חדש. חינמי. מצחיק: משחק המובייל שמשגע את מערכת הבחירות

מתוך "הקרב על הכנסת"
מתוך "הקרב על הכנסת"

תמיד חלמתם להיות הדר מוכתר ולהיאבק באיתמר בן גביר תוך כדי שאתם זורקים עליו את הלוגו של טיקטוק? אוקיי, אתם אנשים מוזרים, אבל הנה משהו בדיוק בשבילכם: "הקרב על הכנסת" הוא משחק חדש בכיכובן של שלל דמויות מהמערכת הפוליטית של 2022. מי מנצח? מי שיביס את בן גוריון כמובן

26 באוקטובר 2022

משחק חדש וחינמי של צמד מפתחים ישראלים – Shakes and Kori – יצא בימים האחרונים ומפלס את דרכו במעלה הדירוג הישראלי של חנויות האפליקציות, כאן בגוגל ובקרוב מאוד גם באפסטור. הוא נקרא "הקרב על הכנסת" ומדובר במשחק מכות קליל ומהיר, עם גרפיקת פיקסל-ארט חמודה לאללה, בכיכובם של כל הפוליטיקאים שאתם הכי אוהבים ו/או שונאים.

המשחק הוא משחק מכות דו-מפלסי פשוט (כלומר, שלא כמו "מורטל קומבט" ודומיו, אפשר גם לקפוץ על פלטפורמות בניסיון לאגף את היריב, מה שמוסיף טיפה – אבל ממש טיפה – יותר עומק למשחק). במצבת הדמויות ניתן למצוא גרסאות מפוקסלות וחמודות מאוד של לפיד, ביבי, מרב מיכאלי, ליברמן, בן גביר (אחד האיורים המוצלחים, צריך לומר), בני גנץ (עדיין במדי הרמטכ"ל שלו) וגם את סמוטריץ', דרעי, איילת שקד, איימן עודה, וגם, שאלוהים יעזור לנו, את הדר מוכתר. כל ניצחון בקרב, המוכרע בתום סיבוב אחד, נותן לכם קצת מטבעות לפעם הבאה בה תרצו לפתוח דמויות נוספות.

החלק הכי כיפי ומצחיק כאן הוא המכות המיוחדות של הדמויות, שאמנם מתנהגות אותו דבר אבל זוכות לאיורים ואנימציה מושקעים: למשל, בן גביר יורה סמלים של קדילאק (כן, מהקדילאק ההיא), דרעי יורה אזיקים, גנץ שולף בזוקה מימיו הצבאיים, לפיד הופך למתאגרף וביבי מוריד גשם של מתנות קטלניות מן השמיים. איימון עודה זורק אבנים וליברמן יודע גם לזרוק שרימפסים וגם להפוך לחרדי קרבי.

הבוס הסופי הוא, כמובן, דוד בן גוריון (מכה מיוחדת: ברור שעמידה על הראש עם בעיטות לכל הכיוונים), ומי שיצליח לפלס את דרכו עד אליו ולהביס אותו יוכל לשחק גם בתור אבי האומה. רק הפסקול (גרסת 8bit ל"הבה נגילה") קצת מציק, במיוחד בפעם ה-200 ששומעים את המנגינה הקצרה, ומומלץ בחום לשחק על מיוט.

זו כבר הפעם השניה בחודשים האחרונים שאנחנו מדווחים לכם על פרויקטי גיימינג ישראלים קטנים, לא מסחריים ומגניבים שמגיעים לחנויות האפליקציות. אנחנו מתים על זה. בבקשה תמשיכו, שייקס וקורי, עליכם אנחנו לא יודעים הרבה אבל כן מצאנו את חשבון הטיקטוק שלכם.