הקלישאה נכונה: הפועל תל אביב חתמה על הסכם חסות עם ויגן פרנדלי

מרגיש קליל בזכות הקייל. צילום: מתוך האינסטגרם הרשמי של הפועל תל אביב
מרגיש קליל בזכות הקייל. צילום: מתוך האינסטגרם הרשמי של הפועל תל אביב

ההסכם, בעלות של מיליון ש"ח לעונה, יתקיים לא רק על החולצות, הפרקט והמסכים של הפועל תל אביב אלא גם - אולי במקום הכי רלוונטי לאוהדים - במזנון הקבוצה. בקיצור, שמים את החסה ב"הסכם חסות"

3 באוגוסט 2022

לאחר 11 שנה, הפועל תל אביב בכדורסל חתמה על הסכם חסות חדש וראשון מסוגו בארץ – עם עמותת ויגן פרנדלי, בעלות של מיליון ש"ח. אין לנו מה לומר, כל הקלישאות עלינו – הפועל/תל אביבים/שמאלנים/טבעונים הן פשוט נכונות (ואנחנו אוהבים את זה), במיוחד כששיתוף הפעולה ילך רחוק יותר מאשר סתם לוגו על החולצות של הקבוצה, כאשר הקבוצה, בשיתוף עם העמותה צפויה לא רק לקדם מסרים של טבעונות ואיכות הסביבה אלא גם לקחת אותם למקום פרקטי – במזנון של האולם, לרווחת האוהדים המעוניינים בכך.

"ויגן פרנדלי"? אתם ממש רוצים לחטוף מכות, אה? צילום: מתוך האינסטגרם הרשמי של הפועל תל אביב
"ויגן פרנדלי"? אתם ממש רוצים לחטוף מכות, אה? צילום: מתוך האינסטגרם הרשמי של הפועל תל אביב

"הסכם החסות החדש, שנחתם בין הפועל ת"א ועמותת ויגן פרנדלי, הוא חיבור ראשון מסוגו בישראל בין שתי עמותות, שיפעלו יחד למען עתיד טוב יותר ותזונה בריאה יותר", כך נכתב בהודעה המשותפת, "שווי העסקה ובעלות החסות הראשית אשר נחתמה בין קבוצת הכדורסל הפועל ת"א ועמותת ויגן פרנדלי היא כמליון שקלים, ובמהלך העונה הקרובה יפעלו יחד שתי העמותות לקידום אורח חיים בריא יותר וצמצום תזונה מן החי, הפוגעת באקלים ובבעלי החיים".

עמותת ויגן פרנדלי קמה בישראל ב-2012 (תחילת תחת השם בעל הגוונים המד"ביים "העמותה למען עתיד טבעוני") והם העמותה הגדולה והבולטת ביותר לטבעונות בישראל – ורובנו, גם הלא טבעונים, מכירים אותה קודם כל בתור התו הארצי לסימון המוצרים הטבעוניים בחנויות. בשנה שעברה כבר נתנה חסות חד-פעמית למשחק של בית"ר תל אביב-בת ים, אבל כאן, ללא ספק מדובר בעליית מדרגה.

>> את הקמפיין הטבעוני של עומר מילר דווקא אהבנו הרבה פחות
>> קיבלתם תאבון? הנה 8 המנות הטבעוניות הכי טעימות בעיר

"החיבור בין ויגן פרנדלי והפועל תל אביב הוא טבעי ומתבקש", אמר בהודעת המועדון מנכ"ל ומייסד "ויגן פרינדלי" עמרי פז. הבנתם? טבעי. "ויגן פרנדלי גאה על שיתוף הפעולה, שיעלה את המודעות לאורח חיים טבעוני וצמצום תזונה מן החי לכל בית בישראל". יו"ר הפועל תל אביב, רמי כהן, הוסיף: "הסיפור של ויגן פרנדלי דומה לסיפורה של הפועל תל אביב. בשני המקרים, מדובר בעמותות שקמו מאהבה, ופועלות כל העת כדי להגיע להישגים חדשים. הפועל תל אביב שמחה ומברכת על שיתוף הפעולה החשוב הזה, שמבקש להביא עתיד טוב יותר לכולנו".