הלילה הזה כולו בינג': מה כדאי לראות בטלוויזיה בחול המועד?

סדרה בריטית תקופתית, עונה אחרונה של ברוד סיטי, דרמה מתח נועזת, סרטים דוקומנטריים וסדרת גיבורות צבעונית במיוחד - התכנים החדשים והמסקרנים שיעבירו לכם את החג בקלות

מישל וויליאמס וסם רוקוול ב"פוסי / ורדון"
מישל וויליאמס וסם רוקוול ב"פוסי / ורדון"
21 באפריל 2019

פוסי/ורדון

מיני סדרה על פי סיפור חייהם של הבמאי והכוריאוגרף בוב פוסי (סאם רוקוול) והרקדנית גוון ורדון (מישל וויליאמס). מערכת היחסים האישית והמקצועית של הזוג ששינה את פני הבידור האמריקאי נפרשת על כל היבטיה המטרידים והמעוותים כעלילת מתח סקסית ונועזת.
yes Edge, ראשון (21.4) 22:50

ברוד סיטי

אבי ג'ייקובסון ואילנה גלייזר חוזרות לעונה חמישית ואחרונה בהחלט ברחובות ניו יורק. רגע לפני הסיום, אילנה פותחת עסק ומתחברת לשורשים המשפחתיים ואבי מתמודדת עם יום הולדתה ה־30. יתארחו: אלן קאמינג, ג'רי אדלר ("הטובות לקרב") וכוכבות "המירוץ לדראג" שאנג'לה, סשה ואלור וג'יגלי קליינטה.
HOT קומדי סנטרל, ראשון־חמישי 22:45, החל מראשון (21.4)

>>מה חשבנו על הסוף של "ברוד סיטי"?

לילה בניו יורק

התקציר לסרט החדש של נטפליקס (במקור Someone Great) די גנרי – "לאחר פרידה כואבת ולא צפויה, ולקראת הדף החדש שעומד להיפתח בחייה, ג'ני יוצאת להרפתקה בלתי נשכחת עם חברותיה הטובות ביותר". הסיבה לתת לו צ'אנס בכל זאת הוא הליהוק של אותן שלוש חברות: ג'ינה רודריגז ("ג'יין הבתולה"), בריטני סנואו ("פיץ' פרפקט") ודה-וואנדה וייז ("לא יכולה בלי זה"). היינו פה.
נטפליקס, עלה בשישי (19.4)

Ramy

סדרה חדשה של הקומיקאי ראמי יוסף. ראמי מגלם דמות שהיא בערך אבל לא בדיוק הוא עצמו – גבר בן 20 ומשהו שעדיין גר עם משפחתו המצרית והמוסלמית בניו ג'רזי ומג'נגל בין רומנטיקה, קריירה, בילויים ועניינים משפחתיים.
Hulu, עלה בשישי (19.4)

ג'נטלמן ג'ק

דרמה תקופתית של HBO וה־BBC על פי סיפור אמיתי. בתקופת המהפכה התעשייתית, אן ליסטר (סוראן ג'ונס) שבה אל בית משפחתה ביורקשייר, נחושה לשקם את העסק שלה ואת חייה. על הדרך היא מעוניינת גם למצוא לה רעיה ומחפשת את הדרך ללבה של יורשת עשירה.
HOT HBO, חמישי (25.4) 22:00 וב־VOD החל משלישי (23.4)
סלקום TV, החל משלישי (23.4)
yes London החל משלישי (23.4)

עוד על טלוויזיה:
ביונסה לא נחשפת באמת בספיישל שלה בנטפליקס
מה קרה בפרק הראשון של "משחקי הכס"?
הסרט של דונלד גלובר מפתיע וקצת מאכזב

VICE: עתיד העבודה

סרט דוקו חדש מבית VICE מפרק את "המהפכה התעשייתית הבא". מדענים, יזמים, מחוקקים ושאר מומחים יסבירו אילו שינויים צפויים להתרחש בעתיד הקרוב והרחוק בעולם העבודה, כשיותר ויותר מקצועות מוסבים לאוטומציה ובינה מלאכותית.
זמין בסלקום TV משבת (20.4)
yes VOD, החל מראשון (21.4), yes דוקו בשני (29.4), 22:00

סופרמנשן

קומדיית אנימציה של יוצרי "רובוט צ'יקן". בריאן קרנסטון מדבב את טיטניום רקס, גיבור על קשיש שמנסה לחזור לרלוונטיות – או לפחות לקבל קצת כסף מהממשלה. קבוצת הגיבורים המאעפנה למדי "ליגת החופש" נלחמת לצידו (עם מדבבים כמו קיגן מייקל קי והיידי גרדנר).
סלקום TV, העונה הראשונה החל משני (22.4), השנייה שבוע לאחר מכן והשלישית בחודש מאי

תמיד בקרלייל

אווירת וינטג', דימוי גלאמי שטופח בזכות המוני אורחים מפורסמים והבטחה לשמירה מוחלטת של פרטיות הפכו את מלון הקרלייל לבחירה המועדפת על סלבס בניו יורק. למה דווקא הוא? עובדים במקום ואורחים כמו ג'ורג' קלוני, הריסון פורד, ווס אנדרסון ונעמי קמפבל חושפים סיפורים.
HOT 8, רביעי (24.4), 22:10

שי-רה ונסיכות הכוח

עונה שנייה לגרסה המחודשת של סדרת הפנטזיה מהאייטיז. הסדרה אמנם מיועדת לילדות ונערות (או ילדים ונערים), אבל תקרוץ גם לצופים בוגרים יותר שמחפשים הרפתקה קלילה וצבעונית עם עיצוב ממש מתוק.
נטפליקס, החל משישי (26.4)

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד