תוכלו לעמוד בתור ולאסוף אותו לדרך. פאן!
39 ש״ח, שדרות בן ציון 34/דיזינגוף 175. 03-528-7570

הבייגל הקלאסי של We like you ואנשים אמיתיים. מתוך אינסטגרם
הבייגל הקלאסי של We like you ואנשים אמיתיים. מתוך אינסטגרם

בייגל BLT | נולה

מה יותר אמריקאי מבייקון, חסה ועגבנייה? לא הרבה דברים, ותודה לנולה הבייקרי האמריקאי על ההזדמנות לנגוס בבייגל הכי סטארז אנד סטרייפס שיש. אז מה יש בו? ובכן, מדובר בבייגל עם מיונז, בייקון צרוב ופריך, פרוסות עגבניות טריות, וחסה רעננה. בדיוק כפי שהשם מציע. אין עוד הרבה מה להוסיף חוץ מזה שזה פשוט טעים בטירוף, ובא לנו לאכול את זה לא רק ביום הבייגל הבינלאומי. נגיד, מחר.
48 ש״ח, בוולט

ה-BLT של נולה. יאם. צילום: טליה רסנר
ה-BLT של נולה. יאם. צילום: טליה רסנר

בייגל ממרח פטה ושקדים טבעוני | קפה זוהו

קפה זוהו חרטו על דגלם את המסורת האמריקאית ועל כן הם מצטיינים בבייגלים שהם אופים במקום, בנוסח ניו יורקי למהדרין ועם שלל תוספות וממרחים. אהבנו וגם נמליץ על הגרסה הטבעונית שכוללת ממרח פטה-שקדים טבעוני במליחות מעודנת ובמרקם נהדר, שעליו תוכלו להוסיף ירקות טריים ואף קריספי טופו למי שחפץ בחלבון חיוני.
28-40 ש״ח – תלוי בתוספות. בוולט

החתיכים של זוהו. מתוך אינסגרם
החתיכים של זוהו. מתוך אינסגרם

בייגל סלט ביצים | קפה פיצי/חיים כהן

שף חיים כהן יודע לעשות כבוד לדליקטס היהודי-ניו יורקי והוא עושה זאת נהדר עם בייגל שזוף וקריספי, שמעליו מונח סלט ביצים מבורך, חסה, עגבניות ומלפפון חמוץ, כמובן. בייגל מופלא שלא מכביד וסוגר לכם את ארוחת הבוקר בדיוק מופתי, והיי, גם המחיר נוח בהחלט.
28 ש״ח, בוולט

בייגל אמנטל | קפה קולומבוס

השכנה החדשה מאירופה מיטיבה להביא למאכל הכי אמריקאי גם ניחוח אירופאי מדויק ונחוץ, ובכך מראה לנו שבייגל הוא מזמן נחלת הכלל ללא הבדל דת, גזע ומין. מדובר בבייגל שנאפה במקום ועשוי ללא חת, עם ממרח פסטו רענן, עגבניות טריות וגבינת אמנטל שוויצרית מחוררת למהדרין. יאמי.
32 ש״ח, בוולט או באיסוף מהמקום, המלך ג׳ורג 32. 03-561-3393

בייגל בריוש וגבינת בורזין | דלאל בייקרי

אפשר לסמוך על דלאל שהם ייקחו את הבייגל לדרגת גורמה ואנחנו בכלל לא מתנגדים ואף להפך. נשמח לאמץ את רעיון הבייגל מבצק בריוש רך ומבורך, שעליו גוואקמולה אבוקדו מופלא ופיקנטי מעט, גבינת בורזין דשנה ועוצמתית ופרוסות ביצה קשה. גולת הכותרת היא בצק הבריוש שמותיר את הבייגל רך ופריך בעת ובעונה אחת, ואותנו כמהים לעוד ועוד ממנו.
48 ש״ח, בוולט או באיסוף מהמקום, כל ישראל חברים 7. 03-510-9292.

הבייגל המושחת והטעים של דלאל. צילום: iconz
הבייגל המושחת והטעים של דלאל. צילום: iconz

בייגל ביצה עלומה | לחם ושות׳

במאפיית לחם ושות׳ עושים מקום של כבוד לכל פחמימה באשר היא, ועל כן כמובן שהבייגל זוכה כאן לחשיבות עליונה. הבייגל שחיבבנו במיוחד מגיע בתוספת של ביצה עלומה, גבינת שמנת, תרד, בצל וגבינת מנצ׳גו נהדרת. חשוב לציין שהוא גם מגיע מצוין במשלוח, ואין מה לחשוש. אז מה שנקרא – כל אבות המזון והכולסטרול בבייגל אחד מנצח, לא להחמיץ, חיים פעם אחת (בתמונה הראשית).
39 ש״ח, בוולט