הוא האיש מאחורי חומוס המשורר וזו העיר שלו

בועז חזן, חומוס המשורר (צילום מיקה חזן)
בועז חזן, חומוס המשורר (צילום מיקה חזן)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: בועז חזן, החומוסאי-משורר של "חומוס המשורר" על הדברים שמאכילים אותו פיזית ורוחנית: תערוכה במוזיאון נחום גוטמן, סדנת כתיבה עם אפרת מישורי אבל גם בייגל עם סלמון וגבינת שמנת

25 בינואר 2023

1. סלין פרייטאג

נולדתי בתל אביב ואני מאוד אוהב את רחוב שינקין ואת גינת שינקין. מול הגינה יש את המקום של דבורה שאני מאוד אוהב. אנחנו מכירים שנים רבות עוד מהימים שהייתה לה פיצריה בביצרון, קרוב לחומוסייה לפני שעברנו מקום. דבורה היא מלכה. אתה לא יכול שתהיה לך בעיה ליד דבורה כי היא תמיד תפתור לך אותה. והבייגלים אליפות. אני הכי אוהב בייגל עם סלמון וגבינת שמנת.
שינקין 16

דבורה פרישברג (צילום אפרת בלוססקי)
דבורה פרישברג (צילום אפרת בלוססקי)

2. מוזיאון נחום גוטמן

במוזיאון נחום גוטמן מוצגת כעת התערוכה "דודות – כעס, החמצה ונעורים מאוחרים", ואני מאוד ממליץ עליה. האמן עוז זלוף מציג זווית חדשה של כל אלה שקוראים להן דודות, שעושות מקרמה במתנ"ס. תערוכה מרתקת.
שמעון רוקח 21

 3. גרציאני

אני אוהב מאוד את שדרות ההשכלה שליד ביתי בביצרון. לא מזמן נפתח שם סניף של גרציאני שמשדרג את השדרה ואת השכונה כולה. המתוקים מומלצים במיוחד.
שד' ההשכלה 20

4. מרכז קהילתי יוסי בנאי

ברמת ישראל נפתח מתנ"ס חדש על שם יוסי בנאי. כרגע אני משתתף בסדנת כתיבה עם אפרת מישורי שמועברת שם. אני ממליץ מאוד על הפעילויות שמתקיימות במתנ"ס ובטח על הסדנאות של אפרת מישורי.
דם המכבים 22

5. זר אהבה

חנות הפרחים שצמודה לחומוסייה שלי שייכת לבילי, בתו של המשורר נחום היימן ואחותה של המוזיקאית סי היימן. היא קצת ביטניקית, בלי טלפון ואינטרנט, והיא משהו מיוחד יותר בעיר הזו, זן שהולך ונעלם.
אבן גבירול 8

זר אהבה (צילום מיקה חזן)
זר אהבה (צילום מיקה חזן)