רוח בכל העיר: נסיכת האינדי המקומית בוחרת 5 מקומות אהובים

הילה רוח. צילום: ירדן רוקח
הילה רוח. צילום: ירדן רוקח

אנחנו גאים להציג לכם את "העיר שלי", מדור חדש שבו תבחר כל פעם דמות עירונית מוכרת את 5 המקומות האהובים עליה ביותר בעיר. והפעם: הילה רוח שהוציאה השבוע את "סופרמן", סינגל חדש באווירת סוף העולם (ובהשראת הקורונה) שהקליפ שלו צולם בבר סודי בעיר. הסנדוויץ' האהוב עליה, הרחוב הרומנטי וגם מועדון ההופעות ההוא עם העמוד - העיר שלה

27 ביוני 2021

1. ג׳אנק

חדר החזרות הכי חמוד בעיר של הבנאדם הכי מתוק בעיר (יניב ברנר) בקריית המלאכה. יש שם בירות וערק וטורטית במקרר ואווירה של הגענו הביתה.

הילה רוח והלהקה ב'ג'אנק'. צילום: יח"צ
הילה רוח והלהקה ב'ג'אנק'. צילום: יח"צ

2. אודם בר

מקום אפל קטן ומשונה ביהודה הלוי שמרגיש כמו בר של בית מלון מסרט של קובריק. בשניה שהגעתי לשם עם איליה מרכוס ודימה חימניצקי הבנו שחייבים לצלם שם את הקליפ של סופרמן. העברנו שם 10 שעות של צילומים כמעט דוקומנטריים על פילם, מתעדים חבורת אנשים שותים ומדברים ושותים ושרים והיה חלום.

3. רחוב אלנבי 

הרחוב הכי רומנטי, מייאש וחמוד בעיר. יש בו רעש, טינופת, חנויות מוזיקה משונות, שמלות כלה, מסעדות מזרח אירופאיות, פאות, ברבורים מחרסינה; מלא מקומות לקנות דברים שלא צריך, ואני אוהבת בו הכל.

רחוב אלנבי (צילום: שאטרסטוק)
רחוב אלנבי (צילום: שאטרסטוק)

4. הדודות/האחיות/המכשפות בפלורנטין

לכאורה מכולת ברחוב ויטאל (מכולת אברהם), בפועל המסעדה הכי טובה בפלורנטין. עושים שם סנדוויצ׳ים מושלמים וגם נותנים ארגזים למעבר דירה. בנוסף הן שולטות בכל הנדל"ן באזור, נראה לי.

5. לבונטין 7

המקום הראשון שהופעתי בו וה-הומבייס שלי לכל ההזיות שעשינו בשנים האחרונות כלהקה. אירוע מספר אחד מבחינתי היה נשף פצועים ונסיכות בסילבסטר 2019, שנגמר בחדר מלא באנשים שיכורים ומבולבלים בחליפות ושמלות ערב שרים קריוקי של שירי מימון.

הילה רוח הוציאה השבוע את "סופרמן", סינגל ראשון מהאלבום החדש שהוקלט בקורונה בסשנים חצי מחתרתיים. בשלישי הזה (29.6) היא תחגוג את צאתו בהופעה בבארבי עם ההרכב "הלם עתיד". לרכישת כרטיסים