"טהרן" המדוברת מגיעה ועוד המלצות צפייה השבוע

קריאה שנייה למעריצי "תאג"ד", סרט האירוויזיון של נטפליקס, סדרה חדשה של HBO ועוד סדרות שיעזרו לכם להתאושש מהסופ"ש

עונה ראשונה סופר אפקטיבית. מתוך "טהרן" של כאן 11
עונה ראשונה סופר אפקטיבית. מתוך "טהרן" של כאן 11

טהרן

מקור הגאווה החדש של כאן11 עלה לכותרות בשבוע שעבר, לאחר שנודע כי אפל רכשה את הסדרה בעסקת ענק. את הסדרה יצרו עדן, משה זונדר ומאור כהן, ומככבים בה ניב סולטן, מנשה נוי, לירז צ'רכי, אסתי ירושלמי, שון טאוב ונאביד נגהאבן ("הומלנד"). הסדרה מגוללת את סיפורה של תמר רביניאן, האקרית צעירה מיחידת 8200 שמסופחת למוסד ונשלחת תחת זהות בדויה לטהרן למשימה מסוכנת, שאמורה לתמוך בתקיפת מתקני הגרעין באיראן. תמר מוצאת את עצמה בעיר עוינת, תחת מצוד המאיים על חייה, חוברת לאקטיביסטים מקומיים ומתחברת לשורשיה המשפחתיים הנטועים באדמת איראן.
כאן11, שני (22.6) 21:15

תאג"ד – עונה 2

אם פספסתם, ביום שני שעבר חזרה אלינו הסדרה הצה"לית המצליחה לעונה שנייה, המתרחש כחודש לאחר סיום העונה הקודמת. בלי לעשות ספוילרים, כולם עדיין די המומים ומפורקים מהאירוע האחרון, ועכשיו עליהם לתפוס קו חדש ברמת הגולן. מדובר בימי מלחמת האזרחים בסוריה, והחיילים מטפלים בפצועים שמגיעים לגדר הגבול. אלא שמי ששולט בגזרה הם החבר'ה של הטנ"צ (טיפול נמרץ צבאי), שעושים להם חיים קשים.
yes ACTION, ימי שני עד רביעי 21:00 וב-VOD

תחרות הזמר של האירוויזיון

סרט האירוויזיון המצופה בכיכובם של ויל פארל ורייצ'ל מקאדמס סוף סוף פה, והשניים מגלמים שני זמרים מעיירה קטנה שקופצים על ההזדמנות להשתתף בתחרות הזמר הגדולה בעולם. מבט אחד בקליפ לשיר הנושא וכבר אפשר להבין שהיוצרים (בהם פארל) הצליחו ליצור קומדיה שתופסת את כל גווני המוזרויות של האירוע האקסצנטרי.
נטפליקס, שישי (26.6)

פרי מייסון

סדרה חדשה מבית HBO, המבוססת על סדרת הספרים של סטנלי גארדנר. הסדרה מתרחשת בשנת 1932, וארה"ב כולה מנסה להתאושש מהשפל הגדול. זאת אומרת, חוץ מלוס אנג'לס, שפורחת ומשגשגת. במרכז הסדרה עומדת דמותו האגדית של עו"ד הפלילי פרי מייסון (מת'יו ריס), שעל דלתו מתדפק מקרה של פעם בעשור.
yes ACTION, ימי ראשון (החל מ-28.6) 22:00 וב-VOD החל מ-22.6; HOT HBO, ימי שני (החל מ-22.6) 22:00 וב-VOD

רדיוס 100 מטר

אם עוד לא צפיתם בפרויקט הנהדר הזה, זה הזמן לתפוס אותו. 13 יוצרים ויוצרות התבקשו לצלם סרט קצר בהשראת משבר הקורונה, והתוצאה פשוט מעולה. בין היתר תמצאו שם את סרטו של מאור זגורי בהשתתפות שולי רנד ותקוה גדעון (שמתגלה כשחקנית בהתהוות), את סרטה של שירלי מושיוף עם יעקב דניאל זדה כשוטר המאזין לאנשים בבידוד ועוד דברים טובים בכיכובן של נינט, דאנה איבגי, אורנה בנאי ועוד.
HOT3, ימי רביעי 20:15 וב-VOD

שולי רנד ותקוה גדעון ב"נא להתנהג בהתאם", של מאור זגורי
שולי רנד ותקוה גדעון ב"נא להתנהג בהתאם", של מאור זגורי

לאבד את אליס

מותחן פסיכולוגי ישראלי בכיכובם של איילת זורר, גל תורן וליהי קורנובסקי, מאת הבמאית סיגל אבין. כתבנו כאן שהוא נפתח מעולה, כתוב ומבוים לעילא, אבל משהו קצת לא מתרומם. ובכל זאת, אולי תשפטו בעצמכם.
HOT3, ימי חמישי 22:15 וב-VOD

אריק אנדרה: לגליזציה להכל

ספיישל סטנדאפ, כאילו.
נטפליקס, שלישי (23.6)

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"