המסיבה הכי סודית בסוף השבוע היא בכלל תערוכת צילומים

הבוקר יחשפו פוסטרים ברחבי העיר את מיקומה של מסיבה סודית בתל אביב, שהיא למעשה מיצג הדפסים המוקדש לחיי הלילה המחתרתיים בעולם

מתוך "1/2" (צילום: ליהי ברוש)
מתוך "1/2" (צילום: ליהי ברוש)
18 במאי 2016

אם בימים הקרובים תתקלו בפוסטרים גדולים ברחובות תל אביב המבשרים על מסיבה שלא הוזמנתם אליה, כדאי שתסמנו ביומנים את יום שישי הקרוב: בלוקיישן שנשמר בסוד ממש עד הבוקר (רביעי), יתקיים מיצג הצילומים השנתי של הצלמת ליהי ברוש, שבחרה להקדיש את האירוע לחיי הלילה המחתרתיים.

מתוך "1/2" (צילום: ליהי ברוש)
מתוך "1/2" (צילום: ליהי ברוש)

"בכל שנה אני לוקחת חללים וממלאת  אותם, ממש עוטפת מכף רגל ועד ראש, בהדפסי ענק בשחור ולבן. בדרך הזאת אני מצליחה לשדר החוצה מהם את האווירה שנקלטה בפילם", מספרת ברוש. "הפעם בחרתי בנושא של חיי לילה ומסיבות, והמטרה תהיה לתת אווירה של מועדון אנדרגראונד, שצריך ממש לחפש את המקום ולא תמיד מבינים לאן בדיוק הולכים".

דחיית פרסום הלוקיישן נועדה לחזק את הקונספט של מסיבה סודית, וברוש לא נכנעת ללחצים. "אני יכולה לגלות רק שזה יקרה במחסן מתחת לאדמה באזור המרכז. זה בעצם יהיה מעין מועדון שאני אבנה בעצמי, יהיו תמונות מהקיר עד לתקרה, הרצפה תהיה מכוסה בגרפיטי – עומס ויזואלי שמאפיין את הסצינה".

היכן צולמו התמונות?

"ברחבי העולם – בניו יורק, לונדון, ישראל, ספרד, פולין. גיליתי שאין הרבה הבדלים בין אנשי חיי הלילה, ובסופו של דבר הם חולקים תחומי עניין דומים כמו סגנון המוזיקה והלבוש".

שם התערוכה, "1/2", רומז על מסיבה שניה שעוד מתוכננת וגם יהיה שמו של "המועדון", כך שעכשיו אתם יודעים מה לחפש.

מתוך "1/2" (צילום: ליהי ברוש)
מתוך "1/2" (צילום: ליהי ברוש)

 

"1/2", תערוכת צילומים מאת ליהי ברוש, שישי (20.5). לאירוע בפייסבוק