סוסו אנד סאנס גינדי: חמישים המבורגרים בחינם ושבע בום

אחרי שהתנפלתם על החלוקה בפתיחה של סניף דיזינגוף עכשיו כדאי לרוץ לחשמונאים: היום ומחר (חמישי ושישי) יחולקו במקום המבורגרים למי שיזדרז להגיע

סוסו אנד סאנס. צילום: יולי גורודיסנקי
סוסו אנד סאנס. צילום: יולי גורודיסנקי
19 באוקטובר 2017

בתום פורפליי ממושך דוד טור ועומר מילר יחנכו את סוסו גינדי ביום ראשון הקרוב. לשם כך הם עורכים ניסוי כלים, וכמיטב המסורת מזמינים אתכם לאכול בחינם היום (19/10) ומחר (20/10) מהשעה 12:00 ועד 16:00. זה אומר שחמישים הרעבים הראשונים שיגיעו היום או מחר לסניף יקבלו המבורגר חינם, וכל השאר ישתתפו במשחק שבע בום. הגעתם אחרי שישה לקוחות משלמים, וההמבורגר שלכם על חשבון סוסו.

נפגש היום בדיוק בשתיים עשרה בצהריים. סוסו גינדי

A post shared by Omer Miller (@omermiller) on

בקרוב: ארוחות בוקר סוסו סטייל

הדיינר החדש של הסוסו, שממוקם ליד הכניסה לקניון גינדי, נראה לגמרי אחרת משני אחיו הסוסואים שבדזינגוף וברוטשילד, למרות שגם בו, בדומה לדזינגוף יש מקומות ישיבה לסועדים. תפריט ההמבורגרים יהיה זהה לזה של דיזנגוף, אבל המילקשייקים, ובעיקר הציוד להכנתם, יגיע רק בעוד כשבועיים, כך שתוכלו להשלים את הפינה הזאת בגלידריה בוזה שמעבר לכביש.
מבצע נוסף שאנשי הסוסו זוממים, מתייחס לכל שלוש הנקודות שלהם בעיר. מילר בנה ארסנל של  שלושים מנות המבורגר ספיישל משתנות, ומפתיעות שבודדות מהם יפציעו בכל פעם בנקודה שונה. תמצאו ברשימה הזאת המבורגר קאריבי עם אננס וריבת צ'ילי, והמבורגר יפני עם מיסו וסאקה בלחמניה ורודה ועוד. תופעה נוספת שתקרה מתישהו בעתיד הלא רחוק תהיה ארוחות בוקר סוסו סטייל בלחמניה, וזה אומר בהכרח שגם שעות הפעילות יתרחבו.

סוסו ובניו, החשמונאים 96, תל אביב, כל יום 24:00-12:00.