צועדים על קיבתנו: 19 משלוחי המסעדות הכי טובים בתל אביב

יפה כמו חלום, אבל טעימה יותר מחלום. הפיצה של לה טיגרה (צילום: אנטולי מיכאלו)
יפה כמו חלום, אבל טעימה יותר מחלום. הפיצה של לה טיגרה (צילום: אנטולי מיכאלו)

תל אביב היא עיר של לצאת מהבית, אבל אם אתם לא בהפגנות הערב אז בטח נשארתם מול אולפני האקטואליה אחוזי בעתה. מה עושים? דבר ראשון כבו את הטלוויזיה. עכשיו תזמינו משהו טוב לאכול. חשוב לאכול במצבי מצוקה. ואלה המשלוחים הכי טובים בתל אביב שישככו לכם את החרדה

אונאומה

לפעמים גם אנחנו, שמתעסקים בכל יום בכל המסעדות של תל אביב באובססיה ששמורה רק לפסיכים, מפספסים משהו טוב. לכן כשיצאנו לבדוק את המסעדות עם הדירוג הכי טוב בוולט, אונאומה היתה הפתעה עצומה. תאילנדית קטנה שמגישה בסך הכל שבע מנות פשוטות ללא שום יומרנות, ומצליחה לקלוע בכולן. רק בדיעבד נפל לנו האסימון שמדובר בתאילנדית משוק הכרמל, שלפני כשנה התמקמו בפינה קטנה על קרליבך ועל פי מה שהזמנו, חידדו את התפריט לשלמות. לא רק שהיא מדורגת במקומות הראשונים בוולט, אלא היא גם ניצחה בתחרות שערכנו בפער. אם טרם הספקתם, אל תעזו לפספס.
להזמנות

אונאומה (צילום יעקב בלומנטל)
אונאומה (צילום יעקב בלומנטל)

גורקה

תל אביב משוועת למקומות כמו גורקה קיטשן. מקומות שנפתחו בידי אנשים שמתגעגעים לאוכל ממולדתם הרחוקה ופשוט התחילו להכין אותו בעצמם. מקומות עם אוכל שיש בו גאווה ואהבה. ובעיקר מקומות עם מנות נדיבות שמתומחרות באופן הגון כזה. אבל את המסעדה הקטנה בנווה שאנן כבר הללנו ושיבחנו מספיק. שירות המשלוחים שלה ראוי לתשומת לב נפרדת. חלק מהמנות האדירות ביותר של גורקה אינן נמצאות בו (ובולטים בהיעדרם כיסוני המומו הנפאלים המושלמים), אבל מגוון האוכל ההודי-נפאלי בכל זאת מסחרר ומציע משלוח של אוכל פשוט ומנחם במחיר מנחם עוד יותר. מומלצים במיוחד: אלו קולצ'ה (נאן חרפרף ממולא בתפוחי אדמה, בצל, ג'ינג'ר, שום, פלפל ירוק וקשיו, 25 ש"ח), ארוחת קארי כבש (מנה שתעלף אדם רעב ב-50 שקלים) ומנת צ'ילי פאניר מעולה שכולה אש (40 שקלים). יותר VFM מזה יש רק אם תבשלו בבית.
להזמנות

גורקה קיטשן (צילום: יחסי ציבור)
גורקה קיטשן (צילום: יחסי ציבור)

פילדלפיה

ספוט הבשרים של חיים כהן היה שם הרבה לפני יפו תל אביב המפוארת וכנראה יישאר גם אחרי, מהטעם הפשוט שמדובר בנוסחה מנצחת: כריכי בשר מוגזמים בתוספת גבנ"צ, ירקות קלויים, רטבים וכל טוב המטבח בלחמנייה רכה ועוטפת או טורטיה. אפשר לחטוא מדי פעם בהמבורגר או בכנפיים והום פרייז מיתולוגיים מהאחות הגדולה דיקסי, אבל הפילי ג'ו הוא לחלוטין מאסט – כריך מענג של אנטריקוט טחון ברוטב מתקתק עם בצל ופלפל קלויים, גבינה וקולסלאו, התגלמות הסליזיות במובן הטוב של המילה.
להזמנות

