הוא השף של מסעדת וייס והוא מעריץ את הקולגות. זאת העיר שלו

גיל דהאן (צילום אסף קרלה)
גיל דהאן (צילום אסף קרלה)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: גיל דהאן נוחת על הבר של תרצה אחרי סרוויס בשביל לסכם את היום שהיה ומעריץ את היציבות של מוטי טיטמן

20 באוקטובר 2022

1. תרצה

רז רהב חבר ואני פוקד את הבר שלו פעמיים-שלוש בשבוע. זה מקום שמיועד לאחרי סרוויס – שותים כוס יין, מדברים על הערב שהיה והולכים לישון. התרשמתי במיוחד מברוסקטה שומן טלה ותמרים, שמראה שימוש מדהים במה שנחשב פחת ומקבל כאן אופי משל עצמו. זו מנה מדהימה.
תרצה 17

תרצה בר. צילום: חיים יוסף
תרצה בר. צילום: חיים יוסף

2. מלגו ומלבר

מוטי טיטמן הוא קוסם בטעמים ועוד יותר ביציבות הלא הגיונית שלו, שהייתי שמח לו היה לי קצת ממנה. לא משנה מתי אני בא ומה אני אוכל, הכל טעים למות מהתחלה ועד הסוף. אף פעם אין שם נפילות, וזה משהו שאני מעריץ ברמות קיצוניות.
שד' רוטשילד 142

מלגו ומלבר (צילום בר כהן)
מלגו ומלבר (צילום בר כהן)

3. שיינע

אני מת על היד של אסף ושיינע היא בעיניי מקום מאוד מרענן בסצנה – סופר קלאסי, אבל מרגישים את היד של הטבח שהכין את האוכל. אני רוצה שיהיו עוד מקומות מהסוג של שיינע וכמוה, כי הביצוע בה מדויק להפליא.
אחד העם 19

4. HOC

המקום עם הקפה הכי טעים בעיר בעיניי. האווירה בהוק מעלפת והכל אסתטי ונקי. בכל פעם שאני מזמין קפה אני מקבל תדריך על הרקע ממנו הוא מגיע, שזה פן לימודי שאני מאוד אוהב. מבחינתי קפה הוא משהו שעוזר לי להתעורר, אבל בהוק אני מקבל את הערך המוסף.
התבור 2

5. אלנה

דניאל ועומר מובילים את המסעדה במלון נורמן והם עושים עבודה מדהימה. אני אוהב את הדרך שבה הם משתמשים בחומרי גלם למשל מנת שיפוד תמנון ושומן טלה ששמטה לי את הלסת. אף חומר גלם אינו משתלט ונוצרים הרמוניה ודיאלוג. אני מת על זה.
נחמני 23-25