המרכז הגאה מקבל את התיאטרון שלו. ותל אביב תעמוד שם בתור

הלהיט של תיאטרון המשולש מגיע למרכז הגאה. "האחד" (צילום: אורון קפלן)
הלהיט של תיאטרון המשולש מגיע למרכז הגאה. "האחד" (צילום: אורון קפלן)

שיתוף פעולה בין פרויקט "דבק" של עיריית תל אביב-יפו והמרכז הגאה החדש בגן מאיר יעניק בית חדש לתיאטרון המשולש, וכל הצגה שלו תהפוך לחוויית בילוי תיאטרלי טוטאלית עם עיטוף חווייתי שמותאם לאופיה של ההצגה לפני תחילתה ואחרי שהיא מסתיימת. הפרמיירה ב-12.4 (וגם יניב ביטון יבוא)

קצת בשורות תרבותיות טובות יזיקו לכם? לא נראה לנו. אבל גם אם כן, תאלצו להתמודד: פרויקט "דבק" של אגף התרבות והאמנויות בעיריית תל אביב-יפו, שמחבר בין מוסדות תרבות וותיקים בעיר לשוחרי תרבות צעירה, חובר אל המרכז הגאה החדש של תל אביב ומחבר אליו בחזרה את תיאטרון "המשולש" הלהט"בי הבועט שעשה במרכז את צעדיו הראשונים, והחל מ-12 באפריל תצטרכו להכניס את הלוקיישן ואת האיוונט ללו"ז שלכם.

>> ביקור במרכז הגאה החדש: ניצוץ של תקווה בימים של חושך
>> מדביקים את תל אביב: הכל על פרויקט התרבות העירוני "דבק"

אנשי התוכנית העירונית "דבק", שכבר הביאו בעבר את ההשתלטות של תדר על מוז"א, את אירועי הלייט נייט המשוגעים בקאמרי ואת מועדון ההקרנות הסודי של הסינמטק, יהיו אחראים על הפקת חוויה משלימה לכל אחת מההצגות שיעלה תיאטרון המשולש באודיטוריום של המרכז הגאה, כך שהחוויה מתחילה לפני ההצגה וממשיכה גם אחריה כחלק מהאירוע, כשכל אירוע יותאם ספציפית לתוכן ולאווירה של ההצגה שתתקיים באותו הערב.

אפשר לשבת על דרינק. האודיטוריום החדש של המרכז הגאה החדש (צילום: גיא יחיאלי)
אפשר לשבת על דרינק. האודיטוריום החדש של המרכז הגאה החדש (צילום: גיא יחיאלי)

בעולם קוראים לזה "חוויה אימרסיבית" וזה מאוד טרנדי, ובמקרה של החיבור המשולש שבין "דבק", המרכז הגאה והמשולש המטרה היא לייצר במקום תיאטרון צעיר, תוסס ואטרקטיבי. בנוסף, כדי לייצר חווית צפייה מהנה וקוסמופוליטית וכי אנחנו לא איכרים, תתאפשר הכנסת שתייה שנקנתה אל תוך האולם ממש כמו בערי אירופה הנאורות.

מתוך "דניאל בעלי", תיאטרון המשולש (צילום: אורון קפלן)
מתוך "דניאל בעלי", תיאטרון המשולש (צילום: אורון קפלן)

ההצגה הראשונה שתעלה במסגרת השילוש הזה תהיה "האחד", המחזמר הקומי הנהדר של רום רזניק וכנען לבקוביץ', שתעלה ב-12.4 וב-13.4 בפורמט חגיגי לכבוד המאורע ותכלול הופעת אורח של יניב ביטון. המחזמר הפך ללהיט קאלט על הבמה הקטנה של צוותא 2, ובפברואר 2022 כתבה עליו מבקרת התיאטרון והקולנוע יעל שוב ש"רום רזניק כתב וביים מחזה כן ונבון, ששואל קלישאה או שתיים מהתבנית של קומדיה רומנטית ואז מפרק אותן", ואיתה אנחנו לא מתווכחים.

מתוך "תראי איזה יופי", תיאטרון המשולש (צילום: אורון קפלן)
מתוך "תראי איזה יופי", תיאטרון המשולש (צילום: אורון קפלן)

שבוע אחר כך (19.4 ו-20.4) יעלה תיאטרון המשולש במשך שני ערבים רצופים את ההצגה "דניאל בעלי" שרצה אף היא בהצלחה מזה זמן, וגם הצגות נוספות של התיאטרון שכבר רצות כמו "תראי איזה יופי" ו"אבא שלי בת" צפויות לעלות בפורמט זהה. בהמשך צפוי הרפרטואר של "המשולש" להתרחב וארבע הצגות מקור נוספות יתווספו לליינאפ שלו ויעלו בביתו החדש, עם המעטפת של "דבק" והכל.

מרכז החופש של העיר. קפה עלמה, המרכז הגאה (צילום: שרון בן דוד)
מרכז החופש של העיר. קפה עלמה, המרכז הגאה (צילום: שרון בן דוד)

המרכז העירוני הגאה החדש שנפתח בפברואר, בהשקעה של כ-30 מיליון שקלים, הוא אחד המרכזים הגאים הגדולים בעולם והיחיד מביניהם שמתוקצב ומופעל במלואו על ידי רשות עירונית. מאז פתיחתו הוא הופך בהדרגה למוקד השוקק שמייסדיו קיוו לו, והשקת התיאטרון החדש תהפוך אותו גם למוקד תרבות ובילוי בשעות הערב שפונה גם לציבור הרחב ולא רק לחברי הקהילה. נתראה שם, כן?
>> תיאטרון "המשולש" ו"דבק" במרכז הגאה החדש, החל מ-12.4, פרטים וכרטיסים כאן