המרגריטות הכי טובות בתל אביב

הולה אמיגוס. הקוקטייל המקסיקני הוא אחד הפייבוריטים שלנו והוא זוכה לאינספור גרסאות. אז איפה תמצאו את המרגריטות הכי שוות בעיר? כל מה שצריך לדעת לקראת יום המרגריטה הבינלאומי שמציינים היום (ג')

מרגריטה ב-FIFI (צילום אושי עזרא)
מרגריטה ב-FIFI (צילום אושי עזרא)
22 בפברואר 2021

לה אוטרה

עבור חובבי טקילה ומזקל, לה אוטרה הוא סוג של נמל בית. בין שלל קוקטיילים בסגנון דרום אמריקאי תמצאו את  מאמאסיטה קליאנטה – קוקטייל מטקילה הרדורה רפוסאדו, שרטרז צהוב, ליים, פסיפלורה טרייה וצ'ילי, גרסה נועזת וסקסית למרגריטה קלאסית. 56 ש"ח, 34 ש"ח בהפי האואר (ראשון-שבת 18:00-20:00).
לה אוטרה

עלמה ביץ׳ 

לאורך כל הסגרים בר החוף מבית מאנטה ריי תפקד עבורנו כצינור חמצן לשפיות. המרגריטה הקפואה שמוגשת על רקע הים משחררת באבחה מטרדות היומיום: היא חמוצה בלי רחמים, מפוצצת באלכוהול ודופקת את הראש בלי להרגיש. 30 ש"ח עד 14:00, אח"כ 42 ש"ח.
עלמה ביץ', חוף עלמה ביץ', 03-5174773 

מרגריטה בקיוסק (צילום: מאנטה ריי)
מרגריטה בקיוסק (צילום: מאנטה ריי)

לה מעלה

הבר־מסעדה המקסיקני בקריית המלאכה מותח את יום הטקילה הבינלאומי ומשדרג את הדרינקים: עד סוף השבוע יוגשו מרגריטה קלאסית ופפינו Y טקילה, הגרסה הפיקנטית, על בסיס טקילה פטרון (50 ש"ח, 48 ש"ח בתפריט הרגיל). ביום הטקילה עצמו (שלישי, 22.2) מריאצ'י ירימו ויעשו שמח כמו שרק במקסיקו יודעים.
לה מעלה

לה מעלה (צילום תם וינטראוב לוק)
לה מעלה (צילום תם וינטראוב לוק)

FIFI

דוכן הקוקטיילים בשוק מתזמן את יום המרגריטה הבינלאומי לחגיגות יום הולדת ראשון. כבר מ-12:00 תוכלו להוריד מרגריטה קלאסית ומרגריטות קפואות מטקילה קווארבו או 1800 אנייחו בטעמים מיוחדים, למשל אננס־צ׳ילי ותות־ג'ינג'ר (35-45 ש"ח). המרגריטות נמזגות לכוסות רב פעמיות שיקנו לכם 10 אחוזי הנחה בקניות הבאות. ב-19:00 יעלה די ג'יי וייתן את האות לפתיחת מסיבה קאריבית בסמטאות השוק.
יום טוב 14, תל אביב

מזל טוב פיפי (צילום אושי עזרא)
מזל טוב פיפי (צילום אושי עזרא)

הולי בר

אתמול במסעדה הבאה, היום במרגריטה שלכם: בבר שבמתחם הר סיני ישקשקו עבורכם טקילה דון חוליו, סן ג׳רמיין וליים וימזגו לכוס מעוטרת בכתר סומאק ומלח. בזמן שזה קורה מומלץ לעיין בתפריט האוכל שאחד החתומים עליו הוא גומא גלילי, ממשתתפי ריאליטי המסעדות. 54 ש"ח.
הולי בר

הולי בר (צילום רועי גיא)
הולי בר (צילום רועי גיא)

בלבוי

בבר ההו־כה־שיקי וגם בברים האחרים של הקבוצה – 223, פנטסטיק ובטח גם בלבוי ברלין – תוכלו לקבל טומי'ז מרגריטה, אפילו אם המשקה אינו מופיע בתפריט: גרסה מודרנית (אם אפשר לכנות כך משהו שנוצר לפני יותר משלושה עשורים) למרגריטה על בסיס טקילה, סירופ אגבה (במקום ליקר תפוזים), ליים ומלח (56 ש"ח). אם תתעקשו, בתפריט יש לפחות וריאציה אחת על מרגריטה קלאסית.
בלבוי

מסקל ומסקליטו 

בבר־מסעדה הוותיק מגישים מרגריטה שטוענת לכתר הטובה ביותר בעיר. יש בה איזון מדויק של קוארבו טרדיסיונל רפוסאדו, קוואנטרו וליים סחוט טרי, לפחות עד סוף העונה. באח הקטן מסקליטו מוגשת מרגריטה דומה באווירה עוד יותר קז'ואלית (42/48 ש"ח).
ויטל 2, תל אביב 03-5187925; הרצל 77, תל אביב

סושיאל קלאב

אפשר לומר על סמוקי טומי'ז שזו גרסת המבוגרים למרגריטה: טקילה אל חימדור, מזקל, ליים ואגבה שמרכיבים דרינק מעושן ואלגנטי. בשלב הבא מומלץ לזרוק לברמנים המנוסים של הסושיאל כפפה ולראות אילו עוד וריאציות על נושא הם יכולים להמציא. 52 ש"ח.
סושיאל קלאב

טאקריה 

בתפריט המשקאות של המזללה המקסיקנית יש תמיד מרגריטת ליים קפואה וחמוצה, שמכבה את האש שמתפשטת בפה אחרי ביס בטאקוס (32 ש"ח). למתקדמים מומלץ לנסות מרגריטה קלאסית על בסיס מזקל אורגני (36 ש"ח).
טאקריה, לבונטין 28, 03-6005280

מרגריטה בטאקריה (צילום: בן יוסטר)
מרגריטה בטאקריה (צילום: בן יוסטר)

קאב קם

בימים שהעיר הייתה מסוגרת, המדרכה מול הקאב קם שידרה שמחת חיים ושפיות כמו בעולם שלפני הקורונה. גם היום, כשהכול כבר פתוח, אנו שבים בגלל הטום יאם מרגריטה אספסיאל – קוקטייל עשבוני חריף ומעט מעושן שמורכב מטקילה ומזקל, למון גראס, קפיר ליים, כוסברה וצ׳ילי כתושים וכתר צ׳ילי חריף (52 ש"ח).
קאב קם

שפיות זמנית. מרגריטה בקאב קם (צילום: יח"צ)
שפיות זמנית. מרגריטה בקאב קם (צילום: יח"צ)