אורבן אאוטפיטרס מציגים את התחפושת הכי עלובה שיש

קים קיי מתהפכת בקברה: אורבן אאוטפיטרס מחממים מנועים לקראת ליל כל הקדושים ומציגים את התחפושת שתעיף את כל הבסיסיות: "מובילת דעת קהל" באינסטוש. התחפושת כוללת מכנסי טייץ וגוזייה במחיר מופרז וכן פאה למי שמעוניינת להדר במצווה

קיילי ג'נר. צילום: גטי אימג'ס
קיילי ג'נר. צילום: גטי אימג'ס
2 באוקטובר 2018

ליל כל הקדושים, המוכר בכינוי פורים של הגויים, הוא הזדמנות מצוינת להיידי קלום להפגיז בעוד תחפושת מנצחת אבל לפני זה הוא יום חגו של הקפיטליזם האמריקאי שמפציץ בעוד ועוד רעיונות מטופשים לחלוטין לתחפושות שבכלל לא ידענו שאנחנו צריכים בחיים שלנו, והפעם: תחפושת של מובילת דעת קהל.

https://www.instagram.com/p/BoSngBMl5KB/

עוד כתבות מעניינות:
"הקפיטליזם הוא זומבי חמדני": ספורה מעצבנת את קהילת המכשפות
סיילים במהדורת חג: 10 פריטים שיעזרו לנו לשמוח בשמחת תורה
10 דברים פחות מעצבנים ממילי בובי בראון עושה ראפ של קארדי בי

בניגוד למה שהייתם יכולים לחשוב, התחפושת לא כוללת חשבוניות מס או חולצה עם השטאג ענק שאומר "AD", אלא מכנסי טייץ וגופיית בטן בעלות של 59 דולר. למי שרוצה להדר במצווה, האתר מציע אביזרים משלימים כמו כובע מצחייה ב-10 דולר, סניקרס של פילה ב-70 דולר, ופאה בלונדינית בעלות של 16 דולר. את משקפי השמש השחורים והעצומים שיגרמו לך לחוש עצמך קים קיי כנראה שתיאלצי להביא לבד מהבית.

https://www.instagram.com/p/BmJE_1HlNOh/

המלצת המערכת אליך לא להסתפק בתלבושת שנתפרה בסין במחיר מופקע אלא ללכת על הדבר האמיתי (כי מובילות דעת הקהל של האינסטגרם הן כידוע אותנטיות). גשי לשוק הכרמל הקרוב לביתך וחפשי שם את הגוזייה הנחוצה. לאחר מכן פשפשי בסקשן הפיג'מות בארונך והציאי משם טייץ כלשהו. את משקפי השמש את יכולה לרכוש בשוק בצלאל (עץ המשקפיים באלנבי יקר לנו) ואת הטאץ' הסופי עשי עם קונטור מוגזם וריסים מודבקים. חג שמח!