אורו

התרגלתם לצאת לבר יין כלשהו – ובתל אביב הרי לא חסר – ופתאום גשם. מה עושים? משלוח מאורו הוא בחירה שתמיד פוגעת בול בפוני, תפריט איטלקי עם קריצה למטבח המקומי, למשל מנות ראשונות קלילות וברוסקטות שהולכים טוב עם בקבוק יין, שגם אותו תוכלו להזמין. כריכי פניני בשילובים מיוחדים, מנות פסטה, סלטים (אם אתם אוהבים סלט קיסר, כאן הוא טעים מאוד) וקינוחים כבר הופכים את הנשנוש לארוחה של ממש. הסוד הוא מן הסתם בחומרי גלם איכותיים – מוצרי בשר ארטיזנליים, גבינות בוטיק ודגים כבושים, ירקות צלויים שהטריות ניכרת בהם וממרחים מתוצרת בית, וביד טובה שמטפלת בהם. טבעונים ימצאו כאן די והותר אפשרויות טעימות ומזינות, ואם אתם יותר מגרגרן אחד רשמו לפניכם את מילות הקסם: "קראק פאי פיסטוק משפחתי".
להזמנות 

אורו (צילום יעקב בלומנטל)
אורו (צילום יעקב בלומנטל)

כרמל

היצע הפיתות-על-האש של העיר, חייבים להודות, לא מציע יותר מדי אופציות איכותיות. השווארמה והסביח תפסו את מלוכת המשלוחים, המזנון איבדו את המומנטום ואין הרבה מתמודדות על הכתר. אבל פיתה כרמל מצליחה להבריק מבלי הצורך לעצב את הפיתה כיצירת אמנות. למעשה, אפילו הפיתה עצמה של כרמל לא מרשימה מדי. אז איך בכל זאת הם אחד ממשלוחי הפיתה הכי טובים כאן? פשוט מאוד – בשר פנטסטי שעובר מצוין במשלוח, בניית פיתה חכמה וטעם שקשה לעמוד בפניו. תזמינו פעם אחת את הפיתה פרגיות וליה וגם אתם תשבעו בשמם.
להזמנות

אמריקה בורגר

קשה להתבלט בשוק ההמבורגרים הרווי של תל אביב, ולמען האמת, אמריקה בורגר לא מתבלטים יותר מדי. אם כבר להיפך, הם נטמעו בנוף באופן כמעט טוטאלי, עד שזה מרגיש כאילו הם היו כאן מאז ומתמיד. זה לא המבורגר מפואר עם מגדל תוספות מופרע, לא המבורגר ארטיזנלי עם פרחי בייקון ולא מנת טראש. זה בפשטות, אחד ההמבורגרים הפשוטים והטעימים בתל אביב, בלי לעשות יותר מדי פוזות. אבל הסיבה העיקרית שהוא נמצא כאן הוא היציבות – בכל פעם שמזמינים משלוח מאמריקה מקבלים בדיוק את אותו המבורגר, בדיוק באותה רמת גימור. איכותי, ישיר, טעים לאללה וכזה שאפשר לסמוך עליו כל פעם מחדש. אין איך לפספס עם אמריקה.
להזמנות

מחליקים לסופ"ש שלכם. הסליידר של אמריקה בורגרס. צילום: יעל בונפיס
מחליקים לסופ"ש שלכם. הסליידר של אמריקה בורגרס. צילום: יעל בונפיס

שי-שי

אח קטן למסעדת מאנטה ריי האהובה. קערות ירקות, אורז ודגים, רולים ומרקים סוגרים פינה מבלי לוותר על ערכים תזונתיים, טריות ואסתטיקה, במחיר דומה לזה שתשלמו עבור ארוחה ברשת המבורגרים ממוסחרת. אטריות זכוכית וקוביות טופו, סשימי סלמון בוויניגרט פיקנטי, פטריות מיוחדות וצירים מושקעים הם הוכחה לכך שאוכל מזין, בריא ולא יקר מדי הוא בר ביצוע. והאריזות המושקעות הן בונוס.
להזמנות

שי שי (צילום: יחסי ציבור)
שי שי (צילום: יחסי ציבור)

פוד טרמינל

במבט ראשון התפריט של פוד טרמינל, המיזם החדש של קבוצת זה סושי, הוא בדיוק מסוג הדברים שמדכאים אותנו: המון מנות מסוגים שונים שכביכול אין קשר ביניהם. לאחר שמבינים את הרציונל שמאחורי העסק (וכל מה שתרצו לדעת כאן) אפשר להירגע. כשהמשלוח מגיע עם סושי, ראמן, סלמון צלוי בפחם והמבורגר פונדו ("מרקם של רוטב סמיך ששבר את תקרת הזכוכית של הצ'דר/אמנטל המוכר", כתב המבקר שלנו) בשקית אחת, הכל פתאום נראה כמו רעיון לגמרי לא רע. והביצוע מצוין.
להזמנות

מתכוננים לבואו של החורף עם ראמן רותח ומנחם ????להזמנות מהפוד טרמינל לחצו כאן ????https://bit.ly/FoodTerminalWoltRL

