מהבר בשפירא ועד למסעדת העילית, זו העיר של אלעזר טמנו

אלעזר טמנו (צילום חן כהן)
אלעזר טמנו (צילום חן כהן)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: הוא הסו שף בג'ורג' וג'ון שגם השתתף ב"המסעדה הבאה" ועושה את ליין ארוחות הפופ אפ "אתיו"

1. באלינג'רה

מסעדה אתיופית עם אוכל מעולה ואינג'רה טרייה לאורך כל היום, חוויה טובה ושירות כיפי. פנטה בעלת המקום עושה שירות מצוין לאוכל ולתרבות האתיופית, ובלי קשר יש שם אווירה פמיניסטית אפריקנית שמאוד מורגשת.
מל"ן 4

2. אל מאנו

מסעדה וייטנאמית-פיליפינית עם אוכל לא מתחנף וטעים בטירוף ותפריט באנגלית. בכלל להסתובב בנווה שאנן זו חוויה, האזור הכי קרוב לצ'יינה טאון שיש בתל אביב.
יסוד המעלה 46 

3. אטלס שפירא

אני גר בשכונת שפירא ואטלס נמצא ממש מתחת לבית שלי. מבחינתי הבר משקף את השכונה בצורה יפה. כיף לשבת לשתות בירה טרייה ולראות אוכלוסייה מגוונת שלא רואים במקומות אחרים בעיר.
מסילת ישרים 15

4. אסיף

המרכז לתרבות האוכל הוא מיזם מרגש בעיניי ואני אוהב את בית הקפה שנמצא בו. כיף לשתות קפה ולדפדף בספרים בספרייה הקולינרית, במקום שמרגיש כאילו הוא מנסח מחדש את ההיסטוריה של הבישול הישראלי. מקום מרתק וחשוב.
לילינבלום 28

אסיף (צילום: עמית גירון)
אסיף (צילום: עמית גירון)

5. ג'ורג' וג'ון

אולי בגלל שאני עובד במקום ומשוחד קצת, אבל ג'ורג' וג'ון היא בעיניי המסעדה הכי טובה בארץ. נהניתי להגיע אליה כלקוח וגם כיום זהו דבר מרגש עבורי. תומר השף מוכשר בטירוף וצנוע מאוד, מלמד בצורה הכי נכונה וטובה ומשקיע. מתוך התפריט החדש אני ממליץ על שקדי עגל צרובים בתנור פחמים על קרם שום לבן ושמן שום ירוק עם שקדים ירוקים מוחמצים וגלייז שומר, מנה מחומרי גלם אביביים בטעמי אניס ושום.
אוארבך 6