שכנות טובה: מלכת הראמן מלוינסקי בוחרת 5 מקומות אהובים בשוק

יפעת תבואה
יפעת תבואה

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: יפעת תבואה מפיפיז' שאמנם גרה במושב אבל מבלה את רוב זמנה בלוינסקי - וכל המלצותיה משם. מהבר הסקסי ועד חנות התבלינים האהובה

1. קפה לוינסקי

מקום שאני אוהבת לא רק בגלל הגזוז. יש שם אווירה כיפית, המון צנצנות מעניינות ומשקאות שונים ומשונים כמו קמבוצ'ה וקפיר, שכבר אפשר להשיג במקומות אחרים אבל כאן הם היו הראשונים. זה מקום אסתטי מאוד ואם מבקשים מבני יפה הוא לפעמים מסכים לפתוח את המעבדה שנמצאת ליד הקפה.
לוינסקי 41

גזוז של קפה לוינסקי (צילום: רן בירן)
גזוז של קפה לוינסקי (צילום: רן בירן)

2. קפה קאימאק

מקום עם אופציות טובות לאוכל צמחוני פשוט וטעים. שלומציון אחראית כמעט על כל הבישולים ויש לה ידי זהב. כיף שיש מקום כזה, שאפשר להגיע אליו בצהריים או בערב ולאכול אוכל טעים, בריא ומזין ולא יקר. מבחינתי זה עדיין שוס.
לוינסקי 49

3. עזרא גבאי

אני קוראת לחנות מאיר גבאי, כי כך כולם מכירים אותה – חנות פיצוחים ותבלינים בבעלות משפחתית, אבל יש בה הרבה יותר מכך. מעבר לעובדה שמאיר איש נחמד והפיצוחים שלו אולי הכי טובים בשוק, תמיד יש לו מוצרי קצה מעניינים שהוא נותן לי לנסות. היציאה הזו עושה את המקום לקצת אחר לעומת מקומות אחרים בשוק.
נחלת בנימין 101

4. דלידה בר

אחד המקומות היותר־סקסיים שיש בשוק. אני גם קצת מוטית כי הם שכנים שלי ואני אוהבת אותם מאוד, אבל תמיד כיף לשבת בבר, שיש בו אווירה של עוד – בואו ניקח עוד משהו ונטעם עוד משהו. אני אוהבת את הקוקטיילים הטעימים והעיצוב.
זבולון 7

דלידה בר. סקס איז אין די אייר. צילום: אנטולי מיכאלו
דלידה בר. סקס איז אין די אייר. צילום: אנטולי מיכאלו

5. ביפראחכ

חנות פרחים־משתלה עם צמחים שאין בכל מקום. בבוטיק הפצפון יש את כל הדברים הכי יפים ומיוחדים ואני קונה שם מלא. אני אוהבת את הכלים שיש שם ושילובים שרויטל יודעת לעשות, אישה מתוקה שתמיד יודעת להסביר בסבלנות ולתת שירות בכיף.
זבולון 14