Posted by ‎Food Terminal – פוד טרמינל‎ on Thursday, October 13, 2022

באבאג'ים

גילוי נאות: הסיבה העיקרית שבאבאג'ים נמצאת כאן היא כי רק נס יעזור לכם לתפוס את מוטפאק פתוחים בוולט, אבל בכל זאת, המסעדה הטורקית הזו כאן בזכות ולא בחסד. הדונר שלהם חוצה משלוח באופן נהדר, נשאר עסיסי בפיתה המצוינת, ולמרות שיש שווארמיות רבות שיספקו לכם את הקרייב בהנאה, באבאג'ים תמיד משאירים טעם של עוד. חוץ מזה, הם המקום היחיד בעיר שמציע איסקנדר במשלוח. רק על זה מגיע להם מקום של כבוד ברשימה הזו.
להזמנות

יותר מדי לאדם אחד. האיסקנדר של באבאג'ים. צילום: מתן שרון
יותר מדי לאדם אחד. האיסקנדר של באבאג'ים. צילום: מתן שרון

פט קאו

לפני פחות משנה ערכנו השוואת משלוחי המבורגר בטעימה עיוורת שקבעה סופית וחד משמעית שפאט קאו מחזיקים בקציצת ההמבורגר הכי טובה במשלוח. זו קציצה שמנה, צרובה מבחוץ ועשויה למידיום מושלם מבפנים, כזו ששומרת על כל העסיסיות המתבקשת גם אחרי טיול בארגז שליח לאורך כל רחובות העיר. המעטפת שלה מינימליסטית – לחמניה, איולי, גבינה אם תרצו וזהו – אבל הכל מדויק ומתוחכם בפשטותו. ביס מופלא, וזה עוד מבלי לדבר על הנאגטס בציפוי קונפלקס הנפלא שלהם. אין הרבה יותר מזה, אבל זה באמת כל מה שצריך למשלוח המבורגר פשוט מושלם.
להזמנות

פאט קאו. צילום: יח"צ
פאט קאו. צילום: יח"צ

לה טיגרה

די מדהים כמה מהר הפכה לה טיגרה לקונצנזוס בתור אחת מהפיצות הכי טובות בעיר, אבל קל לפספס שהיא גם מציעה את אחד המשלוחים המצטיינים. בהתעלם מהגימיק (החמוד) של לשלוח זוג מספריים לכל מי שמזמין בפעם הראשונה, זו ללא ספק פיצה חלומית גם במשלוח. בצק נאפוליטני מושלם ואוורירי, חומרי גלם טריים ואיכותיים, קצת הרפתקנות חיובית בבניית הפיצות (אם לא טעמתם את פיצת פיסטצ'יו שלהם, אז מהר בבקשה) וגם פיצות רגילות פשוט מושלמות (הפפרוני הכי טוב במשחק, לצד לילה). המחיר הגבוה כל כך משתלם, כי יש כאן פיצה שתגרום לכם להרגיש נאפולי גם מהספה הישנה שלכם.
להזמנות

מה אתם, גזורים?! לה טיגרה (צילום: אנטולי מיכאלו)
מה אתם, גזורים?! לה טיגרה (צילום: אנטולי מיכאלו)

נאם

הוותק והניסיון של התאילנדית האהובה מורגש בכל פריט שנשלף משקית המשלוחים: טעמים שמתאימים לחך הישראלי אך אינם מתחנפים, אריזה נבונה ובעיקר מבחר שכיף לפתוח איתו שולחן – מראשון האגרולים ועד אחרון הפאד מט מאמוואנג (עוף/דג פריך עם פירות ים, ירקות ואורז מאודה). כל מנה שתשימו עליה אצבע תספק את הסחורה באופן שיותיר אתכם שבעים ושמחים מבלי לרוקן את חשבון הבנק.
להזמנות

טאקרייה

כשהשליח דופק בדלת ומגיש את השקיות הצבעוניות מהטאקרייה אפשר להתחיל לשמוח, כי אין כמו אוכל מקסיקני להרים את מצב הרוח. בוריטוס שמנמנים ועסיסיים, נאצ'וס פריכים (חימום קל בתנור הביתי והם מושלמים כמו במסעדה), כנפיים חריפות, סלטים כיפיים ואופציות טבעוניות טובות הם מהדברים שבטאקרייה עושים בעיניים עצומות. גודל המנות וסבירות המחירים הם ערך מוסף שהופך משלוח טוב למצוין, ופתיחת הסניף החדש ביד אליהו היא צעד מבורך לטובת תושבי מזרח העיר.
להזמנות

טאקריה (צילום מאיה אגסי)
טאקריה (צילום מאיה אגסי)

