מקום לסגור את הלילה וסיבות להגיע לנמל. העיר של ניסן אלחסוב

ניסן אלחסוב (צילום שי אשכנזי)
ניסן אלחסוב (צילום שי אשכנזי)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: ניסן אלחסוב, שף קבוצת טריגר, לשעבר שף מסעדת מנטנטן, לא משחרר מהמקום שהוא בנה לו את התפריט ויודע בדיוק איפה הוא רוצה לפרוק עול אחרי סרוויס קשוח

1. מנטנטן

הייתי השף במנטנטן במשך שלוש שנים, ובניתי את התפריט יחד עם שף יפני שחי ביפן. עד היום האוכל נשמר טעים, ומדי פעם אני קופץ לשם לאכול סושי וראמן, שבעיני הוא הכי טוב בעיר. תמיד כיף לי שם.
נחלת בנימין 57

2. פסטה בנמל

מקום קטן שכל יום נרשמות על הלוח שלו מנות ספיישל מיוחדות. הבעלים אורן גולדווסר הוא גם חבר שהחליט לפתוח בפורמט הזה כדי לשמור על המשפחה, איש חרוץ עם ידע קולינרי נרחב שמכין את הפסטה הכי טעימה בעיני.
שוק הנמל, האנגר 12, נמל תל אביב

3. איוו

מאז שסגרנו את הקצבייה בטריגר, כששואלים אותי איפה לקנות בשר אני מפנה לאיוו בשוק הנמל. ראם הבעלים מקפיד על איכות גבוהה של בשר, אסתטיקה וניקיון. אפשר לסמוך עליו בבחירת נתח והתייעצות.
שוק הנמל, האנגר 12, נמל תל אביב

4. בית תאילנדי

אוכל תאילנדי תמיד היה החולשה שלי. אני אוהב את הטעמים העזים, ובבית תאילנדי עושים את הדבר הנכון כבר כל כך הרבה שנים. זה המקום היחיד שאני אוכל בו אוכל תאילנדי.
בוגרשוב 8

5. קלאביס קלאב

כשאנחנו מסיימים סרוויס קשוח טריגר ואני הולכים ברגל לקלאביס ויושבים על דרינק לסגור את הערב. בקלאביס יש קוקטיילים מיוחדים ואווירה מגניבה, ואני אוהב לשחרר שם את הראש.
רוטשילד 1