אוכל טבעוני והטלת גרזנים. כן, הטלת גרזנים. העיר של בן רחמני

בן רחמני (צילום אסף קרלה)
בן רחמני (צילום אסף קרלה)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: בן רחמני, שף ובעלים משותף של 416 יחד עם אחיו התאום על הדבר הכי טוב שיצא מהכיבוש הצרפתי את וייטנאם ועל הבר היחיד בו גרזן הטלה מגיע לצד הבירה

29 בינואר 2023

1. סביח טשרניחובסקי

הסביח הכי טוב בארץ זה סביח אפי. אפי פתח את סביח פרישמן, מכר אותו, פתח את טשרניחובסקי ומכר גם אותו. הבעלים הנוכחי עבד עם אפי תקופה ושומר על המסורת ועל האיכות ביד רמה. את מי שמחבבים שולחים לפרישמן אבל את מי שבאמת אוהבים שולחים לטשרניחובסקי. אני אוכל עם הכל חוץ מהביצה.
אלנבי 45

2. טנאת

מסעדה אתיופית, אותנטית וטבעונית בצ'לנוב פינת הקונגרס. מנות גדולות, טעימות ובריאות מלאות בטעם, היסטוריה ותרבות מדהימה. אתיופיה היא המדינה היחידה באפריקה שאף פעם לא כבשו ויצחק השף/בעלים הוא אחד האנשים האהובים עליי ביקום. ממליץ על האינג'רות, קיטה פת פת ועל הספריז.
צ'לנוב 27

3. באן מי 13

ממש לאחרונה השפים עמרי זקהיים ואביה כזום-פרנס פתחו מקום קטן בשוק לוינסקי שעושה רק באן מי – כריך מושלם שנולד מהכיבוש הצרפתי של וייטנאם. כריך וייטנאמי בבגט צרפתי. אני מזמין עם צ'ילי מותסס ביתי, טופו צרוב, ירקות מוחמצים ומלא עשבי תיבול.
נחלת בנימין 107

4. שניט

מבשלת בירה בשיתוף של איתי לייפר והחברה של הפורטר זו כבר הצלחה מובטחת ואכן ככה יצא. מבשלת בירה ברחוב הארבעה, שהבירות בה זורמות מהמכלים ישירות לברזים בלי לעצור בחבית באמצע. הבירות מטורפות בקטע קיצוני והמבחר כל הזמן משתנה. יש גם אוכל וצוות מקסים.
הארבעה 12

5. אקס אנד קו

בר חדש שמושלם לבירה, פופקורן והטלת גרזנים. או שוריקנים. המקום החדש שלי לדייטים. איתי לוקץ' המלך הכיר לי את המקום ואת גיא הבעלים ומאז הפכתי למטיל גרזנים מקצוען. יש כרגע 3 משחקים שונים וצפויים עוד בקרוב. גרזנים, ברודוג ופופקורן זה מתכון להנאה מובטחת.
קרליבך 23