רדיו הקצה השיק לוח שידורים חדש ומקים לתחייה את קול הקמפוס

לשדרנים הקבועים, בהם קוואמי ויואב קוטנר, יצטרפו גיא חג'ג', ניצן נחומזון ועוד עם היפ הופ נשי ומוזיקה ערבית. בסופי השבוע תשתלט על התחנה "קמפוס הקצה" עם רוב השדרנים המקוריים שלה

קוואמי (צילום: סילאן דלאל)
קוואמי (צילום: סילאן דלאל)
11 בנובמבר 2018

רדיו הקצה, הבית החמים של חובבי האינדי והאלטרנטיב, השיק היום (ראשון) לוח שידורים מורחב ותכניות חדשות. הרדיו ישדר מדי יום מהשעה 11:00 עד הלילה ובימי שישי מ-09:00. בנוסף, על גליו של הקצה תקום לתחיה קול הקמפוס, שנסגרה לפני כשנה בשל בעיות תקציב.

לצד התכניות הקבועות והמוכרות של הקצה – בהן אלה של מייסד התחנה קוואמי, יואב קוטנר, יהוא ירון, מאיה אלקולומברה, בר פלג, ניצן פינקו ואורי זר אביב (השניים האחרונים כותבים מעת לעת ב-Time Out) – יעלו גם תכניות חדשות. בצוות החדש אפשר למנות את גיא חג'ג', שאין באמת צורך להציג וישדר ממקום מושבו בקנדה, עוזי פרויס, איש גל"צ שחזר לשדר אחרי שניים וחצי עשורים, ניצן נחומזון, יוצאת גלגל"צ שתשדר מגזין אינדי-פופ-רוק פעם בשבוע, תומר קופר וגם לאון פלדמן שישדר מאולפן בסלון ביתו, שם יארח אמנים. בתכניות החדשות נקבל היפ הופ נשי, מוזיקה ערבית, אלקטרוניקה ניסיונית ועוד. את לוח השידורים החדש תלווה השקת האתר החדש של הקצה.

יואב קוטנר (צילום: סילאן דלאל)
יואב קוטנר (צילום: סילאן דלאל)

עוד כתבות מעניינות:
עדי אולמנסקי מבינה פופ – וזה מה שהורס לה
איציק פצצתי עובד על חומר מקורי ומקווה שתאהבו
מכירה מוקדמת לפסטיבל האינדי שמפוצץ לנו את המוח

כאמור, הקצה תהווה גם פלטפורמה לתחייתה של קול הקמפוס, שפעלה בשיתוף עם המכללה למינהל ונסגרה באוגוסט הקודם. החל משבוע הבא היא תשתלט על סופי השבוע – משישי ב-15:00 ועד שבת ב-23:00 – במה שיהפוך ל"סוף שבוע קמפוס הקצה". רוב השדרנים המקוריים של התחנה יחזרו איתה, בהם גיל רובין, אסף בן קרת והדר זילברשטיין.