סופר פיצה

אנחנו חייבים להודות, אנחנו לא מעריצים גדולים של פיצה אל-טליו (כלומר, המרובעת שנמכרת במשקל). טוני וספה קצת המאיסו עלינו את הפורמט, אבל סופר פיצה של השף דיוויד פרנקל והאופה יובל שניר החזירה לנו את האמונה בריבוע. היא מצליחה להימנע ממלכודת השמן של סוגה, מציעה מגוון רחב של אופציות לתוספות (ומפזרת אותן בנדיבות רבה) ואפילו עושה את האקסטרה הקטן של לפנק בעוד פיצה בכל משלוח. ומי יכול לסרב לעוד פיצה? משלוח כיף, משתלם שתמיד מספק את הקרייב לקצת בצק וגבינה איכותיים.
להזמנות

פיצה רצינית. סופר פיצה (צילום: איליה מלניקוב)
פיצה רצינית. סופר פיצה (צילום: איליה מלניקוב)

TYO

משלוחי האוכל של האסייתית משבזי ראויים להילמד בבית ספר לשיווק: אריזות מעוצבות כקופסאות תכשיטים, כאשר כל רול ודג מבהיקים מטריות על רקע גווני אדום־שחור־לבן דרמתיים. שפודי יקיטורי, סושי, ניגירי, מנות ראשונות ועיקריות וצמחוניות – התפריט מגוון וסקסי, ובזכות האריזה המתוחכמת האוכל לא זז מילימטר בדרך. התענוג לא זול אך כשרוצים להשקיע במישהו שאוהבים (או בעצמכם) – TYO היא הימור בטוח.
להזמנות

TYO (צילום: אפיק גבאי)
TYO (צילום: אפיק גבאי)

לילה

בקרב הענקים של הפיצות ידה של לילה יצאה על התחתונה, אבל זה לא באמת משנה, כי זוהי חד משמעית עדיין אחת הפיצריות הטובות בתל אביב. בצק פריך שמצליח להיות גמיש ואוורירי בו"ז שנושא עליו טופינגז בשילובים יצירתיים במיוחד, מארטישוק וקייל ("עושים מזה מכוניות") ועד בייקון מייפל ממכר. הפיצה אמנם בגודל בינוני והמחיר נושק לרף העליון אך עם איכות אין להתווכח, בפרט כשאפשר להוסיף למשלוח מאפים מעולים מהמאפייה הצמודה.
להזמנות

דליקטסן

וואן סטופ שופ של כל החלומות הרטובים שלנו, באוכל כמובן – מרקים ותבשילים, מאפים וקינוחים, סלטים, פסטה, אסיאתי וכמובן המאפים של הבייקרי, והכל באריזות מדוגמות ואלגנטיות כמו שרק רותי ברודו יודעת. אתר קל לתפעול, אפשרות להזמנה עתידית (למלא את המקרר לכל השבוע) ומערך משלוחים מתוקתק שווים את משקלם בזהב כשצריך לארח או כשסתם מתחשק משהו טעים.
להזמנות

דליקטסן (צילום: עידית בן עוליאל)
דליקטסן (צילום: עידית בן עוליאל)

מקסיקנה

תצחקו, תצחקו, אבל מבלי ששמתם לב, המקסיקנית הותיקה ביותר בארץ (דאמן) יצרה מערך משלוחים בלתי רגיל שהפך את המשלוח של מקסיקנה לאחד המשתלמים, למרות המחיר הלא נמוך. זה לא שמקסיקנה הם אחת מהמסעדות הכי טובות בעיר, או אפילו אחת המקסיקניות הכי טובות בעיר – בין היתר בגלל תחושת אוכל בסרט נע וחומרי גלם לא מרשימים – אבל במשלוח הם משחקים אותה. אריזות נפרדות לפחות או יותר כל חלק בארוחה, מחשבה יסודית על כל מה שלקוח צריך או רוצה, כמות אוכל נדיבה ובסוף, ארוחה טריה, צבעונית ועמוסה בכל טוב. אתם יכולים לזלזל, אבל תזמינו משלוח אחד ואז דברו איתנו שוב.
להזמנות

השולחן הלוהט של מקסיקנה. צילום: אנטולי מיכאלו
השולחן הלוהט של מקסיקנה. צילום: אנטולי מיכאלו

גברת קוטייאו

החורף שכבר כמעט כאן ואיתו שפעת וקורונה מסמנים שהגיע הזמן להעביר את הקישור לעמוד הוולט של גברת קוטייאו אל מסך הבית. מרקים תאילנדיים עוקצניים עדיפים על כל חיסון והמנות החריפות באמת יבקיעו כל חומת הצטננות. כל מרק הוא ארוחה בפני עצמה, וכשתרגישו בריאים מספיק הוסיפו להזמנה כיסונים וסלט שישגרו אתכם בדמיון לתאילנד.
להזמנות