המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (24.12)

חגיגת כריסמס בכולי כלמא, מסיבת 24 שעות בדלי ולקינוח אפטר פארטי של רדיו הקצה בדייגו סאן. קבלו את המסיבות השוות של הסופ"ש

די. ג'יי רברנד. צילום: יח"צ
די. ג'יי רברנד. צילום: יח"צ

ראשון-חמישי

ייגר נותנים לכם טרמפ

במהלך השבוע, החל מיום ראשון ועד ראשית השנה החדשה, תוכלו להכין לעצמכם מראש את החזרה מעורפלת החושים הביתה. שיתוף פעולה בין ייגרמייסטר וקוי מוניות השירות 4 ו-5 דואג שתחזרו הביתה בשלום. כל מה שצריך הוא לקנות דרינק ייגר באחד ממקומות הבילוי שנמצאים על מסלול הקוים ומשתתפים במבצע ותקבלו מהברמן כרטיס מיוחד, אשר יהיה תקף לנסיעה חינם בערב הסילבסטר (ובבוקר למחרת) שיבטיח לכם חזרה בראש שקט הביתה. אם כי אין שום כרטיס שלא יכול להבטיח את היעדר ההאנגאובר. המקומות המשתתפים ביוזמה: הבלוק, JIMMY WHO?, פולי, בילי ג'ין, PATRICK'S, סימטה, ג'אספר, גיורא בר הופעות, TRUCK DE LUX, סאצ’מו ופרלה.

חמישי

ג'יזס קרייסט סופר סטאר

כולי עלמא (מקווה ישראל 10), 20:00

בתור היהודים הטובים שאנחנו, ברור שאת חג המולד נעביר בביתנו שבהתיישבות מעלה בתולה ונעלה זיכרונות מהדלקת נרות החנוכה ומצליבת משיח השקר הנוצרי, אבל לכל מי שלא קורא רק את חדשות הכיכר יש אופציה נהדרת לצאת ולחגוג. עם סיבה, בלי סיבה, זה לא באמת משנה. פשוט בואו לתקלוטים של מוג'ימן וגאלו בכולי ותנענעו את הפעמונים שלכם. בס"ד. רגע, בס"ד בסוף, כן?

[tmwdfpad]

שישי

24 Hours Christmas Party

דלי (אלנבי 47), 21:00

מסיבות ה־24 שעות של הדלי הפכו בזריזות להרגל חיובי, דרך לשבור שגרה, קצת כמו חופשה בחו"ל באמצע השבוע. רק שזה בסופ"ש, לא בחו"ל ולא באמת חופשה אלא יותר מסיבה. בעצם, זה לא כמו חופשה בחו"ל באמצע השבוע בשום צורה, אבל זה עדיין משחרר. לא באמת בדקנו כמה מהבליינים שמגיעים שורדים, אבל נראה לנו שמגיע פרס למי שצולח את 24 השעות המלאות. אולי חופשה.

שבת

A Soul Thing Presents: NYC Club Classics

אלפבית (אחד העם 54), 18:00, 20־30 ש"ח

תל אביב היא עיר מרהיבה, אין ספק. אבל בואו נודה באמת – גם עיר מגוונת וערנית כמו תל אביב נמסה לפעמים להידמות לאחות החורגת הגדולה – ניו יורק, ניו יורק, העיר שהיא כל כך נחמדה עד שקראו לה פעמיים. אוקיי, זה לא עובד בעברית, אבל אם תבקרו באלפבית בערב שבת תמצאו כמה מהלהיטים הגדולים שיצאו מהעיר שבאמת לא הולכת לישון – מהסול־דיסקו־Fאנק של הסבנטיז דרך ההאוס עמוס הנשמה של הניינטיז ועד העתיד שכולל קאנטרי חייזרים. תסמכו על די.ג'יי רברנד פי שישמיע לכם את כל זה.

ראשון

מסיבת אפטר מצעד רדיו הקצה

דייגו סאן (המשביר 2), 22:00

סיכומי שנה יכולים להיות מעיקים מאוד, בייחוד אם השנה שלכם קרתה בישראל והאפוקליפסה נדמית קרובה מתמיד, אבל בואו נסתכל על הצד החיובי – זה המון פעמים מאפשר לנו לזרוק את השנה הקודמת לפח ולהתחיל שנה חדשה, טובה יותר. מסיבת האפטר מצעד השנתי של רדיו הקצה ועונג שבת תעזור לנו לחגוג את הדברים הטובים של 2015 בעזרת תקלוטים של אנשי הקצה, ולהטביע את כל הרעים בעזרת קוקטייל. מי ייתן ולא נצטרך להדחיק את השנה הבאה.