המועדונים, מרחבי המחיה שלי: המקומות האהובים של ערן צור

ערן צור (צילום: שרון דרעי)
ערן צור (צילום: שרון דרעי)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: המוזיקאי האהוב שיחגוג ברביעי הבא את צאת אלבומה החדש של טריפולי - הטריו שלו עם שלומי ברכה ודני מקוב. בלילה מוצלח הוא מספיק את שלושת הברים האהובים עליו בעיר

10 בנובמבר 2021

1. הכנסייה הרוסית – פארק החורשות

הגבעה המשתרעת בין אבו כביר לבין סוף רחוב שוקן אהובה עלי עוד מהימים בהם הגעתי לתל אביב מהקריות, ועברתי לגור בדרום העיר. משהו בקרבה לפאתי יפו, בעצים, בשקט – מרגיע אותי.

פארק החורשות (צילום: נמרוד סונדרס)
פארק החורשות (צילום: נמרוד סונדרס)

2. הנילוס, הלוציפר והקיי בר

זהו בערך הרדיוס של הברים בהם אני אוהב לשתות בשנים האחרונות – וגם עכשיו. כל אחד מהם והאיכות שלו. ובלילה מוצלח אני מספיק את כולם.
אלנבי 33, אלנבי 97, הרצל 4

לוציפר (צילום: יח״צ)
לוציפר (צילום: יח״צ)

3. מלון פבריק

קודם כל זה העיצוב של המלון בידי ג׳ניפר אבסירה – גם צבעוני, גם ממזרי וקורץ, גם אסתטי. מהמלון הזה תל אביב מרגישה כמו כרך בינלאומי. ובנוסף לזה קוקטייל הקינג קרימזון של הבר שנמצא למטה מדהים.
נחלת בנימין 28

מלון פבריק. צילום: אסף פינצ'וק
מלון פבריק. צילום: אסף פינצ'וק

4. הבארבי, האוזןבר, לבונטין 7

מועדוני הרוק של תל אביב הם מרחב מחיה עבורי. גם כשאני מופיע וגם כקהל. העיר שלנו תמיד היתה ידועה באיכות המועדונים שלה, עוד משנות ה-80. המקומות האלה לא נופלים ממועדוני העבר, ובעיניי הם ממשיכי הדרך.
קיבוץ גלויות 52, המלך ג'ורג' 48, לבונטין 7(!)

5. בלוק 190

זו חנות הבגדים האהובה עלי בתל אביב. שם אני קונה את בגדי היומיום וגם סטים להופעות. רחוב דיזנגוף נראה לי כמו אקס טריטוריה, אבל החנות הזו שווה ביקור.
דיזנגוף 190

טריפולי, הטריו החדש של צור, שלומי ברכה ודני מקוב יחגגו את אלבום הבכורה שלהם בהופעה בבארבי ביום ד' הבא (17.11). הם מגדירים את המוזיקה שלהם כ"ניו אולד סקול" – רוקנרול מאסיבי מבוסס דיסטורשן מותך עם ז'אנרים נוספים והכל דרך פילטים של כאן ועכשיו. יאללה בלגן