שיכורים על קו 480

הברים הכי טובים מחוץ לתל אביב

לבלייני חיפה וירושלים אין במה להתבייש עם ברים מצויינים להיפסטרים, אכלנים, רקדנים וסתם אנשים עם בעיית שתייה

גטסבי בירושלים (צילום: מור בג'ה)
גטסבי בירושלים (צילום: מור בג'ה)
26 בספטמבר 2019

גטסבי

הגטסבי התחיל את דרכו כפרויקט ניסיוני שאף אחד לא האמין בו. רבים הטילו ספק שבר קוקטיילים מהודק יהיה סיפור הצלחה במקום מסובך כמו ירושלים. אז הטילו. מאז פתיחתו ב2014 הגטסבי שומר על פאסון כמקום מפגש לחובבי אלכוהול מושבעים שרוצים ליהנות מקוקטיילים איכותיים ושירות ללא תחרות בעיר שחולקה לה יחדיו.

הלל 18 ירושלים, 8147143־054

גטסבי בירושלים (צילום: מור בג'ה)
גטסבי בירושלים (צילום: מור בג'ה)

סירא

אם אתם ירושלמים סביר להניח שאתם מכירים את סירא. אם אתם תל אביבים סביר להניח שתלכו לשם כשתבקרו בירושלים. הבר, שפועל יותר מעשור, הוא מעין קונצנזוס ירושלמי – מוצר טוב שכולם אוהבים. אפשר למצוא במקום קהל מגוון המהווה מעין תעלת ניקוז אנושית של ירושלים שאוהבת לעמוד עם בירה ביד.

בן סירא 2 ירושלים, 6234566־02

 כתבות נוספות בפרויקט:
הברים הכי טובים בתל אביב
 איך שומר המנזר על מעמדו כבר 27 שנה? 
ההיסטוריה של ברים בתל אביב

וספר

העיר התחתית היא אחת מהשכונות היותר מגניבות בחיפה, ואולי גם בישראל. יש שטענו שהוא הגיע מעט באיחור לסצנת הקוקטיילים הישראלית, אך וספר הצליח למצב את עצמו כסיפור הצלחה חיפאי ומציע קוקטיילים קלאסיים אך מסובכים להפליא לצד הפתעות מעשי ידי המקום.

נחום דוברין 9 חיפה, 5586825־058

וספר בחיפה
וספר בחיפה

ברנרד

אם אתם רוצים להיראות יודעי דבר בראשון לציון תגידו שאתם הולכים לברני. המקום פתוח יותר מעשור ונשען על הנרטיב שלפיו בעל המקום היה בכלל ספר שהחליט לסגור את המספרה כדי לספר סיפור שונה לחלוטין. מצטערים על זה. הבר מציע מגוון עשיר של בירות ומתגאה בסנדוויצ'ים מושחתים ומושקעים שאין בשום מקום אחר.

ברנרד, רוטשילד 77 ראשון לציון, 6200107־03

טיפהמרה

טיפהמרה (כן, מכוון), בר הקוקטיילים המפורסם בגבעתיים, הוא כבר מזמן לא רק עלה תאנה לסצנה מנומנמת בשכנה של תל אביב אלא ראש חץ של אזור מתעורר. הבר של יוצאי האימפריאל משלב בין חוויה שכונתית־קז'ואלית לקוקטיילים מקצועיים ומעונבים. לא צריך לנסוע במיוחד לתל אביב כדי לקבל קוקטייל טוב.

טיפהמרה, כצנלסון 112 גבעתיים, 6479230־03

מזקקה

אם אתם תוהים היכן ההיפסטרים של ג'רוז מסתובבים, כדאי שתקפצו למזקקה. הבר חרט על דגלו את היותו בית לתרבות אלטרנטיבית על כל המשתמע מכך: מוזיקה, פרפורמנס ועיצוב. הוא מתפקד כבר הופעות, מקום מושלם להאנגים ואף סטודיו הקלטות.

מזקקה, שושן 3 ירושלים, 5822090־03

אמריקן קולוני

הבר של בית המלון בעל אותו השם ייתן לכם את החוויה הקוסמופוליטית שתמיד מספרים על בילויים בירושלים. בר המרתף המיוחד במלון יקנה לכם חוויה סקסית ומהודקת עם עיצוב נעים, אווירה אינטימית, קהל מגוון מכל העולם ואוכל משובח מעשה ידיו של צוות המלון.

בר המרתף של אמריקן קולוני, לואי ונסן 1 ירושלים, 6279777־02

 

סינקופה

אם אתם בחיפה ובא לכם לתפוס איזו הופעה טובה, למה שלא תקפצו לסינקופה? בלב לבה של העיר התחתית מחכה לכם בניין אבן עתיק ויפהפה עם שני מפלסים ומרפסת עם נוף עוצר נשימה. הקו האמנותי של המקום מדלג בין הרצאות רציניות על נושאים ברומו של עולם, מופעי סטנדאפ מקומיים והופעות מוזיקה מגוונות.

סינקופה, כיאט 5 חיפה, 6142643־054