פיצוציה שהיא משפחה וגם בית (ועוד כמה המלצות). העיר של יונתן אגסי

בפיצוציה הוא נראה קצת אחרת, אנחנו מודים. יונתן אגסי (צילום: תומאש שמש)
בפיצוציה הוא נראה קצת אחרת, אנחנו מודים. יונתן אגסי (צילום: תומאש שמש)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: האיש שבמרכזו של הסרט המצליח "יונתן אגסי הציל את חיי" שמוקרן החודש בארה"ב. הפיצה האהובה עליו בעיר (ובפלורנטין) נמצאת פה ברשימה

1. מאנצ'ס פלורנטין

זה ה-number one שלי! זאת הפיצוצייה שאני עובד בה כבר 4 שנים. מעבר לזה שזו בעצם המשפחה השנייה שלי והבית השני שלי, ויש לי שם תמיכה מלאה ועזרה מלאה, זאת הפינה הכי צבעונית ושמחה בעולם.
פלורנטין 1 

2. קפה טוב 

בית קפה מיוחד מאוד שנותן עבודה לאנשים עם מוגבלויות ומתמודדי נפש. כל בוקר אני אוכל שם וזה המקום שעושה לי הכי טוב בלב. כולם שם חברים שלי והאוכל מושלם. אבי השף של המקום תמיד מפנק אותי ואני חולה עליו.
פרנקל 2

Posted by ‎קפה טוב‎ on Sunday, March 7, 2021

3. פיצה פרנקל

שלוש פעמים בשבוע אני והפיצה חברים הכי טובים. זאת פיצה ביתית, טעימה, עם בעלים שתמיד כשאני מגיע מפנק אותי, אבל לא רק אותי, יש שם יחס אישי לכל אורח. אני מזמין תמיד את אותו הדבר – חצי זיתים וחצי רגיל, עם לחם שום רק עם מוצרלה. יותר מזה אני לא צריך. בחוץ ברחוב אני תמיד פוגש מלא הומואים, חברות הומואיות, ומרגיש בבית.
פרנקל 57

עונת הרחצה הסתיימה ⛅מזל שפיצה תקפה בכל עונות השנה! תחליפו את הבילוי בים בפיצה טובהלא תתחרטו????????הרב ידידיה פרנקל 57, ת"אלהזמנות: https://pizzafrenkel.co.il

Posted by ‎פיצה פרנקל‎ on Tuesday, October 26, 2021

4. התרנגול הכחול

אם כבר ללכת על מקום "מתוחכם", אז התרנגול הכחול. לפני שנה קיבלתי מתנה מהבוס שלי והלכתי עם אמא שלי ביום האישה הבינלאומי. זאת הייתה חוויה נעימה, טעימה, כיפית ומאז כל פעם שיש לי חופש – זה המקום המועדף עלי.
ניסים אלוני 10 (צמרת G)

התרנגול הכחול לעסקים (צילום: רומי בן אדרת)
התרנגול הכחול לעסקים (צילום: רומי בן אדרת)

5. Foot Locker בסנטר

החנות המועדפת עלי בתל אביב – Foot Locker בסנטר. הם תמיד מביאים דברים שמתאימים לי, את הסמפלים הכי יפים. כל פעם שהנעליים שלי כבר נראות זוועה – אני הולך לשם וחוזר עם חיוך ומבסוט.
דיזנגוף 50

FOOTLOCKER בדיזנגוף סנטר
FOOTLOCKER בדיזנגוף סנטר

הסרט "יונתן אגסי הציל את חיי" של תומר הימן יוקרן במהלך מאי בארה"ב. לפרטי ההקרנות בניו יורק, לוס אנג'לס ופילדלפיה