אמנות, יין ושיפודים. זו העיר של עמנואל אמינוף (מנו וינו)

עמנואל מנו אמינוף (צילום: מיקה גורוביץ, ארט דיירקטור: הדר חזן)
עמנואל מנו אמינוף (צילום: מיקה גורוביץ, ארט דיירקטור: הדר חזן)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: עמנואל אמינוף, הבעלים של מנו וינו (וגם בוגר רשימת הרווקים הנחשקים שלנו לשנת 2022) יודע דבר או שניים על יין, זה ברור. אבל מתברר שיש לו גם דיעות חזקות על קבבים וכיסונים

1. סלימי

מקום שקיים המון שנים ומייצג את שוק לוינסקי של פעם, ולא את ה-rebranding שעשו לו. מרגישים את זה באוכל, בשירות ובאווירה המשפחתית. סלימי מפורסם בתבשיל חורשט סבזי, אבל לדעתי יש שם את אחד משיפודי הקבב הטובים בעיר. יחד עם פיתה ובצל ועגבנייה על האש זהו אחד הביסים הטובים ביותר בעיר כיום.
נחלת בנימין 80

2. CÔTE

בתקופה האחרונה נפתחו המון ברי יין אבל החבר'ה שהקימו את קוט יודעים מה הם עושים. אני מכיר מהקבוצה את אלעד שוהם שניהל את תחום היין בקבוצת R2M של רותי ברודו, ויחד עם התמחור והעבודה המקצועית שנעשתה, נוצר מקום שתענוג לשבת בו. בר יין שהיה צריך אחד כמוהו בעיר.
אחד העם 33

קוט (צילום: נועם רון)
קוט (צילום: נועם רון)

3. חנות דגים

המקום שלי לארוחת צהריים דווקא. מכינים לי במקום סשימי לפי הדגים שהגיעו באותו יום ומגישים אותו עם רוטב סויה, וזה אחד ה-VFM הטובים שיש כיום בעיר ותענוג של ארוחה. אוכל בריא, טוב וטרי.
שינקין 49

4. Nepali Pasal

מקום עם כיסונים מעולים שכיף לשבת בו ולחוות את נווה שאנן דרך הקולינריה.
נווה שאנן 49

5. גלריה ג'לדה

גלריית אמנות שמציגה תערוכות משתנות ואפשר לקנות בה פרינטים יפים וחולצות טריקו מודפסות באמנות נגישה. מקום שמצליח להנגיש אמנות גם לאנשים שלא יכולים להוציא אלפי שקלים עליה, וממקום מכבד ואיכותי.
סמטת בית הבד 3